Data publikacji: 22.10.2018 Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: 16% więcej aut Mitsubishi w Europie i 36% w Polsce Kategoria: transport, ekonomia/biznes/finanse
W ciągu pierwszych dziewięciu miesięcy roku kalendarzowego 2018 firma Mitsubishi Motors Europe* (MME) odnotowała 16% wzrost, przy 137 048 sprzedaży, w porównaniu do 117 921 w tym samym okresie roku kalendarzowego 2017.
W ciągu pierwszych dziewięciu miesięcy roku kalendarzowego 2018 firma Mitsubishi Motors Europe* (MME) odnotowała 16% wzrost, przy 137 048 sprzedaży, w porównaniu do 117 921 w tym samym okresie roku kalendarzowego 2017.
Jest to – między innymi – wynikiem: rozszerzenia gamy modelowej, z debiutującym modelem Eclipse Cross, wnoszącym do ogólnego wyniku dodatkowe 22 329 egzemplarzy, z popularnym Outlanderem PHEV (+8% przy 14 293 sprzedaży) oraz bardziej efektywnej strategii Sprzedaży i Marketingu. Progres sprzedaży w regionie Europy odzwierciedla znaczące lokalne osiągnięcia, gdzie dziewięć z dziesięciu największych rynków MME* odnotowało wzrost:
1 – Niemcy: sprzedaż 36 671 => sprzedaż 40 524 => + 10,5%
2 – Wielka Brytania: sprzedaż 20 914 => sprzedaż 24 026 => + 15%
3 – Izrael: sprzedaż 9 437 => sprzedaż 11 271 => + 19%
4 – Hiszpania: sprzedaż 7 992 => sprzedaż 10 003 => + 25%
5 – Holandia: sprzedaż 3 817 => sprzedaż 5 865 => + 54%
6 – Francja: sprzedaż 3 003 => sprzedaż 5 034 => + 68%
7 – Austria: sprzedaż 3 800 => sprzedaż 4 923 => + 30%
8 – Włochy: sprzedaż 3 843 => sprzedaż 4 872 => + 27%
9 – Polska: sprzedaż 2 958 => sprzedaż 4 016 => + 36%
10 – Szwecja: sprzedaż 3 967 => sprzedaż 3 731 => – 6%
1 / 4
RAZEM*: sprzedaż 117 921 => sprzedaż 137 048 => + 16%
* 34 krajowych dystrybutorów, 35 rynków (z wyłączeniem Rosji i Ukrainy)
** Włączając z L200
Komentując ten pozytywny wynik ostatnich 9 miesięcy, Bernard Loire, nowy prezes i dyrektor generalny Mitsubishi Motors Europe powiedział: „Mitsubishi Motors nabrało prędkości w Europie, szczególnie dzięki wprowadzeniu na początku roku SUV-a coupé Eclipse Cross – elementu naszej oferty, kierowanego do młodszej i bardziej wrażliwej na design grupy klientów – a także dzięki nieustającym sukcesom Outlandera PHEV, obecnie jednego z nielicznych hybrydowych pojazdów plug-in, spełniającego z wynikiem 46 g/km normy emisji w nowym systemie pomiarów WLTP.
W odniesieniu do budowania wizerunku marki, oba samochody są wyrazem strategii MMC «SUV + EV», która znalazła aprobatę rynku w naszych wynikach sprzedaży: 79% samochodów Mitsubishi Motors sprzedawanych w Europie w okresie od stycznia do września 2018 r. było pojazdami typu SUV**, podczas gdy samochody zelektryfikowane*** stanowiły aż 11,5%” – dodał Loire.
***i-MiEV + Outlander PHEV
22 października 2018 roku
O Mitsubishi Motors Corporation
Mitsubishi Motors Corporation to działający w branży motoryzacyjnej producent o zasięgu międzynarodowym, z siedzibą w Tokio, który zbudował konkurencyjną przewagą na rynku pojazdów typu SUV i pick-up oraz elektrycznych i hybryd ładowanych z gniazdka PHEV. Odkąd grupa Mitsubishi wyprodukowała swój pierwszy samochód, ponad sto lat temu, wykazaliśmy się ambitnym i często rewolucyjnym podejściem, rozwijając nowe klasy pojazdów i wprowadzając technologie wyznaczające granice nowoczesności. Strategia marki, tkwiąca w genach Mitsubishi Motors, trafi do gustów ambitnych kierowców, gotowych rzucić wyzwanie konwencjom i zdecydować się na zmiany. Zgodnie z tą filozofią, Mitsubishi Motors wprowadziło w roku 2017 nową strategię marki, wyrażoną w sloganie „Drive your Ambition” – połączenie osobistego zaangażowania i ekspansywnego nastawienia oraz odzwierciedlenie stałego dialogu między marką a jej klientami. Dzisiaj Mitsubishi Motors angażuje się w działania inwestycyjne, w innowacyjne technologie, atrakcyjne projekty i rozwój produktów, dostarczając klientom na całym świecie ekscytujące pojazdy, znane z wyrazistego charakteru. źródło: Biuro Prasowe Mitsubishi Motors Załączniki: Hashtagi: #transport #ekonomia/biznes/finanse