Wiadomości branżowe

Autocasco w Proama nagrodzone godłem Najwyższa Jakość QI

Autocasco w Proama nagrodzone godłem Najwyższa Jakość QI
Proama otrzymała tytuł laureata konkursu Najwyższa Jakość QI 2014 w kategorii QI Product – produkt najwyższej jakości - za autocasco. Najlepsze produkty, usługi i systemy są nagradzane w ramach programu Najwyższa Jakość Quality International już od 8 lat. Patronat nad programem objęły Ministerstwo Infrastruktury i Rozwoju, Ministerstwo Gospodarki, Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości i Klub Polskie Forum ISO 9000.Proama została nagrodzona za autocasco w kategorii QI Product – produkt najwyższej jakości.- Wszystkie działania jakich się podejmujemy są skoncentrowane na dostarczeniu jak najwyższej jakości naszym klientom. Dotyczy to oferowanych przez nas produktów ale też każdego etapu kontaktu z klientem. Dlatego jest to dla nas bardzo ważne wyróżnienie, które potwierdza, że jakość ma szczególne znaczenie w utrzymaniu pozytywnych relacji z klientami – mówi Łukasz Kuryłowicz, kierownik ds. ubezpieczeń komunikacyjnych w Proama. -

Proama otrzymała tytuł laureata konkursu Najwyższa Jakość QI 2014 w kategorii QI Product – produkt najwyższej jakości – za autocasco.

Najlepsze produkty, usługi i systemy są nagradzane w ramach programu Najwyższa Jakość Quality International już od 8 lat. Patronat nad programem objęły Ministerstwo Infrastruktury i Rozwoju, Ministerstwo Gospodarki, Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości i Klub Polskie Forum ISO 9000.

Proama została nagrodzona za autocasco w kategorii QI Product – produkt najwyższej jakości.

– Wszystkie działania jakich się podejmujemy są skoncentrowane na dostarczeniu jak najwyższej jakości naszym klientom. Dotyczy to oferowanych przez nas produktów ale też każdego etapu kontaktu z klientem. Dlatego jest to dla nas bardzo ważne wyróżnienie, które potwierdza, że jakość ma szczególne znaczenie w utrzymaniu pozytywnych relacji z klientami – mówi Łukasz Kuryłowicz, kierownik ds. ubezpieczeń komunikacyjnych w Proama. – Będzie ono motywować nas do jeszcze cięższej pracy, zaangażowania i ciągłego doskonalenia naszych produktów tak, by oferować klientom to, czego rzeczywiście potrzebują.

Pakiety autocasco w Proama przeznaczone są dla posiadaczy pojazdów osobowych oraz ciężarowych do 3,5 t, w wieku do 11 lat. Produkt został przygotowany biorąc pod uwagę przede wszystkim elastyczność dla klienta jak i transparentność oraz jednoznaczność odbioru warunków ubezpieczenia.

W ramach produktu oferowane są 3 warianty do wyboru klienta: Casco ASO, Casco Komfortowy i Casco Optymalny ograniczone konkretnym wiekiem ubezpieczanego pojazdu oraz różniące się od siebie:

– sposobem ustalenia odszkodowania,

– możliwym do przeprowadzenia sposobem likwidacji ewentualnej szkody.

Wybierając którykolwiek z wariantów zawsze możemy liczyć na pełną ochronę w formule All-risk, a poszczególne warianty różnią się głównie sposobem likwidacji szkody.

Casco ASO – rekomendowane jest właścicielom aut do 4 lat. Zapewnia pełną refundację kosztów naprawy dokonanej w ASO z użyciem wyłącznie części z logo producenta samochodu (tzw. części O) i bez potrącania amortyzacji nawet przy rozliczeniu „kosztorysowym”.

A to już wiesz?  Kilka rad dla kierowców na Wszystkich Świętych

Wariant Casco Komfortowy – jest dedykowany dla aut w wieku 4-8 lat (z reguły już po okresie gwarancyjnym) i przewiduje refundację kosztów naprawy przeprowadzonej w zakładzie naprawczym nieposiadającym autoryzacji, z użyciem części sklasyfikowanych jako części oryginalne o jakości Q. Są to części bez logo producenta samochodu, ale najczęściej produkowane przez tych samych producentów, którzy dostarczają części do tzw. „pierwszego montażu” samochodu. W Casco Komfortowym klient ma do wyboru kosztorysowe rozliczenie szkody lub w oparciu o FV za naprawę (w tym również bezgotówkowo, na podstawie upoważnienia udzielonego warsztatowi naprawczemu).

Casco Optymalny – to najtańszy wariant ubezpieczenia dedykowany dla aut starszych (8-11 lat), który w przypadku szkody gwarantuje przyznanie odszkodowania w ściśle określonej, ustalonej analitycznie (przy wykorzystaniu systemów eksperckich) kwocie.

Bez względu na wybrany pakiet ubezpieczeniowy klient zawsze może liczyć na 24 godzinny dostęp do infolinii informacyjnej, w której uzyska potrzebne wsparcie, np. w  kwestii wskazania drogi alternatywnej, najbliższej stacji paliw czy też zakładu naprawczego oraz próbę naprawy auta uszkodzonego w czasie wypadku komunikacyjnego, holowanie pojazdu pod wskazany adres w przypadku gdy próba naprawy zakończy się niepowodzeniem.

Każdy pakiet ubezpieczeniowy może zostać dodatkowo rozszerzony o wachlarz produktów towarzyszących, do których należą: NNW Komunikacyjne, NNW Domowe, Super Assistance, Ubezpieczenie od Utraty Pracy oraz Ochronę Prawną.


dostarczył infoWire.pl

Źródło Proama. Dostarczył netPR.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy