towary konsumpcyjne transport

Badanie dotyczące ładowania Outlandera PHEV

Badanie dotyczące ładowania Outlandera PHEV
ZAPROJEKTOWANY JAKO POJAZD ELEKTRYCZNY - UŻYWANY JAKO POJAZD

Data publikacji: 03.04.2020 Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Badanie dotyczące ładowania Outlandera PHEV Kategoria: towary konsumpcyjne, transport

ZAPROJEKTOWANY JAKO POJAZD ELEKTRYCZNY – UŻYWANY JAKO POJAZD ELEKTRYCZNY

ZAPROJEKTOWANY JAKO POJAZD ELEKTRYCZNY – UŻYWANY JAKO POJAZD ELEKTRYCZNY

Amstelveen, 3 kwietnia 2020 r. – Siedem lat po wprowadzeniu na rynek Outlandera PHEV Mitsubishi Motors pozostaje niedoścignionym przykładem w branży:

– Najlepiej sprzedający się na świecie samochód hybrydowy typu plug-in*
– Ponad 200 000 egz. globalnej sprzedaży skumulowanej (źródło: wewnętrzne dane sprzedaży MMC)
– Nadal jest to jedyny dostępny na świecie pojazd hybrydowy typu plug-in, oparty w pełni na architekturze pojazdu elektrycznego (dwa silniki elektryczne, brak skrzyni biegów, elektroniczne sterowanie układów napędowych „by-wire”)

Aby wykorzystać atut elektrycznej odrębności modelu, a tym samym lepiej przygotować się na następną generację hybrydowych samochodów plug-in MMC, opartych na rozwiązaniach pojazdów w pełni elektrycznych, firma Mitsubishi Motors Europe zbadała w jaki sposób właściciele Outlandera PHEV ładują swój samochód.

Badanie przeprowadzone w Wielkiej Brytanii, Holandii, Norwegii, Szwecji i Hiszpanii potwierdziło, że Outlander PHEV jest eksploatowany w Europie w takiej postaci, w jakiej został zaprojektowany – jako samochód elektryczny:

1 / 3

– 67% zbadanych pojazdów, pokonuje co najmniej 50% całkowitego przejechanego dystansu w trybie bezemisyjnym EV
– Nie było pojazdu eksploatowanego bez ładowania z sieci – wszyscy ładują!
– Ponad 80% europejskich kierowców Outlandera PHEV ładuje akumulator najmniej co 100 km

Wyniki potwierdzają słuszność śmiałych decyzji inżynierskich, podjętych przez konstruktorów MMC dziesięć lat temu, którzy uznali, że tylko architektura oparta na pojeździe w pełni elektrycznym może przynieść korzyści klientom, w tym znaczną oszczędność masy, czego nie oferują zelektryfikowane modele konkurencji, oparte na architekturze konwencjonalnych samochodów spalinowych. Dodatkowe korzyści:

– SYSTEM OPERACYJNY PHEV ZAPROGRAMOWANY NA DO 89 DNI JAZDY W TRYBIE ELEKTRYCZNYM
– 45 KM ZASIĘGU JAZDY BEZEMISYJNEJ (TRYB ELEKTRYCZNY, WYŁĄCZNIE AKUMULATOR) **
– UŚREDNIONA EMISJA 46 g/km CO2**
– WIELE STANDARDOWYCH MOŻLIWOŚCI ŁADOWANIA (typowe ładowanie, ładowanie szybkie, automatyczne ładowanie w drodze, samowystarczalny tryb ładowania Charge, wielostopniowe odzyskiwanie energii hamowania)
– Instalacja POKŁADOWYCH GNIAZD 1500 W DLA URZĄDZEŃ ZASILANYCH PRĄDEM 230 V (dostępne w zależności od rynku i modelu)
– KOMPATYBILNOŚĆ V2X (Vehicle-to-everything)***
– STAŁY NAPĘD 4WD POPRZEZ DWUSILNIKOWY UKŁAD ELEKTRYCZNEGO NAPĘDU NA WSZYSTKIE KOŁA / SUPER-ALL WHEEL CONTROL
– BEZKOMPROMISOWA ŁADOWNOŚĆ (minimalny wpływ elementów napędu elektrycznego na pojemność bagażnika – tylko 14 l. mniejsza w porównaniu z Outlanderem z napędem spalinowym)

A to już wiesz?  Zadyszka na finiszu, czyli kondycja polskiego transportu drogowego

* Od premiery w styczniu 2013 r. do października 2019 r. Dane analityczne MMC na podstawie dostępnych rejestracji nowych pojazdów uzyskanych od IHS Markit, które potwierdzają pozycję lidera w krajach, w których wyszczególniony jest „rodzaj paliwa”. Dodatkowe dane od JATO Dynamics Limited.
** WLTP
*** „V2X” = „Vehicle to X” (Vehicle-to-everything, „X” = „wszystko”, np. dom, budynek, sieć energetyczna).

Nowe Mitsubishi Outlander PHEV 2020 jest już dostępne w polskiej ofercie i niebawem zadebiutuje w salonach. Miesięczne raty przy zakupie nowego modelu Mitsubishi Outlander PHEV 2020 startują już od 1 908 zł netto w przypadku leasingu i 1 996 zł brutto dla kredytu. Więcej informacji można znaleźć na stronie https://www.mitsubishi.pl/samochody/outlander-phev 

O Mitsubishi Motors Corporation
Mitsubishi Motors Corporation to działający w branży motoryzacyjnej producent o zasięgu międzynarodowym, z siedzibą w Tokio, który zbudował konkurencyjną przewagą na rynku pojazdów typu SUV i pick-up oraz elektrycznych i hybryd ładowanych z gniazdka PHEV. Odkąd grupa Mitsubishi wyprodukowała swój pierwszy samochód, ponad sto lat temu, wykazaliśmy się ambitnym i często rewolucyjnym podejściem, rozwijając nowe klasy pojazdów i wprowadzając technologie wyznaczające granice nowoczesności. Strategia marki, tkwiąca w genach Mitsubishi Motors, trafi do gustów ambitnych kierowców, gotowych rzucić wyzwanie konwencjom i zdecydować się na zmiany. Zgodnie z tą filozofią, Mitsubishi Motors wprowadziło w roku 2017 nową strategię marki, wyrażoną w sloganie „Drive your Ambition” – połączenie osobistego zaangażowania i ekspansywnego nastawienia oraz odzwierciedlenie stałego dialogu między marką a jej klientami. Dzisiaj Mitsubishi Motors angażuje się w działania inwestycyjne, w innowacyjne technologie, atrakcyjne projekty i rozwój produktów, dostarczając klientom na całym świecie ekscytujące i znane z wyrazistego charakteru pojazdy.

  źródło: Biuro Prasowe Mitsubishi Motors Załączniki: Badanie dotyczące ładowania Outlandera PHEV towary konsumpcyjne, transport - ZAPROJEKTOWANY JAKO POJAZD ELEKTRYCZNY - UŻYWANY JAKO POJAZD ELEKTRYCZNY Hashtagi: #towary konsumpcyjne #transport

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy