Data publikacji: 14.05.2013 Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: BRE Ubezpieczenia z kolejnym wyróżnieniem dla Supermarketu Ubezpieczeń Samochodowych Kategoria: transport, ekonomia/biznes/finanse
BRE Ubezpieczenia TUiR S.A. – twórca internetowej platformy, w ramach której działa Supermarket Ubezpieczeń Samochodowych (SUS) – otrzymało szczególne wyróżnienie w konkursie „Srebrny Parasol” organizowanym przez redakcję magazynu Home&Market. Supermarket Ubezpieczeń Samochodowych wspiera posiadaczy konta w mBanku w wyborze najatrakcyjniejszego cenowo i najkorzystniejszego pakietu ubezpieczeń samochodowych. Od 2007 roku, z popularnej platformy internetowej opracowanej przez BRE Ubezpieczenia, skorzystało już ponad 300 tysięcy klientów.
BRE Ubezpieczenia TUiR S.A. – twórca internetowej platformy, w ramach której działa Supermarket Ubezpieczeń Samochodowych (SUS) – otrzymało szczególne wyróżnienie w konkursie „Srebrny Parasol” organizowanym przez redakcję magazynu Home&Market. Supermarket Ubezpieczeń Samochodowych wspiera posiadaczy konta w mBanku w wyborze najatrakcyjniejszego cenowo i najkorzystniejszego pakietu ubezpieczeń samochodowych. Od 2007 roku, z popularnej platformy internetowej opracowanej przez BRE Ubezpieczenia, skorzystało już ponad 300 tysięcy klientów.
Kapituła Konkursu „Srebrny Parasol” zdecydowała o przyznaniu BRE Ubezpieczenia szczególnego wyróżnienia za rozwiązanie Supermarket Ubezpieczeń Samochodowych, uzasadniając, że „wyróżnione w konkursie firmy – poza wysoką lokatą w rankingu – mogą się poszczycić szczególną aktywnością na rynku, usługami, które wychodzą naprzeciw zmieniającym się potrzebom klientów, rozwiązaniami, które – tak jak dobre garnitury – szyte są na miarę”.
Supermarket Ubezpieczeń Samochodowych funkcjonuje na zasadzie internetowej porównywarki cenowej, dając klientom mBanku możliwość wyboru spośród wielu zakresów ubezpieczenia komunikacyjnego pojazdu. Oprócz standardowych produktów – polis OC, AC oraz pakietów ubezpieczeń – oferowanych jest także kilkanaście opcji dodatkowych m.in.: 4 warianty opieki w ramach assistance, NNW, samochód zastępczy, ochrona prawna, zwrot kosztów pobytu w szpitalu lub dodatkowe ubezpieczenie utraty życia posiadacza pojazdu wskutek nieszczęśliwego wypadku.
„Ideą Supermarketu Ubezpieczeń Samochodowych (SUS) jest zapewnienie klientowi wygody poprzez umożliwienie szybkiego wyboru oferty najlepiej odpowiadającej jego indywidualnym oczekiwaniom. Pod tym względem jest to zdecydowanie rozwiązanie „szyte na miarę”. Opracowany przez naszych informatyków system jest intuicyjny i przyjazny użytkownikom. Wystarczy zalogować się do swojego rachunku w mBanku i spośród dostępnych wniosków wybrać wniosek o interesujące nas ubezpieczenie. Platforma ubezpieczeń umożliwia zakup zarówno ubezpieczeń komunikacyjnych – jej częścią jest nagrodzony w konkursie Supermarket Ubezpieczeń Samochodowych – jak i zakup ubezpieczeń nieruchomości oraz polis turystycznych. To co przede wszystkim wyróżnia tę platformę – oprócz wielu opcji ubezpieczeń – to także korzystna cena. Zakup polisy w SUS może oznaczać dla kierowcy oszczędność nawet do kilkuset złotych.” – wyjaśnia Paweł Zylm, Prezes Zarządu BRE Ubezpieczenia TUiR S.A.
Rozwiązania oferowane i współtworzone przez BRE Ubezpieczenia zostały nagrodzone m.in.: Bykiem Gazety Giełdy Parkiet, Godłem Teraz Polska, Laurem Konsumenta w kategorii Odkrycie Roku 2011 oraz 2012, a także tytułem Firma Roku 2011 przyznanym przez Kapitułę Polskiego Klubu Biznesu, Certyfikatem Najwyższa Jakość – Produkt Roku 2009, Euromarka, Rekomendacją Gazety Bankowej oraz tytułem Hit Roku, ALICJA 2007 miesięcznika Twój Styl, EUROPRODUKT – w konkursie pod patronatem Ministerstwa Gospodarki oraz „Indywidualność Rynku – Merkury 2007”. BRE Ubezpieczenia otrzymało także prestiżowy tytuł „Najlepszy partner w biznesie 2012” przyznany przez redakcję Home&Market.
Informacje o firmie:
BRE Ubezpieczenia TUiR S.A.
BRE Ubezpieczenia zostało założone w 2006 roku przez notowany na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie BRE Bank S.A. BRE Ubezpieczenia specjalizuje się w budowaniu innowacyjnych programów bancassurance dla sektora finansowego. Wykorzystując silne strony partnerów, tworzy nowoczesne rozwiązania, umożliwiające Klientom zakup szerokiej gamy produktów ubezpieczeniowych w prosty i przejrzysty sposób, zarówno w modelu tradycyjnym (placówki partnera) jak i za pośrednictwem zdalnych kanałów obsługi (model direct). źródło: Biuro Prasowe BRE Ubezpieczenia Załączniki: Hashtagi: #transport #ekonomia/biznes/finanse