Data publikacji: 27.07.2017 Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Carrefour zaprasza do Miasteczka Kibica Tour de Pologne w Krakowie Kategoria: handel, sport
Carrefour Polska, sponsor główny 74. Tour de Pologne, przygotował dla kibiców na trasie popularnego wyścigu Tour de Pologne mnóstwo sportowych atrakcji. Już 29 lipca będą mogli się o tym przekonać mieszkańcy Krakowa i okolic.
Carrefour Polska, sponsor główny 74. Tour de Pologne, przygotował dla kibiców na trasie popularnego wyścigu Tour de Pologne mnóstwo sportowych atrakcji. Już 29 lipca będą mogli się o tym przekonać mieszkańcy Krakowa i okolic.
Carrefour Polska poprzez zaangażowanie w 74. Tour de Pologne pragnie pokazać swoim klientom, jak ważną wartością dla firmy jest zdrowie. Sieć handlowa swoje zaangażowanie w promocję aktywności fizycznej i zdrowego odżywiania będzie prezentować w Miasteczkach Kibica Carrefour, gdzie na wszystkich odwiedzających czeka mnóstwo atrakcji.
29 lipca od godziny 10:00 Carrefour zaprasza wszystkich mieszkańców Krakowa i okolic do odwiedzenia atrakcyjnego Miasteczka Kibica Carrefour na Rynku Głównym, skąd wystartuje 74. Tour de Pologne. Natomiast już od 12.00 sieć handlowa będzie czekać na wszystkich kibiców na krakowskich Błoniach, w pobliżu mety pierwszego etapu wyścigu. Firma przygotowała wiele atrakcji w swoich Miasteczkach Kibica Carrefour, odwiedzający znajdą tam m.in.: totem dotykowy, rowerki magnetyczne i spinningowe, park trampolin, rower stacjonarny zsynchronizowany z wirtualną trasą na ekranie czy też blender bike. Każdy kibic będzie mógł także skorzystać z porad dietetyka, zobaczyć pokazy taneczne cheerleaderek, posłuchać energetycznych pokazów bębniarzy, a najmłodsi fani kolarstwa będą mogli wziąć udział w warsztatach małego rowerzysty dla chłopców i zajęciach ze zdobienia rowerów dla dziewczynek. Carrefour przygotował także dodatkową niespodziankę wyłącznie dla kibiców z Krakowa i okolic. Na Błoniach odbędzie się pokaz live cookingu z udziałem Davida Gaboriaud, popularnego podróżnika kulinarnego. Wstęp do Miasteczka Kibica Carrefour jest bezpłatny.
1 / 2
Zaangażowanie Carrefour w wyścig to element realizowanej od 2014 roku kampanii „Z miłości do Zdrowia”. Ma ona na celu m.in.: zapewnienie szerokiej i różnorodnej oferty produktów prozdrowotnych w sklepach, edukowanie Polaków w zakresie zasad zdrowego odżywiania i zachęcanie ich do aktywności fizycznej.
74. Tour de Pologne, którego sponsorem głównym jest Carrefour Polska, wystartuje 29 lipca w Krakowie. Tegoroczny wyścig to aż 1144 kilometry zróżnicowanej trasy. Peleton kolarski w trakcie całego wyścigu wspiera ekipa Carrefour Polska, która zachęca kibiców do wspólnej zabawy. źródło: Biuro Prasowe Carrefour Polska Załączniki: Hashtagi: #handel #sport