Data publikacji: 15.06.2016 Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Castrol optymalizuje swoje działania w regionie Europy Środkowo-Wschodniej Kategoria: nowe produkty/usługi, przemysł ciężki
Zmiana systemu dystrybucji, lepsza obsługa klienta i większa dostępność produktów
Zmiana systemu dystrybucji, lepsza obsługa klienta i większa dostępność produktów
Castrol koncentruje się na współpracy z mniejszą liczbą dużych autoryzowanych partnerów. W efekcie firma zamierza usprawnić proces obsługi klienta i dotrzeć do większej liczby odbiorców w Polsce, Czechach, na Słowacji i Węgrzech.
Region Europy Środkowo-Wschodniej, obejmujący Polskę, Czechy, Słowację i Węgry jest wciąż rosnącym i ważnym rynkiem dla marki Castrol. Zmiany systemu dystrybucji spowodują, że autoryzowani dystrybutorzy będą wspólnie z Castrol zacieśniać relacje z klientami, podnosić jakość usług i zwiększać udziały w rynku.
„W rezultacie klienci zyskają lepszy dostęp do produktów Castrol. Razem z naszymi partnerami chcemy umacniać naszą pozycję jako jednego z czołowych producentów środków smarnych na wciąż rosnącym rynku” – mówi Mathias Buschbeck, Central Cluster Sales Director.
„Optymalizacja systemu dystrybucji oznacza, że będziemy mieć mniej, ale większych partnerów. Chcemy z nimi blisko współpracować, tworząc swoisty ‘ekosystem Castrol’, który dostarczy narzędzia i schematy działania, zapewni szkolenia i dostęp do pełnej gamy naszych produktów i usług” – podkreśla Sławomir Radoń, Sales Director Central Eastern Europe.
„Nasi partnerzy zostali wybrani w taki sposób, by sprostać oczekiwaniom klientów i specyfice każdego z rynków” – mówi Ivo Lelkens, Central Cluster Industrial Distributor Sales Director. „Współpracujemy z firmami, które potrafią działać nieszablonowo, co pomoże nam jeszcze lepiej zadbać o klienta. Oczywiście będziemy wspierać naszych partnerów różnymi narzędziami” – dodaje.
„Nasze plany wzrostu w regionie Europy Środkowej i Wschodniej są bardzo ambitne i opierają się na zmianie systemu dystrybucji. W połączeniu z zaawansowanymi technologicznie produktami, które weszły lub wkrótce pojawią się na rynku, poszerzoną współpracą z producentami samochodów, sponsoringiem czy imprezami dla klientów, handlu i przemysłu, jesteśmy przekonani, że Castrol będzie chętnie wybieraną marką na tym rynku” – podsumowuje Mathias Buschbeck.
Poniżej lista autoryzowanych dystrybutorów Castrol w Polsce:
Aaltonen Team – oleje i środki smarne dla motoryzacji
Amtra – oleje i środki smarne dla motoryzacji
Arge – oleje i środki smarne dla motoryzacji
Autodistribution Polska – oleje i środki smarne dla motoryzacji
Auto Partner – oleje i środki smarne dla motoryzacji
Diversa – oleje i środki smarne dla motoryzacji
Etoll – oleje i środki smarne dla motoryzacji
Gordon – oleje i środki smarne dla motoryzacji
Inter Cars – oleje i środki smarne dla motoryzacji
Inter Land – oleje i środki smarne dla motoryzacji
Inter-Team – oleje i środki smarne dla motoryzacji
Maxol – oleje i środki smarne dla motoryzacji
Proauto – oleje i środki smarne dla motoryzacji
Onico – oleje i środki smarne dla przemysłu źródło: Biuro Prasowe BP Europa SE, Oddział w Polsce Załączniki: Hashtagi: #nowe produkty/usługi #przemysł ciężki