Rusza nowy program #BeThe1 skierowany do młodych, obiecujących zawodników motocyklowych. Stawka jest wysoka – na najlepszych czekają nagrody, warsztaty ze specjalistami i… szansa na miejsce w teamie Castrol, obok innych sportowców wspieranych przez tę markę.
Marka Castrol rozpoczyna poszukiwanie entuzjastów motocykli – młodych talentów i zawodników u progu kariery. Od maja do końca września na www.castrol.scigacz.pl/bethe1 każdy będzie mógł założyć profil i pokazać swoje umiejętności oraz sprzęt, na którym jeździ. Akcja pod hasłem #BeThe1 ma nie tylko bawić, lecz przede wszystkim edukować i pomagać w rozwijaniu pasji. W trakcie jej trwania na uczestników będzie czekać sześć wyzwań.
Oprócz atrakcyjnych nagród, dziesięciu szczęśliwców dostanie szansę wzięcia udziału w prowadzonych przez specjalistów warsztatach z budowania wizerunku, na których dowiedzą się, czym jest PR, jak pozyskiwać partnerów, sponsorów i świadomie piąć się po kolejnych szczeblach kariery sportowej. Trzech najlepszych i najbardziej utalentowanych finalistów dostanie szansę na rozwój kariery sportowej z marką Castrol Power1. Swoje wsparcie zadeklarowali profesjonalni zawodnicy – stunter Hubert Raptowny oraz mistrz motocrossu – Łukasz „Qurak” Kurowski.
W akcję włączyły się marki, które kibicują w rozwoju kariery wszystkim młodym zapaleńcom – Sony, Dunlop, sklep Moto-Akcesoria.pl, Shima oraz Motociclisti.pl wraz z Draggin Jeans. Partnerem #BeThe1 jest największy serwis motocyklowy w Polsce – Ścigacz.pl.
Więcej informacji: castrol.scigacz.pl/bethe1
dostarczył infoWire.pl