Data publikacji: 11.07.2013 Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Czas na nowe wyzwania dla Marcina Okroja – dotychczasowego Dyrektora Zarządzającego Hyundai Motor Poland Kategoria: transport, ekonomia/biznes/finanse
Marcin Okrój był związany z Hyundai od 1997 roku i w tym czasie współtworzył sukces firmy rozbudowując kompetencje w obszarze rozwoju sieci dealerskiej, strategii marketingowej, kontrolingu finansowego, a przede wszystkim w obszarze sprzedaży. Przez ostatnie 2 lata był Dyrektorem Zarządzającym firmy. W tym czasie udział rynkowy Hyundaia urósł do 5,7%, a marka zajmuje 7 miejsce w rankingu sprzedaży samochodów osobowych z jednym z najbardziej rozbudowanych portfolio produktów i usług, dzięki czemu konsekwentnie rośnie penetracja rynku flotowego. Marka Hyundai w Polsce dzięki szerokim inwestycjom reklamowym w media i sponsoringi UEFA EURO 2012 oraz Puchar Świata w Skokach Narciarskich FIS ma najwyższe parametry marketingowe na tle innych rynków europejskich.
„Opuszczam firmę z poczuciem ogromnej satysfakcji i ze świadomością, że marka Hyundai jest na dobrej drodze stabilnego wzrostu mimo ogólnej stagnacji na rynku motoryzacyjnym. Hyundai to w tej chwili kluczowy gracz i jestem dumny, że marka tak wspaniale rozwinęła się przez 20 lat swojej obecności w Polsce.” – powiedział odchodzący Dyrektor Zarządzający Hyundai Motor Poland, Pan Marcin Okrój.
Pan Marcin Okrój nie zdradza swoich dalszych planów zawodowych. źródło: Biuro Prasowe Hyundai Motor Poland Załączniki: Hashtagi: #transport #ekonomia/biznes/finanse