Data publikacji: 12.09.2011 Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: DPD doręcza z fasonem Kategoria: wydarzenia, internet
9 września w Hali Zdjęciowej w Warszawie odbył się pokaz kolekcji Mariusza Przybylskiego wiosna/lato 2012 – ULTRA². Kolekcja miała swoją premierę w czasie lipcowego Tygodnia Mody w Berlinie. Pokaz został zorganizowany przy logistycznym wsparciu DPD Polska, która stała się partnerem pokazów projektanta i jednocześnie jego oficjalnym międzynarodowym przewoźnikiem. Teraz kolekcja w nowej odsłonie wkroczyła na polskie wybiegi.
9 września w Hali Zdjęciowej w Warszawie odbył się pokaz kolekcji Mariusza Przybylskiego wiosna/lato 2012 – ULTRA². Kolekcja miała swoją premierę w czasie lipcowego Tygodnia Mody w Berlinie. Pokaz został zorganizowany przy logistycznym wsparciu DPD Polska, która stała się partnerem pokazów projektanta i jednocześnie jego oficjalnym międzynarodowym przewoźnikiem. Teraz kolekcja w nowej odsłonie wkroczyła na polskie wybiegi.
Mariusz Przybylski to jeden z najciekawszych i najnowocześniejszych polskich projektantów. Stworzył rozpoznawalną, ekskluzywną markę mody męskiej, ale z powodzeniem projektuje również dla kobiet. Od kilku lat wyraźnie zaznacza swoją obecność na rynku mody jako projektant łączący klasyczną elegancję z odważnymi i nowoczesnymi rozwiązaniami.
Debiutował z pierwszym autorskim pokazem w 2005 roku – jego kolekcja spotkała się z bardzo dużym uznaniem. Luksusowe materiały, staranne wykończenia oraz minimalistyczne formy nawiązujące do modernizmu to główne wyznaczniki stylu Przybylskiego. Przy współpracy z firmą DPD Polska absolwent łódzkiej Akademii Sztuk Pięknych pragnie prezentować swoje projekty również na międzynarodowych wybiegach.
Dla widza pokazy mody z pewnością kojarzą się z pełnymi wdzięku i lekkości prezentacjami modelek i modeli. Za tą zewnętrzną swobodą stoi jednak cały złożony proces logistyczny i szereg czynności, których przebieg jest ściśle zaplanowany, właśnie po to, aby końcowy efekt był spektakularnym wydarzeniem. Sprawny transport, punktualność i bezpieczeństwo dostawy są tu kluczowe. Praca projektanta, m.in. uczestnictwo w pokazach i związane z tym podróże w kraju i za granicą, wymagają doskonałej organizacji czasu i jakości usług.
Współpraca z rzetelną firmą kurierską jest w mojej pracy niezwykle ważna, szczególnie przy tak ważnych
i skomplikowanych projektach jak pokazy poza granicami kraju. Wówczas logistyka, w tym przede wszystkim punktualność i bezpieczeństwo kolekcji stanowią kluczowe elementy – mówi Mariusz Przybylski. Byłem bardzo zadowolony, że DPD Polska przyjęła rolę międzynarodowego przewoźnika moich kolekcji. To dawało mi pewność, że przygotowania do berlińskiego pokazu przebiegną bez zakłóceń, a każdy etap tych przygotowań zostanie zakończony na czas.
Kolekcja ULTRA² to ubrania uszyte z bardzo delikatnych tkanin, jak kaszmir czy jedwab. Dlatego podczas pokazu w Berlinie tak ważne było bezpieczeństwo transportu. Projektantowi zależało na tym, aby pięćdziesiąt damskich i męskich sylwetek, które miały zostać zaprezentowane w czasie pokazu, mogło być od razu gotowych do prób oraz sesji fotograficznych. DPD Polska dopilnowała, by transport przebiegł sprawnie, a kolekcja dotarła na miejsce w nienagannym stanie.
Dla DPD Polska współpraca przy realizacji pokazu kolekcji ULTRA2 Mariusza Przybylskiego to pierwsza inicjatywa związana z tzw. ,,wysokim krawiectwem”, ale nie pierwsza związana z modą. Firma od lat współpracuje z producentami i dystrybutorami z branży odzieżowej, między innymi z firmą LPP, największą siecią odzieżową w Polsce – właścicielem marek: Reserved, House, Cropp, Mohito i Promostars.
DPD Polska równie chętnie angażuje się w wydarzenia artystyczne i kulturalne. Do tej pory na logistyczne wsparcie firmy mogła liczyć między innymi wystawa ,,National Geographic – Ostatnie takie miejsca na Ziemi’’, projekt promocji dziedzictwa kinematografii polskiej – „Polska na filmowo”, czy wystawa „Grand Press Photo”.
W swojej działalności staramy się wspierać inicjatywy związane z kulturą, a także wspomagać rodzimych twórców w rozwijaniu ich talentów – mówi Aneta Gasparska, Kierownik Marketingu i Komunikacji DPD Polska. Odpowiedzialność społeczna biznesu to bardzo ważny element naszej działalności. Od zawsze staramy się, oprócz realizacji naszych głównych celów strategicznych, zauważać ciekawe przedsięwzięcia i dbać o lokalny dorobek kulturalny – dodaje.
O DPD Polska
DPD Polska [www.dpd.com.pl] znajduje się w czołówce firm branży kurierskiej z ustabilizowaną pozycją na rynku polskim.Od ponad 20 lat z powodzeniem świadczy usługi miejskie, krajowe i międzynarodowe. Firma specjalizuje się w obsłudze najbardziej wymagających klientów, dostarczając szyte na miarę rozwiązania w zakresie przesyłek kurierskich i logistyki . DPD Polska działa w tych obszarach, gdzie klient szuka wartości dodanej oraz nietypowego serwisu.
Firma rozpoczęła działalność w 1991 roku jako Masterlink Express – spółka ze stuprocentowym kapitałem polskim. W początkowym okresie firma specjalizowała się w doręczaniu przesyłek miejskich i krajowych. Od 2004 roku DPD Polska należy do Grupy GeoPost, której właścicielem jest LaPoste – Poczta Francuska. Dla podkreślenia przynależności do międzynarodowej grupy w 2007 roku przeprowadzono proces re-brandingu i odtąd firma działa pod nową marką, jako DPD Polska.
DPD Polska Sp. z o.o. to jedna z największych firm kurierskich w Polsce. Posiada ponad 50 oddziałów, które są zlokalizowane na terenie całego kraju. Zatrudnia i współpracuje z ponad 5000 osób, którym zapewnia stabilne warunki zatrudnienia i szerokie możliwości doskonalenia kompetencji.
O DPD
Wysyłając około 2 milionów międzynarodowych paczek dziennie w obrębie sieci międzynarodowej, DPD jest jedną z wiodących firm kurierskich w Europie. Franszyzodawca DPD, z siedzibą w Aschaffenburgu, oferuje swoim klientom szerokie spektrum usług krajowych i zagranicznych, dzięki rozbudowanej sieci oddziałów prowadzonych przez franszyzobiorców na całym świecie. Portfolio produktów obejmuje szeroki zakres od przesyłek standardowych, przesyłek o gwarantowanym czasie dostarczenia oraz ekspresowych poprzez usługi dodatkowe takie jak C.O.D aż po rozwiązania dla klientów indywidualnych. DPD posiada ponad 800 oddziałów w 40 krajach, 24 000 zatrudnionych osób i 18 000 pojazdów działających na rzecz 300 000 klientów biznesowych. Francuski GeoPost Group, będący własnością La Poste, jest większościowym udziałowcem DPD.
O GeoPost
GeoPost, główny gracz na rynku przesyłek ekspresowych w Europie, czego dowodem jest pierwszorzędna sieć dróg firmy DPD, zrzesza firmy działające w ramach LaPoste. GeoPost obsługuje ponad 230 krajów działając na rzecz ponad 300 000 klientów na świecie. Dziś grupa GeoPost zajmuje 1. miejsce we Francji i 2. miejsce w rankingu europejskim na rynku expressowych przesyłek kurierskich, osiągając w 2009 roku obrót roczny w wysokości 3,093 miliarda Euro. źródło: Biuro Prasowe Biuro Prasowe DPD Polska Załączniki: Hashtagi: #wydarzenia #internet