Data publikacji: 01.02.2012 Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: DPD Polska po raz drugi na Fashion Week w Berlinie – Usługi kurierskie szyte na miarę Kategoria: media/marketing/reklama, transport
18 stycznia br. DPD Polska po raz kolejny wzięła udział w jednym z najważniejszych europejskich wydarzeń modowych – Fashion Week w Berlinie. Firma była oficjalnym międzynarodowym przewoźnikiem kolekcji Mariusza Przybylskiego – jednego z najlepszych polskich projektantów, który już po raz drugi zaprezentował swoją kolekcję na tej międzynarodowej imprezie. Od 2011 roku twórca może liczyć na stałe wsparcie logistyczne DPD Polska.
18 stycznia br. DPD Polska po raz kolejny wzięła udział w jednym z najważniejszych europejskich wydarzeń modowych – Fashion Week w Berlinie. Firma była oficjalnym międzynarodowym przewoźnikiem kolekcji Mariusza Przybylskiego – jednego z najlepszych polskich projektantów, który już po raz drugi zaprezentował swoją kolekcję na tej międzynarodowej imprezie. Od 2011 roku twórca może liczyć na stałe wsparcie logistyczne DPD Polska.
Kolekcja „DIGITAL” (Jesień-zima 2012/2013) to kolejna inkarnacja futurystycznych wizji projektanta, w których z powodzeniem łączy klasyczną elegancję z awangardą. Wyjątkowe i delikatne stroje oraz odpowiednia scenografia złożona m.in. z podium, manekinów i efektownego oświetlenia to wyzwanie logistyczne, które wymaga szczególnej staranności oraz wysokiej specjalizacji dostawcy. DPD Polska zapewniła ubraniom i elementom dekoracji bezpieczny transport poprzez specjalne zabezpieczenia.
Ubrania wraz ze scenografią musiały przebyć drogę ponad 600 km do Berlina w taki sposób, aby kolekcja była od razu gotowa do ekspozycji – mówi Aneta Gasparska, Kierownik Marketingu i Komunikacji DPD Polska. Każdy element scenografii a przede wszystkim wszystkie kreacje musiały być zabezpieczone w najwyższym stopniu. W takim transporcie liczy się przede wszystkich bezpieczeństwo i czas. Prezentacja nie może zacząć się ani minuty później. Staranny sposób zapakowania i transportu kolekcji Przybylskiego nie uszedł uwadze znanej blogerki modowej – Alicji Kowalskiej, która była obecna na prezentacji w Berlinie. Na swoim blogu podkreśliła szczególną troskę o transport kolekcji z Polski.
Kolekcja Mariusza Przybylskiego – „DIGITAL” – to mariaż futuryzmu ze stylem grunge. Przywodzące na myśl kostiumy z filmów science-fiction detale łączą się tu z ostrymi rock’n’rollowymi elementami i ostrymi, graficznymi cięciami, dzięki którym całość zyskuje bardzo nowoczesny charakter. Kolekcja opiera się na ręcznym wykończeniu i starannym dopracowaniu detalu. Tkaniny dominujące to najwyższej jakości wełna, kaszmir, skóra oraz jedwab.
Stroje prezentowane były na manekinach, umieszczonych we wnętrzach jednego z najbardziej prestiżowych berlińskich hoteli – Adlon Kempinski. Dzięki temu goście mogli dokładnie obejrzeć każdy element kolekcji i przyjrzeć się detalom – mówi Mariusz Przybylski. Jako projektant przywiązuję dużą wagę do szczegółów – zarówno, jeśli chodzi o kompozycje cięć, kolorów i faktur, jak i kwestię dbałości o to, by stroje zostały przewiezione do miejsca, w którym będą prezentowane w idealnym stanie. Każda prezentacja, a szczególnie zagraniczna wiąże się z dużym stresem związanym z dojazdami, terminami i samą organizacją imprezy. Dotychczasowa współpraca z DPD Polska dała mi pewność, że cała kolekcja zostanie przewieziona w idealnym stanie i na czas. – dodaje.
To już kolejny pokaz Mariusza Przybylskiego, zorganizowany we współpracy z DPD Polska. Projektant przy wsparciu firmy zaprezentował swoją kolekcję „ULTRA” na ubiegłorocznym Fashion Week w Berlinie, a także, w wersji „ULTRA2”, w Warszawie. Z kolei kolekcja „DIGITAL” miała swoją warszawską premierę 14 grudnia 2011 roku.
DPD Polska od wielu lat współpracuje z producentami i dystrybutorami z branży odzieżowej, między innymi z firmą LPP, największą siecią odzieżową w Polsce – właścicielem marek: Reserved, House, Cropp, Mohito, Promostars, Re-Kids i Henderson. DPD Polska współpracuje z branżą modową od bardzo dawna – mówi Aneta Gasparska. Ale „wysokie krawiectwo”, jakim jest działalność Mariusza Przybylskiego, jest dla nas szczególnym wyzwaniem. Nie tylko ze względu na napięty program projektanta i dalekie trasy, ale przede wszystkim na wymóg bezwzględnej punktualności, starannego przewozu. Cieszymy się, że także w tym przypadku, mogliśmy zapewnić Klientowi usługi szyte na miarę – dodaje.
Jeżeli będą Państwo zainteresowani otrzymaniem zdjęć z prezentacji kolekcji w Berlinie, prosimy o informację.
O DPD Polska
DPD POLSKA [www.dpd.com.pl] znajduje się w czołówce firm branży kurierskiej z ustabilizowaną pozycją na rynku polskim. Od ponad 20 lat z powodzeniem świadczy usługi miejskie, krajowe i międzynarodowe. Firma specjalizuje się w obsłudze najbardziej wymagających klientów, dostarczając szyte na miarę rozwiązania w zakresie przesyłek kurierskich i logistyki . DPD POLSKA działa w tych obszarach, gdzie klient szuka wartości dodanej oraz nietypowego serwisu. Firma rozpoczęła działalność w 1991 roku jako Masterlink Express – spółka ze stuprocentowym kapitałem polskim. W początkowym okresie firma specjalizowała się w doręczaniu przesyłek miejskich i krajowych. Od 2004 roku DPD Polska należy do Grupy GeoPost, której właścicielem jest LaPoste – Poczta Francuska. Dla podkreślenia przynależności do międzynarodowej grupy w 2007 roku przeprowadzono proces re-brandingu i odtąd firma działa pod nową marką, jako DPD Polska.DPD Polska Sp. z o.o. to jedna z największych firm kurierskich w Polsce. Posiada ponad 50 oddziałów, które są zlokalizowane na terenie całego kraju. Zatrudnia i współpracuje z ponad 5000 osób, którym zapewnia stabilne warunki zatrudnienia i szerokie możliwości doskonalenia kompetencji.
O DPD
Wysyłając około 2 milionów międzynarodowych paczek dziennie w obrębie sieci międzynarodowej, DPD jest jedną z wiodących firm kurierskich w Europie. Franszyzodawca DPD, z siedzibą w Aschaffenburgu, oferuje swoim klientom szerokie spektrum usług krajowych i zagranicznych, dzięki rozbudowanej sieci oddziałów prowadzonych przez franszyzobiorców na całym świecie. Portfolio produktów obejmuje szeroki zakres od przesyłek standardowych, przesyłek o gwarantowanym czasie dostarczenia oraz ekspresowych poprzez usługi dodatkowe takie jak C.O.D aż po rozwiązania dla klientów indywidualnych. DPD posiada ponad 800 oddziałów w 40 krajach, 24 000 zatrudnionych osób i 18 000 pojazdów działających na rzecz 300 000 klientów biznesowych. Francuski GeoPost Group, będący własnością La Poste, jest większościowym udziałowcem DPD.
O GeoPost
GeoPost, główny gracz na rynku przesyłek ekspresowych w Europie, czego dowodem jest pierwszorzędna sieć dróg firmy DPD, zrzesza firmy działające w ramach LaPoste. GeoPost obsługuje ponad 230 krajów działając na rzecz ponad 300 000 klientów na świecie. Dziś grupa GeoPost zajmuje 1. miejsce we Francji i 2. miejsce w rankingu europejskim na rynku expressowych przesyłek kurierskich, osiągając w 2009 roku obrót roczny w wysokości 3,093 miliarda Euro. źródło: Biuro Prasowe Biuro Prasowe DPD Polska Załączniki: Hashtagi: #media/marketing/reklama #transport