media/marketing/reklama Wydarzenia

DPD Polska wspiera IV Ogólnopolską Olimpiadę Logistyczną

DPD Polska wspiera IV Ogólnopolską Olimpiadę Logistyczną
Ponad 6 tysięcy uczniów ze 186 szkół ponadgimnazjalnych zmierzyło się dziś (21.10.) z zadaniami z zakresu logistyki w ramach IV Ogólnopolskiej Olimpiady Logistycznej. DPD Polska już po raz trzeci z rzędu jest Złotym Sponsorem przedsięwzięcia organizowanego przez Wyższą Szkołę Logistyki w

Data publikacji: 21.10.2011 Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: DPD Polska wspiera IV Ogólnopolską Olimpiadę Logistyczną Kategoria: wydarzenia, media/marketing/reklama

Ponad 6 tysięcy uczniów ze 186 szkół ponadgimnazjalnych zmierzyło się dziś (21.10.) z zadaniami z zakresu logistyki w ramach IV Ogólnopolskiej Olimpiady Logistycznej. DPD Polska już po raz trzeci z rzędu jest Złotym Sponsorem przedsięwzięcia organizowanego przez Wyższą Szkołę Logistyki w Poznaniu.

Ponad 6 tysięcy uczniów ze 186 szkół ponadgimnazjalnych zmierzyło się dziś (21.10.) z zadaniami z zakresu logistyki w ramach IV Ogólnopolskiej Olimpiady Logistycznej. DPD Polska już po raz trzeci z rzędu jest Złotym Sponsorem przedsięwzięcia organizowanego przez Wyższą Szkołę Logistyki w Poznaniu.

Uczniowie, którzy interesują się logistyką i swoją przyszłość zawodową wiążą właśnie z tą branżą,  co roku mogą sprawdzić swoją wiedzę i umiejętności, biorąc udział w Ogólnopolskiej Olimpiadzie Logistycznej. Konkurs skierowany jest do uczniów szkół średnich i policealnych. Jego celem jest wzbudzenie zainteresowania tą dziedziną, jej promocja, a także wskazanie możliwości pracy w zawodach związanych z logistyką.

DPD Polska zawsze bardzo chętnie angażuje się w inicjatywy związane z edukacją, dzięki którym zdolne osoby mają szansę na dalsze rozwijanie swoich pasji i ukierunkowanie zainteresowań – mówi Aneta Gasparska, Kierownik Marketingu i Komunikacji/Rzecznik Prasowy DPD Polska. Do tej pory uczestniczyliśmy w wielu  projektach edukacyjnych. Stworzyliśmy  m.in. Magiczną Krainę Kuriera na dziecięcym portalu Ciufcia.pl oraz serię odcinków „Płacę nie płacę” zrealizowaną we współpracy z Webshake.tv, w ramach której uczyliśmy Internautów, jak bezpiecznie kupować w Sieci. Współtworzyliśmy również Słownik Logistyczny polsko-angielski, angielsko-polski, szczególnie przydatny dla menedżerów branży TSL – dodaje.

W Olimpiadzie Logistycznej uczestniczę już po raz drugi – mówi Natalia Serwatka, uczennica Zespołu Szkół Ekonomicznych w Lesznie.  Rok temu udział w konkursie potraktowałam jako nowe doświadczenie i test moich możliwości. W tym roku stresuje się dużo bardziej, ponieważ traktuję ten konkurs jako poważny sprawdzian mojej wiedzy i umiejętności. Już wiem, że swoją przyszłość na pewno zwiążę z logistyką. Jeszcze nie zdecydowałam, czy będzie to transport drogowy czy kolejowy. W tej chwili skupiam się na poszerzaniu swojej wiedzy z zakresu logistyki i spedycji. Ogólnopolska Olimpiada Logistyczna to dla mnie ogromna motywacja do nauki i doskonalenia znajomości branży – dodaje.

A to już wiesz?  Mitsubishi L200 z tytułem Pickup Roku!

To już czwarta edycja Olimpiady. Z roku na rok konkurs cieszy się coraz większą popularnością. Świadczy to nie tylko o wzroście rangi i prestiżu samej Olimpiady, lecz także o dynamicznym rozwoju branży logistycznej.

Pomagając młodym ludziom w zdobywaniu wiedzy logistycznej, tak naprawdę pomagamy całej branży.  Kształcimy w końcu naszych przyszłych specjalistów. Uczestnicy to młodzi pasjonaci, którzy traktują tę Olimpiadę jako bardzo poważny sprawdzian ich wiedzy. Wierzymy, że ci ambitni ludzie będą kiedyś czołowymi ekspertami logistyki i to oni będą kształtować wizerunek branży. Dlatego bardzo mocno trzymamy za nich wszystkich kciuki! – mówi Aneta Gasparska.

Na laureatów i finalistów Olimpiady czekają zwolnienia z pisemnej części egzaminu zawodowego, bezpłatne studia w Wyższej Szkole Logistyki w Poznaniu, a także wiele rzeczowych nagród. Jest więc o co walczyć!

O DPD Polska

DPD Polska [www.dpd.com.pl] znajduje się w czołówce firm branży kurierskiej z ustabilizowaną pozycją na rynku polskim.Od ponad 20 lat z powodzeniem świadczy usługi miejskie, krajowe i międzynarodowe. Firma specjalizuje się w obsłudze najbardziej wymagających klientów, dostarczając szyte na miarę rozwiązania w zakresie przesyłek kurierskich i  logistyki . DPD Polska działa w tych obszarach, gdzie klient szuka wartości dodanej oraz nietypowego serwisu.

Firma rozpoczęła działalność w 1991 roku jako Masterlink Express – spółka ze stuprocentowym kapitałem polskim. W początkowym okresie firma specjalizowała się w doręczaniu przesyłek miejskich i krajowych. Od 2004 roku DPD Polska należy do Grupy GeoPost, której właścicielem jest LaPoste – Poczta Francuska. Dla podkreślenia przynależności do międzynarodowej grupy w 2007 roku przeprowadzono proces re-brandingu i odtąd firma działa pod nową marką, jako DPD Polska.

DPD Polska Sp. z o.o. to  jedna z największych firm kurierskich w Polsce. Posiada ponad 50 oddziałów, które są zlokalizowane na terenie całego kraju. Zatrudnia i współpracuje z ponad 5000 osób, którym zapewnia stabilne warunki zatrudnienia i szerokie możliwości doskonalenia kompetencji.

A to już wiesz?  Linie Emirates po raz drugi z rzędu wyróżnione za najlepszą rozrywkę pokładową w plebiscycie Global Passenger Choice Award APEX 2019

O DPD

Wysyłając około 2 milionów międzynarodowych paczek dziennie w obrębie sieci międzynarodowej, DPD jest jedną z wiodących firm kurierskich w Europie. Franszyzodawca DPD, z siedzibą w Aschaffenburgu, oferuje swoim klientom szerokie spektrum usług krajowych i zagranicznych, dzięki rozbudowanej sieci oddziałów prowadzonych przez franszyzobiorców na całym świecie. Portfolio produktów obejmuje szeroki zakres od przesyłek standardowych, przesyłek o gwarantowanym czasie dostarczenia oraz ekspresowych poprzez usługi dodatkowe takie jak C.O.D aż po rozwiązania dla klientów indywidualnych. DPD posiada ponad 800 oddziałów w 40 krajach, 24 000 zatrudnionych osób i 18 000 pojazdów działających na rzecz 300 000 klientów biznesowych. Francuski GeoPost Group, będący własnością La Poste, jest większościowym udziałowcem DPD.

O GeoPost

GeoPost, główny gracz na rynku przesyłek ekspresowych w Europie, czego dowodem jest pierwszorzędna sieć dróg firmy DPD, zrzesza firmy działające w ramach LaPoste. GeoPost obsługuje ponad 230 krajów działając na rzecz ponad 300 000 klientów na świecie. Dziś grupa GeoPost zajmuje 1. miejsce we Francji i 2. miejsce w rankingu europejskim na rynku expressowych przesyłek kurierskich, osiągając w 2009 roku obrót roczny w wysokości 3,093 miliarda Euro. źródło: Biuro Prasowe Biuro Prasowe DPD Polska Załączniki: DPD Polska wspiera IV Ogólnopolską Olimpiadę Logistyczną wydarzenia, media/marketing/reklama - Ponad 6 tysięcy uczniów ze 186 szkół ponadgimnazjalnych zmierzyło się dziś (21.10.) z zadaniami z zakresu logistyki w ramach IV Ogólnopolskiej Olimpiady Logistycznej. DPD Polska już po raz trzeci z rzędu jest Złotym Sponsorem przedsięwzięcia organizowanego przez Wyższą Szkołę Logistyki w Poznaniu. Hashtagi: #wydarzenia #media/marketing/reklama

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy