Pod znakiem zwycięstw upłynęła zespołowi I połowa sezonu 2011
Warszawa, 2 sierpnia 2011 r. – Dunlop VTG NoLimit Racing Team po raz kolejny pokazał konkurencji, że nie ma sobie równych. Pierwsze i drugie miejsce podczas Hyundai Power Fest 2011 dla Grzegorza Staszewskiego i Marcina Blautha to kolejny powód do radości dla kibiców w tym sezonie. W wyścigach na ¼ mili są bezkonkurencyjni.
Zawody Hyundai Power Fest 2011 (5. runda Mistrzostw Słowacji i 3. runda Mistrzostw Europy Centralnej) to kolejne międzynarodowe zawody, podczas których nasi zawodnicy dali się poznać z najlepszej strony i udowodnili, że polski drag racing jest na światowym poziomie. Zwycięstwo G. Staszewskiego cieszy podwójnie – zapewniło mu tytuł mistrzowski w cyklu Mistrzostw Europy Centralnej w Drag Racingu.
Impreza odbyła się 30 lipca br. niedaleko miasteczka Trencin w zachodniej Słowacji.
Na starcie stawili się najlepsi kierowcy i najpotężniejsze maszyny reprezentujące Słowację, Czechy, Węgry i Niemcy. Hyundai Power Fest okazał się być nie tylko prestiżowym wydarzeniem dla samych kierowców – świetna organizacja i liczne atrakcje przyciągnęły również tłumy kibiców. Średnie czasy Polaków to 8,5 sek. G. Staszewskiego i 9 sek. M. Blautha.
Dunlop VTG NoLimit Racing Team tworzą Marcin Blauth w swoim 1200 konnym GMC Typhoon No Limit i Grzegorz Staszewski w Chevrolecie Corvette VTG o mocy 1500 KM. W tym roku zespół powiększył się także o korespondenta. Wybrany przez zespół, we współpracy z Dunlopem oraz redakcją magazynu „Auto Świat”, Radek Turek na bieżąco dzieli się informacjami o zmaganiach sportowych i sukcesach zespołu.
„Sezon 2011 to bez wątpienia najciekawszy, a zarazem jeden z lepszych dla zespołu. Bogaty program zagranicznych startów zapewnia rywalizację na najwyższym poziomie z niezwykle szybką konkurencją. Jak się okazało niewystarczająco szybką dla Dunlop VTG NoLimit Racing Team. Dotychczas każdy start wiązał się z zajęciem czołowej lokaty i wzbogaceniem pokaźnej kolekcji pucharów. Wszystko to za sprawą doskonale przygotowanych samochodów, świetnej dyspozycji kierowców i ich silnej woli walki” – powiedział Radek Turek.
Podsumowanie tegorocznych startów:
27-29 maja – King of Germany 2011
- GMC Typhoon No Limit: 1. miejsce (King of Germany 2011)
- Corvette VTG: 2. miejsce
4 czerwca – I runda OPP WST 2011 1/8 mili Men’s Day
- GMC Typhoon No Limit: falstart
- Corvette VTG: 1. miejsce
2 lipca – Central European Drag Racing Championship
- GMC Typhoon No Limit: usterka
- Corvette VTG: 1. miejsce
5 lipca – Slovakiaring 2011 – Hyundai Power Fest
- GMC Typhoon No Limit: nie brał udziału
- Corvette VTG: 1. miejsce
9 lipca – Inter Part Night Power Olsztyn 2011
- GMC Typhoon No Limit: nie brał udziału
- Corvette VTG: występ gościnny
23 lipca – Międzynarodowe Mistrzostwa Ukrainy w wyścigach na ¼ mili
- GMC Typhoon No Limit: 5. miejsce
- Corvette VTG: 3. miejsce
Dunlop, marka należąca do The Goodyear Tire & Rubber Company, jest jednym ze światowych liderów produkcji opon klasy high i ultra-high performance. Doświadczenie w sportach motorowych pozwala na opracowywanie innowacyjnych technologii, które znajdują zastosowanie w oponach używanych do codziennej jazdy. Stawiając sobie za cel osiągnięcie maksymalnego komfortu jazdy, Dunlop oferuje wszystkim kierowcom jakość i wytrzymałość właściwą najnowszym generacjom technologii dostępnych w przemyśle oponiarskim, w tym opony z technologią RunOnFlat.
Goodyear jest jednym z największych producentów opon na świecie, z centralą w Akron, w stanie Ohio, USA. Firma wytwarza opony, wyroby gumowe oraz środki chemiczne w 55 zakładach w 22 krajach. Swoją działalność prowadzi w większości krajów świata. Goodyear zatrudnia blisko 70 000 pracowników. W Polsce firma oferuje opony takich marek, jak: Goodyear, Dunlop, Fulda, Sava i Dębica. Jest także głównym akcjonariuszem Firmy Oponiarskiej Dębica S.A.
Więcej informacji można znaleźć na stronach: www.team.vtg.pl oraz www.dunlop.pl.