internet media/marketing/reklama

E-commerce bez tajemnic z DPD Polska

E-commerce bez tajemnic z DPD Polska
Data publikacji: 29.06.2011 Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: E-commerce bez tajemnic z DPD Polska Kategoria: internet, media/marketing/reklama Wspólny projekt DPD Polska oraz telewizji Webshake.tv trwa już

Data publikacji: 29.06.2011 Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: E-commerce bez tajemnic z DPD Polska Kategoria: internet, media/marketing/reklama

Wspólny projekt DPD Polska oraz telewizji Webshake.tv trwa już od kwietnia. W każdy wtorek widzowie programu „Płacę nie płacę” odkrywali kolejne tajniki zakupów w Internecie, zdobywając między innymi wiedzę o nowych narzędziach handlu internetowego oraz o prawach i obowiązkach osób kupujących w Sieci. Dzięki uzyskanym informacjom internauci mogą spokojnie i bez ryzyka korzystać  z możliwości, jakie daje ten niezwykle dynamicznie rozwijający się sektor rynku.

We wtorek, 28 czerwca, został wyemitowany ostatni – dziesiąty – odcinek serii „Płacę nie płacę”, która w całości poświęcona jest tematyce e-commerce. W odcinku wieńczącym serię widzowie dowiedzieli się między innymi, co media społecznościowe mają wspólnego  z handlem w Sieci oraz jak można zwiększyć dzięki niemu efektywność internetowego przedsiębiorstwa. Koniec serii nie oznacza jednak, że program zniknie z Sieci. Wszystkie odcinki obejrzeć można w Internecie na stronie Webshake.tv pod adresem www.webshake.tv/placenieplace 

„Płacę nie płacę” jest odpowiedzią na dynamiczny rozwój handlu internetowego. W  roku 2010 liczba sklepów internetowych wynosiła 7,5 tysiąca. W roku 2011 to już 10 tysięcy, a tendencja dynamicznego przyrostu wirtualnych przedsiębiorstw utrzymuje się. Jednak wielu internautów wciąż jeszcze niepewnie porusza się w świecie wirtualnych zakupów – mówi Maciej Głowacki, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, DPD Polska. Uczestnicząc w projekcie edukacyjnym „Płacę nie płacę” staramy się rozwiać wątpliwości związane z handlem w Sieci i pokazać widzom, jak najlepiej i najbezpieczniej korzystać z możliwości, jakie oferuje nam Internet – dodaje.

Widzowie programu „Płacę nie płacę” mogli zgłębić tajniki pracy kuriera oraz przebieg procesu dostarczenia przesyłki do adresata. Dzięki wspólnemu projektowi edukacyjnemu DPD Polska i Webshake.tv, użytkownicy Sieci poznali szanse i pułapki związane z e-commerce zarówno z perspektywy klienta, jak i właściciela sklepu internetowego. Widzowie dowiedzieli się również, jakie prawa i obowiązki ma użytkownik Internetu oraz na co powinien zwrócić uwagę zakładając własny wirtualny biznes. Oprócz tego, co dwa tygodnie, w konkursie sms-owym widzowie mogli wygrać Samsung Galaxy Tab oraz inne nagrody ufundowane przez DPD Polska.

A to już wiesz?  Niezawodne ICT w logistyce dzięki Netia Data Center

Internet rozwija się w niezwykle dynamicznie i czasami trudno nadążyć za tymi zmianami. Użytkownicy coraz chętniej korzystają z nowych narzędzi i coraz częściej widzą w Sieci szansę na rozwój swojego własnego biznesu. Często jednak chęci i dobry pomysł to za mało, żeby odnieść sukces – mówi Dominik Szarek, Dyrektor Marketingu Webshake.tv i współtwórca programu „Płacę nie płacę”. Trzeba mieć świadomość zarówno szans, jak i niebezpieczeństw płynących z wirtualnego świata. Praca przy produkcji programu „Płacę nie płacę” dała więc nam nie tylko mnóstwo frajdy, ale też poczucie, że robimy coś naprawdę ważnego: uczymy Internautów jak mądrze i odpowiedzialnie posługiwać się narzędziami e-commerce – dodaje.

 O Webshake.TV:

Webshake.tv to lifestyle’owa telewizja internetowa. Działa od stycznia 2010 roku. Głównym celem założycieli jest pokazanie widzom najciekawszych wydarzeń ze świata Internetu i IT, a także przekazywanie wiedzy i porad dotyczących nowych technologii. „Płacę nie płacę” jest kolejną tego typu serią realizowaną przez telewizję. Partnerami programu są czołowe marki związane z branżą e-commerce: DPD Polska, Dotpay oraz InFlavo.

 O DPD:

Wysyłając 2 miliony międzynarodowych paczek dziennie, DPD jest jedną z wiodących firm kurierskich w Europie. DPD oferuje swoim klientom szerokie spektrum usług krajowych i zagranicznych. Portfolio produktów obejmuje przesyłki standardowe i ekspresowe z możliwością śledzenia przesyłek w trybie on- line, wysyłkę poprzez punkty nadawczo – odbiorcze (Parcel Shop) aż po indywidualne rozwiązania dla klientów biznesowych. DPD posiada ponad 500 punktów w 39 krajach, 22 000 zatrudnionych osób i 15 000 pojazdów działających w imieniu 200 000 klientów biznesowych jak również tych działających na mniejszą skalę i prywatnych nadawców. Francuski GeoPost Group, będący częścią La Poste, jest większościowym udziałowcem DPD. Udziałowcem mniejszościowym jest DPD Systemlogistik GmbH& Co. KG (10,47 procent udziałów) oraz DPD Zeitfracht GmbH & Co. KG (6,21 procent udziałów).

A to już wiesz?  Jennifer Aniston gwiazdą najnowszej kampanii reklamowej Emirates

O GeoPost:

GeoPost, główny gracz na rynku przesyłek ekspresowych, zrzesza firmy działające w ramach LaPoste. Działając w Europie, obsługuje ponad 230 krajów w imieniu 300 000 klientów na świecie. Dziś, grupa GeoPost zajmuje 1 miejsce we Francji i 3 miejsce w rankingu Europejskim, mając, w 2007, roku obrót roczny w wysokości 3,1 bilionów Euro. źródło: Biuro Prasowe Biuro Prasowe DPD Polska Załączniki: E-commerce bez tajemnic z DPD Polska internet, media/marketing/reklama - Hashtagi: #internet #media/marketing/reklama

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy