internet usługi

Emirates ulepsza komunikację z agentami

Emirates ulepsza komunikację z agentami
Data publikacji: 27.04.2016 Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Emirates ulepsza komunikację z agentami Kategoria: nowe produkty/usługi, internet Dubaj, ZEA, 27 kwietnia 2016 r. – Linie Emirates

Data publikacji: 27.04.2016 Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Emirates ulepsza komunikację z agentami Kategoria: nowe produkty/usługi, internet

Dubaj, ZEA, 27 kwietnia 2016 r. – Linie Emirates wprowadziły własny internetowy interfejs programowania aplikacji (API), który pozwoli na rozwój współpracy B2B. API B2B to innowacyjne rozwiązanie umożliwiające partnerom dystrybucyjnym bezpośrednie połączenie z systemem rezerwacyjnym Emirates i wgląd do danych dotyczących dostępności, cen, zakupów i wystawiania biletów. Ponadto interfejs ułatwia sprzedaż produktów dodatkowych, m.in. w zakresie nadbagażu, wiz i usług szoferskich.

Nowa platforma jest kompatybilna ze standardem NDC (New Distribution Capability), zalecanym przez Zrzeszenie Międzynarodowego Transportu Lotniczego (IATA). Zwiększy ona zakres komunikacji między Emirates a biurami podróży, a jej użytkownicy będą mogli z łatwością zintegrować treść udostępnianą przez Emirates z własnymi platformami dla uzyskania dodatkowych możliwości sprzedaży.

Możliwości nowego interfejsu pozwolą przewoźnikowi na rozszerzenie obecności Emirates w Internecie na biura podróży i ułatwią integrację z ich platformami transakcyjnymi. Jest to ważny krok na drodze do ulepszenia strategii mobilnej i B2C, który zapewni skuteczniejszą współpracę z podmiotami branży turystycznej z korzyścią dla rosnącej i zróżnicowanej grupy klientów Emirates na całym świecie – powiedział Paul Starrs, wiceprezes Emirates ds. sprzedaży globalnej.

Od momentu uruchomienia interfejsu powstało kilka nowych inicjatyw z udziałem konsolidatorów i biur podróży. Jednym z pierwszych użytkowników została firma Mondee Travel, należąca do największych konsolidatorów w Stanach Zjednoczonych.

Dzięki nowemu interfejsowi wdrożenie i zintegrowanie marki Emirates z własną platformą transakcyjną firmy stało się jeszcze wygodniejsze. Nowy interfejs jest szybki i elastyczny, a ponadto eliminuje wysokie koszty technologiczne, co przekłada się na bardziej opłacalne rozwiązania dla ich wspólnych klientów – dodał Prasad Gundumogula, Prezes Mondee Travel.

Interfejs skutecznie zwiększy zasięg marki Emirates w Internecie – będzie on rozwijany i promowany jako bezpośredni internetowy system Emirates. Internetowy interfejs B2B wykorzystuje branżowy standard XML i jest dostępny na stronie: http://www.emirates-api.com/  źródło: Biuro Prasowe Emirates Załączniki: Emirates ulepsza komunikację z agentami nowe produkty/usługi, internet - Hashtagi: #nowe produkty/usługi #internet

A to już wiesz?  Linie Emirates wprowadzają drugie codzienne połączenie na Bali w Indonezji

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy