Technologie usługi

Emirates wprowadza na lotnisku zintegrowaną ścieżkę biometryczną dla zwiększenia wygody pasażerów

Emirates wprowadza na lotnisku zintegrowaną ścieżkę biometryczną dla zwiększenia wygody pasażerów
26 października 2020 r. – Warszawa, Polska

Data publikacji: 25.10.2020 Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Emirates wprowadza na lotnisku zintegrowaną ścieżkę biometryczną dla zwiększenia wygody pasażerów Kategoria: nowe produkty/usługi, technologie

26 października 2020 r. – Warszawa, Polska –

26 października 2020 r. – Warszawa, Polska – W ramach swojego zobowiązania w rozwój innowacji i najwyższą jakość obsługi klientów, Emirates uruchomiły zintegrowaną ścieżkę biometryczną na Międzynarodowym Porcie Lotniczym w Dubaju (DXB). Bezkontaktowe korzystanie z lotniska jest teraz dostępne dla pasażerów linii podróżujących z Dubaju i przez Dubaj.

Zintegrowana ścieżka biometryczna zapewni pasażerom bezproblemową podróż od określonej odprawy do bramki i wejścia na pokład, tym samym usprawniając przepływ pasażerów przez lotnisko z mniejszą liczbą kontroli dokumentów i mniejszymi kolejkami. Dzięki wykorzystaniu najnowszej technologii biometrycznej – połączenia rozpoznawania twarzy i tęczówek, pasażerowie Emirates mogą odprawić się przed lotem, dopełnić formalności imigracyjnych, wejść do poczekalni Emirates i na pokład samolotu po prostu spacerując po lotnisku. Różne punkty styku na ścieżce biometrycznej pozwalają na bezpieczną podróż, zmniejszając interakcję między ludźmi.

– Zawsze skupialiśmy się na zapewnieniu doskonałej obsługi klienta w każdym punkcie styku. Dzisiaj ważniejsze niż kiedykolwiek wcześniej jest korzystanie z technologii i wdrażanie produktów oraz wprowadzanie procesów, które koncentrują się nie tylko na szybkim śledzeniu klientów, ale przede wszystkim na zdrowiu i bezpieczeństwie ich podróży. Najnowocześniejsza, bezdotykowa ścieżka biometryczna to najnowsza z serii inicjatyw, które wprowadziliśmy, aby upewnić się, że podróżowanie liniami Emirates przebiega bezproblemowo – komentuje Adel Al Redha, Dyrektor Operacyjny Emirates.

1 / 3

Biometryczne punkty styku są obecnie instalowane na wybranych stanowiskach odprawy dla klas pierwszej, biznesowej i ekonomicznej naTerminalu 3 na lotnisku w Dubaju (DXB), bramkach imigracyjnych, w tym w „inteligentnym tunelu”, przy wejściu do poczekalni premium Emirates w hali B oraz przy wybranych bramkach pokładowych. Miejsca, w których zostanie zainstalowany sprzęt biometryczny zostaną wyraźnie oznaczone, a w przyszłości w każdym punkcie styku zostaną zainstalowane dodatkowe urządzenia.

A to już wiesz?  Wezwij pomoc jednym przyciskiem w aplikacji na iPhone gdziekolwiek jesteś

„Inteligentny Tunel” (Smart Tunnel), projekt będący efektem współpracy Generalnej Dyrekcji ds. Rezydentów i Spraw Zagranicznych w Dubaju (GDRFA) i Emirates, to pierwszy na świecie projekt kontroli paszportowej, w którym pasażerowie po prostu przechodzą przez tunel i są „odprawiani” przez władze imigracyjne, bez interwencji lub potrzeby uzyskania fizycznego stempla paszportowego.

Emirates są także pierwszym przewoźnikiem spoza Ameryki, który otrzymał zgodę na biometryczne wejście na pokład od amerykańskiego Urzędu Celnego i Ochrony Granic (CBP). Pasażerowie lecący z Dubaju do kierunków w USA będą mogli wybrać technologię rozpoznawania twarzy przy bramkach odlotów.

Ścieżka biometryczna to najnowsza z wielu inicjatyw Emirates mających na celu zapewnienie inteligentnej podróży bezdotykowej. W zeszłym miesiącu linie lotnicze wprowadziły inne usługi, w tym samodzielną odprawę i kioski do odprawy bagażu w Dubaju, aby zapewnić płynniejsze korzystanie z lotniska.

Elastyczność i pewność: polityka rezerwacji Emirates daje klientom elastyczność oraz pewność planowania ich podróży. Klienci, którzy kupią bilety na podróż zaplanowaną na 31 marca 2021 albo przed tą datą, mogą elastycznie wprowadzać zmiany w podróży. Mają możliwość zmiany daty podróży, przedłużenia ważności biletu o 2 lata lub zamiany biletu na voucher podróżny do wykorzystania na przyszłe zakupy dla siebie, swojej rodziny i przyjaciół. Więcej informacji znajduje się tutaj. 

Darmowe pokrycie kosztów związanych z zachorowaniem na COVID-19: klienci linii Emirates mogą spokojnie planować lot: w przypadku rozpoznania COVID-19 podczas podróży przewoźnik pokryje koszty świadczeń medycznych bez dodatkowych opłat ze strony pasażera. Ochrona przysługuje automatycznie pasażerom lecącym liniami Emirates do 31 grudnia 2020 r. i obowiązuje przez 31 dni od momentu przebycia pierwszego odcinka podróży. Dzięki temu pasażerowie skorzystają z dodatkowej ochrony, nawet jeśli po podróży liniami Emirates polecą dalej. Więcej szczegółów: www.emirates.com/COVID19assistance.

Zdrowie i bezpieczeństwo: Emirates wdrożyły kompleksowy zestaw środków na każdym etapie podróży, aby zapewnić bezpieczeństwo swoim klientom i pracownikom zarówno w trakcie lotu, jak i przed wejściem na pokład. Podróżującym rozdawane są bezpłatne zestawy higieniczne zawierające maski, rękawiczki, środki dezynfekujące i chusteczki antybakteryjne. Więcej informacji na temat środków bezpieczeństwa i usług dostępnych podczas każdego lotu można znaleźć na stronie: www.emirates.com/yoursafety.

A to już wiesz?  „Fotoradary to za mało”. Właściciel marki Mio rusza z kampanią edukacyjną

Wymagania dla wjeżdżających turystów: więcej informacji skierowanych do międzynarodowych gości udających się do Dubaju można znaleźć pod linkiem   www.emirates.com/flytoDubai.

Rezydenci powracający do ZEA mogą sprawdzić najnowsze wymagania pod adresem:   www.emirates.com/returntoDubai. źródło: Biuro Prasowe Emirates Załączniki: Emirates wprowadza na lotnisku zintegrowaną ścieżkę biometryczną dla zwiększenia wygody pasażerów nowe produkty/usługi, technologie - 26 października 2020 r. – Warszawa, Polska – Hashtagi: #nowe produkty/usługi #technologie

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy