Data publikacji: 29.07.2020 Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Emirates wznawiają loty do Nairobi, Bagdadu i Basry Kategoria: transport, ekonomia/biznes/finanse
Warszawa, 29 lipca 2020 r.
Warszawa, 29 lipca 2020 r. – Linie lotnicze Emirates ogłosiły wznowienie lotów do Nairobi (od 2 sierpnia), Bagdadu i Basry (od 10 sierpnia), tym samym poszerzając swoją siatkę połączeń i oferując klientom z całego świata wygodne połączenia do lub przez Dubaj.
Siatka połączeń Emirates będzie liczyć w sierpniu już 67 kierunków, w tym 7 punktów w Afryce i 5 na Bliskim Wschodzie.
Loty na trasie Nairobi-Dubaj oraz Basra–Dubaj będą oferowane 3 razy w tygodniu, a połączenie Bagdad-Dubaj 4 razy. Loty będą obsługiwane przez Boeing 777-300ER, można je rezerwować na stronie emirates.com lub za pośrednictwem biur podróży.
Dubaj jest otwarty: Podróżujący liniami Emirates mogą także odwiedzić Dubaj, który jest już otwarty dla gości biznesowych i turystycznych. Przyjęcie nowych protokołów podróży lotniczych zapewnia zdrowie i bezpieczeństwo obywatelom, mieszkańcom i turystom odwiedzającym Zjednoczone Emiraty Arabskie. Więcej informacji na temat wymogów dot. wjazdu dla turystów znajduje się na stronie: www.emirates.com/flytoDubai.
Darmowe pokrycie kosztów związanych z zachorowaniem na COVID-19: Klienci linii Emirates mogą spokojnie planować lot: w przypadku rozpoznania COVID-19 podczas podróży przewoźnik pokryje koszty świadczeń medycznych bez dodatkowych opłat ze strony pasażera.
Linie Emirates oferują pokrycie kosztów świadczeń medycznych i kwarantanny poniesionych w związku z zachorowaniem na COVID-19 bez żadnych dodatkowych opłat niezależnie od klasy rezerwacyjnej i kierunku podróży. Ochrona przysługuje automatycznie pasażerom lecącym liniami Emirates do 31 października 2020 r. (pierwszy lot powinien odbyć się nie później niż 31 października 2020 r.) i obowiązuje przez 31 dni od momentu przebycia pierwszego odcinka podróży. Dzięki temu pasażerowie skorzystają z dodatkowej ochrony, nawet jeśli po podróży liniami Emirates polecą dalej.
Przed lotem nie trzeba się rejestrować ani wypełniać żadnych formularzy, nie trzeba także wykorzystywać oferowanej przez przewoźnika ochrony.
Aby uzyskać pomoc i skorzystać ze zwrotu kosztóww przypadku rozpoznania COVID-19 podczas podróży, wystarczy zadzwonić na specjalną infolinię.
Numer infolinii i szczegółowe informacje na temat kosztów podlegających zwrotowi można znaleźć na stronie www.emirates.com/COVID19assistance.
Elastyczność i pewność: Latem otwierają się granice kolejnych państw, dlatego Emirates rewidują swoją politykę rezerwacji i oferują klientom elastyczność oraz pewność planowania ich podróży. Klienci Emirates, których podróż została zakłócona przez Covid-19 z uwagi na ograniczenia związane z lotem czy przemieszczaniem się, mogą zmienić datę wylotu zatrzymując bilet i wykorzystując go w ciągu 24 miesięcy, poprosić o voucher lub zwrot poniesionych kosztów przez formularz online na stronie Emirates lub za pośrednictwem biur podróży.
Zdrowie i bezpieczeństwo przede wszystkim: Emirates wdrożyły kompleksowy zestaw środków na każdym etapie podróży, aby zapewnić bezpieczeństwo swoim klientom i pracownikom zarówno w trakcie lotu, jak i przed wejściem na pokład. Podróżującym rozdawane są bezpłatne zestawy higieniczne zawierające maski, rękawiczki, środki dezynfekujące i chusteczki antybakteryjne. Więcej informacji na temat środków bezpieczeństwa i usług dostępnych podczas każdego lotu można znaleźć na stronie: www.emirates.com/yoursafety.
Ograniczenia podróży: Podróżni powinni zwrócić uwagę na obowiązujące ograniczenia podróży – będą oni mogli wejść na pokład samolotu tylko wtedy, gdy spełnią kryteria wjazdu do kraju docelowego. Więcej informacji na stronie www.emirates.com/travelrestrictions
Rezydenci powracający do ZEA mogą sprawdzić najnowsze wymagania pod adresem: www.emirates.com/returntoDubai. źródło: Biuro Prasowe Emirates Załączniki: Hashtagi: #transport #ekonomia/biznes/finanse