Data publikacji: 02.09.2011 Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Fan strona Volvo Auto Polska w gronie najlepszych Kategoria: media/marketing/reklama, transport
Międzynarodowy serwis zajmujący się analizą mediów społecznościowych – Socialbakers.com, przygotował zestawienie najbardziej angażujących fan stron na polskim Facebooku. Volvo Auto Polska zajęło czwarte miejsce, wśród fan stron z najbardziej aktywnymi fanami, zaraz po organizacji WWF Polska, firmie Maybeline oraz IKEA
Międzynarodowy serwis zajmujący się analizą mediów społecznościowych – Socialbakers.com, przygotował zestawienie najbardziej angażujących fan stron na polskim Facebooku. Volvo Auto Polska zajęło czwarte miejsce, wśród fan stron z najbardziej aktywnymi fanami, zaraz po organizacji WWF Polska, firmie Maybeline oraz IKEA
Oprócz 4. miejsca w zestawieniu wszystkich firmowych fan stron, Volvo Auto Polska zajęło również 1. miejsce wśród fan stron motoryzacyjnych, wyprzedzając rynkowych konkurentów z większą ilością fanów. Warto podkreślić, że Volvo odnotowało awans o 2 pozycje w porównaniu do rankingu z pierwszego półrocza 2011 roku.
To dla nas ogromne wyróżnienie. 4. miejsce wśród polskich fan stron dowodzi, że obrany przez nas kierunek komunikacji w mediach społecznościowych jest słuszny i podoba się fanom – podsumował Łukasz Wójcik, Communication Manager w Volvo Auto Polska.
Volvo Auto Polska jest obecne na Facebooku od kwietnia 2010 roku i w tym czasie fan strona została polubiona przez 13 400 osób. Więcej informacji na Facebook.pl/VolvoAutoPolska źródło: Biuro Prasowe Volvo Auto Polska Załączniki: Hashtagi: #media/marketing/reklama #transport