Data publikacji: 25.02.2020 Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Firma Lenovo dołączyła do Aruba.it jako oficjalny sponsor zawodów Ducati 2020 Superbike Kategoria: sport, media/marketing/reklama
Firma Lenovo ogłosiła nawiązanie globalnego partnerstwa z Aruba.it, partnerem w obszarze rozwiązań technologicznych oraz z Ducati, światowym liderem innowacyjności w branży motocyklowej. Nowi sponsorzy mistrzostw Superbike w sezonie 2020 zostali przedstawieni na słynnym torze Imola we Włoszech.
Zgodnie z podpisaną umową marka Lenovo będzie obecna obok oznaczeń Aruba.it na motocyklach Ducati, strojach zawodników, materiałach marketingowych i obiektach umiejscowionych przy torze. Ponadto serwery i rozwiązania pamięci masowej Lenovo Data Center Group (DCG) pomogą w obsłudze zawodów na torze i poza nim, a sercem całego rozwiązania będzie kompaktowy, wydajny i bardzo wszechstronny serwer brzegowy ThinkSystem SE350. Jest on idealnym serwerem do pracy na danych generowanych podczas zawodów, ponieważ spełnia specyficzne wymogi występujące w tym środowisku, a dzięki mobilności może być łatwo przewożony między torami na całym świecie.
„To dla nas ogromny zaszczyt, że jesteśmy częścią tak prestiżowych i emocjonujących mistrzostw jak Superbike, do tego we współpracy z zespołem Aruba.it Racing – Ducati” — skomentował Alessandro de Bartolo, dyrektor generalny działu Lenovo Data Center Group na obszarze Włoch. „Dzięki inteligentniejszym technologiom Lenovo będziemy mogli zapewnić ekipie Aruba.it Racing – Ducati wsparcie w procesach projektowania, produkcji i zarządzania obsługą na torze. Przełoży się to na wzrost szybkości i bezpieczeństwa podczas dostarczania rozrywki rosnącej liczbie fanów zawodów Superbike, które tradycyjnie stanowią jedną z najważniejszych aren prezentacji produktów dla firm motocyklowych z całego świata”.
Stefano Cecconi, dyrektor generalny firmy Aruba i szef zespołu Aruba.it Racing – Ducati, powiedział: „Cieszymy się, że firma Lenovo dołączyła do zespołu Aruba.it Racing – Ducati, ponieważ jest bardzo ważnym graczem w branży IT, który w ostatnich kilku latach znacznie wzmocnił swoją obecność rynkową. Zawarta umowa sponsoringowa potwierdza ścisły związek nowoczesnych technologii z osiągami oraz biznesu ze sportem, czego doskonałym przykładem są wspomniane rozwiązania do centrów danych. Podpisanie umowy było możliwe dzięki temu, że obie nasze firmy kierują się tymi samymi wartościami — innowacyjnością, efektywnością i niezawodnością — oraz są partnerami zarówno w obszarze IT, jak i na torze”.
Wcześniej firma Lenovo podpisała z zespołem Ducati umowę dotyczącą mistrzostw MotoGP, stając się ich głównym partnerem technologicznym. W ramach partnerstwa Lenovo dostarczyło wówczas wielokrotnie nagradzane komputery, tablety i wysokowydajne serwery mające pomóc ekipie Ducati w odnoszeniu sukcesów w motocyklowych mistrzostwach świata. Zapoczątkowało to serię wspólnie realizowanych projektów i nie możemy się doczekać kontynuacji kooperacji z Ducati opartej na naszych wspólnych osiągnięciach skutkującymi sukcesami w przyszłości. źródło: Biuro Prasowe Lenovo Załączniki: Hashtagi: #sport #media/marketing/reklama