Data publikacji: 16.06.2016 Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Groupon i Skyscanner łączą siły Kategoria: transport, turystyka/wypoczynek
Groupon Polska rozpoczyna współpracę ze Skyscanner – wyszukiwarką lotów o zasięgu globalnym, dzięki której klienci zyskują jeszcze więcej możliwości znalezienia interesujących połączeń lotniczych. Po raz pierwszy w Polsce użytkownicy Groupon będą mogli sprawdzać i rezerwować loty oraz wynająć samochód dzięki danym udostępnionym przez Skyscanner.
Groupon Polska rozpoczyna współpracę ze Skyscanner – wyszukiwarką lotów o zasięgu globalnym, dzięki której klienci zyskują jeszcze więcej możliwości znalezienia interesujących połączeń lotniczych. Po raz pierwszy w Polsce użytkownicy Groupon będą mogli sprawdzać i rezerwować loty oraz wynająć samochód dzięki danym udostępnionym przez Skyscanner.
Jako pierwsi, z narzędzia do wyszukiwania połączeń, skorzystali brytyjscy klienci Groupon; z czasem współpraca została rozszerzona, a rozwiązanie wprowadzone także na innych rynkach. Obecnie usługa Skyscanner* jest dostępna na Groupon również w Niemczech, Holandii, Francji, Hiszpanii, Irlandii oraz Rosji. W Polsce dostęp do wyszukiwarki lotów można znaleźć w zakładce Groupon Travel, która zawiera oferty wakacyjne z całego świata.
Dzięki nowemu narzędziu nasi klienci mają możliwość wyszukania w jednym miejscu, tj. na stronie Groupon, zarówno oferty pobytu w Paryżu, jak i jednoczesnego zarezerwowania lotu czy też wynajęcia samochodu za pomocą Skyscanner. Mamy nadzieję, że użytkownik szukający połączenia lotniczego, najpierw skorzysta z funkcjonalności kompleksowej wyszukiwarki proponowanej przez Groupon – powiedział Tomasz Wacławski, dyrektor działu Travel w Groupon Polska. Udostępnienie naszym klientom opcji wyszukiwania oraz możliwości rezerwowania lotów to kolejny krok na drodze budowania pozycji światowego lidera na rynku pakietów podróżnych – dodał.
Dane dotyczące połączeń lotniczych dostępne są dzięki platformie Skyscanner White Label – szytego na miarę narzędzia do wyszukiwania połączeń podróży. Jest ono w pełni spersonalizowane, dzięki czemu doskonale odzwierciedla charakter Groupon. Zostało ono opracowane przez Skyscanner for Business*, sekcję B2B, tworzącą zestawy produktów, dzięki którym internauci zyskują nowe możliwości w obszarze planowania podróży. źródło: Biuro Prasowe Groupon Załączniki: Hashtagi: #transport #turystyka/wypoczynek