Aż 57% badanych kierowców uznaje zorganizowanie holownika za najbardziej pożądaną formę pomocy po wypadku. Dlatego posiadacze OC Komfort Warty, mogą liczyć na wsparcie w tym zakresie, a nawet pokrycie kosztów takiej usługi. Warta pomaga swoim klientom bez względu na to, czy byli sprawcami wypadku, czy poszkodowanymi.
– Konstruując nasz pakiet OC Komfort zidentyfikowaliśmy wiele pytań, które nurtują naszych klientów. Na przykład ile osób ma w telefonie komórkowym czy notesie zapisany numer do pomocy drogowej? Skąd przeciętny kierowca, stojący na drodze po stłuczce może zdobyć taki kontakt? Ile klient będzie musiał zapłacić za taką usługę, dzwoniąc do pierwszego lepszego usługodawcy np. w środku nocy? Na te pytania naszych klientów, mamy odpowiedź: Zostaw to nam. Wystarczy zadzwonić do naszego Centrum Obsługi Klienta, a operator assistance zorganizuje holowanie po wypadku – mówi Bartosz Olszycki, kierujący biurem rozwoju produktów komunikacyjnych w Warcie.
Z ogólnopolskiego badania przeprowadzonego na zlecenie Warty wynika, że aż 57% badanych kierowców uznaje zorganizowanie holownika za najbardziej pożądaną formę pomocy po wypadku. Dlatego Warta pomaga swoim klientom bez względu na to, czy byli sprawcami wypadku, czy poszkodowanymi.
Poszkodowany w pełni chroniony
To, w jakim zakresie Warta pokryje koszty usługi holownika, zależy od okoliczności i rodzaju posiadanego pakietu ubezpieczeniowego. Na pełne ich pokrycie będzie mógł liczyć klient Warty poszkodowany przez posiadacza OC komunikacyjnego w innym towarzystwie. Gwarantuje mu to ubezpieczenie OC Szybka Wpłata, które jest elementem pakietu OC Komfort. Jeśli jest sprawcą wypadku zadziała Assistance Standard, również wchodzące w skład OC Komfort. W takiej sytuacji Warta pokrywa koszty holowania na odległość do 100 km.
– To limit wystarczający w około 90% przypadków. Warto podkreślić, że rachunek za holowanie powyżej tego limitu będzie oparty o preferencyjne, wynegocjowane przez nas z operatorami stawki. Będą to więc z pewnością niższe kwoty, niż w przypadku samodzielnego organizowania pomocy przez klienta – mówi Jarosław Nowak, kierujący wydziałem assistance w Warcie.
Pomoc bez względu na rocznik auta
Tych dodatkowych kosztów można jednak uniknąć dokupując szerszy pakiet assistance. Warta ma w ofercie trzy płatne, roczne warianty assistance, przewidujące znacznie szerszy zakres pomocy: Złoty, Złoty+ i Platynowy. Dokupujący je klient może liczyć na szerokie wsparcie nie tylko po wypadku, ale też między innymi awarii pojazdu, braku paliwa czy przedziurawienia opony. Przewidują też oczywiście organizację i pokrycie kosztów holowania na odległość 200 lub 400 km czy nawet w najszerszym wariancie – bez limitu w przypadku zdarzenia w Polsce.
– Jako jedno z niewielu towarzystw na rynku, pomagamy posiadaczom assistance w wariantach Standard, Złoty i Złoty+, bez względu na to ile lat ma ich samochód. Ciekawostką jest, że aż 26 lat miał najstarszy samochód holowany przez Wartę po awarii na drodze – mówi Jarosław Nowak.
Ze statystyk Warty wynika też, że łączna odległość na jaką były holowane samochody jej klientów w ramach usługi assistance wyniosła w 2013 r. aż 1,3 mln kilometrów. To odległość równa niemal 33 krotnemu okrążeniu Ziemi po równiku!
Źródłem danych dotyczących oczekiwań kierowców jest badanie CATIBUS, przeprowadzone przez Millward Brown w okresie 26-29 września 2014 r., na ogólnopolskiej reprezentatywnej próbie 438 kierowców.
dostarczył infoWire.pl