finanse transport

Jakość likwidacji szkód ponownie potwierdzona

Jakość likwidacji szkód ponownie potwierdzona
Raport Rzecznika Finansowego potwierdza pozycję Warty, jako lidera rynku pod względem jakości likwidacji szkód komunikacyjnych. Klienci Warty doceniają proklienckie nastawienie firmy, szybkość, rzetelność i innowacyjność

Data publikacji: 25.04.2017 Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jakość likwidacji szkód ponownie potwierdzona Kategoria: transport, ekonomia/biznes/finanse

Raport Rzecznika Finansowego potwierdza pozycję Warty, jako lidera rynku pod względem jakości likwidacji szkód komunikacyjnych. Klienci Warty doceniają proklienckie nastawienie firmy, szybkość, rzetelność i innowacyjność procesów.

Raport Rzecznika Finansowego potwierdza pozycję Warty, jako lidera rynku pod względem jakości likwidacji szkód komunikacyjnych. Klienci Warty doceniają proklienckie nastawienie firmy, szybkość, rzetelność i innowacyjność procesów.

Sprawozdanie Rzecznika Finansowego od lat wskazuje firmy, które najlepiej radzą sobie z obsługą klientów. Najnowszy raport opisuje działalność instytucji za 2016 r., m.in. przedstawiając liczbę skarg kierowanych do Rzecznika, zgłaszanych na poszczególne firmy ubezpieczeniowe. Po uwzględnieniu udziału zakładów w rynku ubezpieczeń, otrzymujemy jeden z najbardziej obiektywnych wskaźników opisujących zadowolenie klientów ze współpracy z ubezpieczycielem.

W 2016 r. bezapelacyjnym liderem ubezpieczeń komunikacyjnych została Warta, osiągając wynik 49 proc.[1]Wynik drugiej firmy w zestawieniu to 64 proc. a trzeciej – 66 proc. Własne zestawienie przygotował także magazyn „Motor”. W nim również pierwsze miejsce w gronie dziesięciu największych, majątkowych zakładów ubezpieczeń zajęła Warta dystansując konkurencję osiągniętym wskaźnikiem 27,5. (drugie i trzecie miejsce w zestawieniu to odpowiednio 33,8 oraz 43,7).

– Likwidacja szkód jest wyznacznikiem jakości, jaką klient otrzymuje korzystając z usług firm ubezpieczeniowych. Sprawozdanie Rzecznika Finansowego po raz kolejny plasuje Wartę na pozycji lidera w ubezpieczeniach komunikacyjnych wśród dużych zakładów ubezpieczeń. Zadowolenie klientów to efekt kolejnych usprawnień w naszych procesach i wprowadzania innowacyjnych rozwiązań takich jak Warta Mobile. Dzięki tej aplikacji, z której korzysta około  20 proc. zgłaszających do nas szkodę, klient dokładnie wie, co się dzieje w jego sprawie, może swobodnie się kontaktować z przedstawicielem Warty, a cały proces trwa krócej, niż przy tradycyjnej korespondencji. To duże ułatwienie dla klientów, dla których ten proces stał się bardziej przyjazny – mówi Adam Fulneczek, dyrektor zarządzający Departamentem Strategii Likwidacji Szkód.

A to już wiesz?  LINK4DRIVE promuje bezpieczną jazdę

 

[1] Procentowy wskaźnik udziału interwencji Rzecznika Finansowego do udziału w rynku wyrażonego przypisem (szkody komunikacyjne w 2016 r.) źródło: Biuro Prasowe Grupa WARTA Załączniki: Jakość likwidacji szkód ponownie potwierdzona transport, ekonomia/biznes/finanse - Raport Rzecznika Finansowego potwierdza pozycję Warty, jako lidera rynku pod względem jakości likwidacji szkód komunikacyjnych. Klienci Warty doceniają proklienckie nastawienie firmy, szybkość, rzetelność i innowacyjność procesów. Hashtagi: #transport #ekonomia/biznes/finanse

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy