Data publikacji: 25.04.2017 Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jakość likwidacji szkód ponownie potwierdzona Kategoria: transport, ekonomia/biznes/finanse
Raport Rzecznika Finansowego potwierdza pozycję Warty, jako lidera rynku pod względem jakości likwidacji szkód komunikacyjnych. Klienci Warty doceniają proklienckie nastawienie firmy, szybkość, rzetelność i innowacyjność procesów.
Raport Rzecznika Finansowego potwierdza pozycję Warty, jako lidera rynku pod względem jakości likwidacji szkód komunikacyjnych. Klienci Warty doceniają proklienckie nastawienie firmy, szybkość, rzetelność i innowacyjność procesów.
Sprawozdanie Rzecznika Finansowego od lat wskazuje firmy, które najlepiej radzą sobie z obsługą klientów. Najnowszy raport opisuje działalność instytucji za 2016 r., m.in. przedstawiając liczbę skarg kierowanych do Rzecznika, zgłaszanych na poszczególne firmy ubezpieczeniowe. Po uwzględnieniu udziału zakładów w rynku ubezpieczeń, otrzymujemy jeden z najbardziej obiektywnych wskaźników opisujących zadowolenie klientów ze współpracy z ubezpieczycielem.
W 2016 r. bezapelacyjnym liderem ubezpieczeń komunikacyjnych została Warta, osiągając wynik 49 proc.[1]Wynik drugiej firmy w zestawieniu to 64 proc. a trzeciej – 66 proc. Własne zestawienie przygotował także magazyn „Motor”. W nim również pierwsze miejsce w gronie dziesięciu największych, majątkowych zakładów ubezpieczeń zajęła Warta dystansując konkurencję osiągniętym wskaźnikiem 27,5. (drugie i trzecie miejsce w zestawieniu to odpowiednio 33,8 oraz 43,7).
– Likwidacja szkód jest wyznacznikiem jakości, jaką klient otrzymuje korzystając z usług firm ubezpieczeniowych. Sprawozdanie Rzecznika Finansowego po raz kolejny plasuje Wartę na pozycji lidera w ubezpieczeniach komunikacyjnych wśród dużych zakładów ubezpieczeń. Zadowolenie klientów to efekt kolejnych usprawnień w naszych procesach i wprowadzania innowacyjnych rozwiązań takich jak Warta Mobile. Dzięki tej aplikacji, z której korzysta około 20 proc. zgłaszających do nas szkodę, klient dokładnie wie, co się dzieje w jego sprawie, może swobodnie się kontaktować z przedstawicielem Warty, a cały proces trwa krócej, niż przy tradycyjnej korespondencji. To duże ułatwienie dla klientów, dla których ten proces stał się bardziej przyjazny – mówi Adam Fulneczek, dyrektor zarządzający Departamentem Strategii Likwidacji Szkód.
[1] Procentowy wskaźnik udziału interwencji Rzecznika Finansowego do udziału w rynku wyrażonego przypisem (szkody komunikacyjne w 2016 r.) źródło: Biuro Prasowe Grupa WARTA Załączniki: Hashtagi: #transport #ekonomia/biznes/finanse