Data publikacji: 05.10.2016 Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jennifer Aniston znów na pokładzie Emirates Kategoria: nowe produkty/usługi, media/marketing/reklama
Laureatka Złotego Globu i nagrody Emmy gwiazdą nowej kampanii reklamowej Emirates
Laureatka Złotego Globu i nagrody Emmy gwiazdą nowej kampanii reklamowej Emirates
DUBAJ, ZEA – 5 października 2016 r. – Hollywoodzka aktorka, reżyserka i producentka filmowa Jennifer Aniston powraca na pokład A380 Emirates i znajduje przyjaciela w kolejnej globalnej odsłonie telewizyjnej kampanii reklamowej najlepszej linii lotniczej na świecie*.
Utrzymana w podobnym, żartobliwym tonie reklama stanowi kontynuację pierwszego spotu Emirates z udziałem Aniston wyemitowanego w zeszłym roku, który zyskał olbrzymi rozgłos i szybko stał się wiralową sensacją.
Zdobywczyni Złotego Globu i Emmy znów czaruje na ekranie swoją osobowością i stylem z nutą humoru, promując samolot A380. W reklamie Jennifer zaprzyjaźnia się z Cooperem – pełnym energii chłopcem, którego zastaje bawiącego się w swojej prywatnej kabinie w klasie pierwszej Emirates, zaraz po wyjściu spod prysznica Shower Spa. Dwójka zaczyna rozmawiać i nawiązuje nić porozumienia, przechadzając się po kabinie klasy biznes i salonie pokładowym Emirates. Siedząc na schodach między dolnym i górnym pokładem, Cooper wyjawia Jennifer, że w przyszłości chciałby zostać pilotem A380. Mówiąc to, pokazuje swój model A380 Emirates. W klasie ekonomicznej na Coopera czekają już zdumieni rodzice, a Jennifer postanawia potowarzyszyć rodzinie, oglądając wspólnie z chłopcem film w systemie rozrywki pokładowej ice. Na końcu reklamy widzimy mamę Coopera, która zamieniła się miejscami z Jennifer i teraz odpoczywa w prywatnej kabinie gwiazdy Hollywood.
1 / 3
Boutros Boutros, Divisional Senior Vice President, Corporate Communications, Marketing & Brand Emirates, tłumaczy: – Rok temu, gdy ruszyła nasza pierwsza kampania z udziałem Jennifer Aniston, oddźwięk przekroczył nasze najśmielsze oczekiwania. Humor przemówił do odbiorców na całym świecie, a spot obejrzały miliony ludzi, wywołując lawinę dyskusji. Fani Emirates i Jennifer pokochali jej naturalny wdzięk i poczucie humoru. Spodobała im się także historia, która znacznie różniła się od scenariusza typowej reklamy linii lotniczej.
– Zostaliśmy zasypani prośbami od osób, które chciały zobaczyć Jennifer w kolejnej reklamie. Aniston cechuje ponadczasowy, uniwersalny urok – jest wyrafinowana, a zarazem bezpretensjonalna, zatem doskonale wpisuje się w wartości naszej marki. Nowa reklama idealnie oddaje radość, spontaniczność i komfort podróży z Emirates i jesteśmy przekonani, że widzowie zapamiętają ją na długo, podobnie jak pierwszą – dodaje Boutros.
Spot wyreżyserował weteran branży, nominowany do Oskara Bryan Buckley, który zdobył uznanie serią reklam emitowanych w czasie finałów Super Bowl. Scenariusz i koncepcję kreatywną reklamy opracował Buckley we współpracy z wewnętrznym zespołem Emirates odpowiedzialnym za reklamę, a jej współproducentem została firma WPP Group.
Spot można obejrzeć na stronie Emirates oraz na profilu przewoźnika na YouTubie, Facebooku, Twitterze i Instagramie. Fani mogą dołączyć do dyskusji, dodając w komentarzach hasztag #JensBack.
* 2016 Skytrax World Airline
źródło: Biuro Prasowe Emirates Załączniki: Hashtagi: #nowe produkty/usługi #media/marketing/reklama