Data publikacji: 18.07.2013 Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Kampania Peugeota 208 GTi w nowych mediach Kategoria: media/marketing/reklama, transport
Trwającej kampanii nowego Peugeota 208 GTi towarzyszy dedykowana strona WWW poświęcona modelowi oraz jego historii.
Trwającej kampanii nowego Peugeota 208 GTi towarzyszy dedykowana strona WWW poświęcona modelowi oraz jego historii. Wykonana w technologii html5 ze wsparciem urządzeń mobilnych jest autorską koncepcją zespołu digital w agencji Havas Worldwide Warsaw.
Strona została całościowo przygotowana w Polsce w oparciu o pomysł zespołu specjalistów odpowiadających za kompetencję digital w Havas Worldwide Warsaw, który przygotował koncepcję, projekty graficzne i zajął się jej produkcją. Opierająca się na user experience charakteryzuje się najwyższym poziomem designu i dbałością o detale.
Platforma WWW prezentuje najnowszy model we wszystkich wersjach kolorystycznych, umożliwia zmianę tła otoczenia samochodu, a także wsłuchanie się w odgłos silnika najnowszego modelu Peugeota. Zainteresowane osoby mogą poznać historię modelu GTi oraz umówić się na jazdy testowe autem.
Kampania w nowych mediach towarzyszy komunikacji ATL oraz dedykowanym eventom skierowanym do konsumentów.
Więcej szczegółów na: www.208gti.peugeot.pl
1 / 4 źródło: Biuro Prasowe Havas Warsaw Załączniki: Hashtagi: #media/marketing/reklama #transport