Wczoraj na corocznej Gali nagród EFFIE, Proama wraz z domem mediowym MediaCom i agencją kreatywną Change Integrated otrzymała brązową statuetkę za kampanię reklamową Bezszkodowi Kierowcy, zrealizowaną w 2013 roku.
EFFIE to istotne w środowisku marketingowym nagrody przyznawane za najbardziej efektywną komunikację marketingową. Do tegorocznej polskiej edycji konkursu zgłoszono 170 kampanii w 20 kategoriach, z czego nagrody otrzymało 48, w tym kampania Proama – bezszkodowi kierowcy.
Proama otrzymała już drugą statuetkę Effie – rok temu została nagrodzona za launch marki.
– Cieszymy się bardzo z tej nagrody, ale przede wszystkim cieszymy się z tego, że nasze kampanie pomagają naszym agentom w sprzedaży i sprawiają, że stale dzwonią telefony od potencjalnych klientów do naszego Oddziału – wyjaśnia Mira Dobek, Dyrektor Marketingu w Proama.
Efektywność nie tylko działań marketingowych, ale całego zespołu specjalistów Proama, od działu produktu przez sprzedaż, serwis i wsparcie agencyjne, likwidację szkód, finanse, HR po IT potwierdzają wyniki sprzedażowe.
W 2013 roku w stosunku do roku poprzedniego dynamika wzrostu liczby nowych kontaktów w wyniku kampanii wyniosła w Proama + 140 proc. 2013 rok przyniósł Proama prawie potrojenie udziałów w OC i podwojenie udziałów w rynku ubezpieczeń autocasco w stosunku do poprzednich 12 miesięcy.
Obecnie z polisami Proama jeździ ponad 850 tys. kierowców.
Proama specjalizuje się w ubezpieczeniach majątkowych. Oferuje ubezpieczenia komunikacyjne OC i AC oraz mieszkaniowe, obudowane w wachlarz produktów dodatkowych, ubezpieczenia osobowe, a także kompleksową ochronę dla małych i średnich firm. Proama wyróżnia się na rynku proponując bezpiecznym i bezszkodowym kierowcom 70% bonus-malus oraz dedykowanego Osobistego Doradcę dla osób kupujących przez Internet i telefon.
dostarczył infoWire.pl