Data publikacji: 27.02.2012 Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Komentarz do raportu ING Banku Śląskiego na temat zmian nawyków kierowców Kategoria: sprawy społeczne, transport
Firma ING Bank Śląski opublikowała 27.02.2012 raport (http://media.ingbank.pl/pr/204826/ankieta-ing-ceny-paliw-zmieniaja-nawyki-kierowcow) na temat zmian nawyków kierowców w związku ze wzrostem cen paliw na polskim rynku. Tarik Hassan, CEE Marketing Manager z firmy Mio Technology produkującej nawigacje GPS wskazuje na dodatkowy koszt związany z utrudnieniami w ruchu.
Firma ING Bank Śląski opublikowała 27.02.2012 raport (http://media.ingbank.pl/pr/204826/ankieta-ing-ceny-paliw-zmieniaja-nawyki-kierowcow) na temat zmian nawyków kierowców w związku ze wzrostem cen paliw na polskim rynku. Tarik Hassan, CEE Marketing Manager z firmy Mio Technology produkującej nawigacje GPS wskazuje na dodatkowy koszt związany z utrudnieniami w ruchu.
Tarik Hassan, CEE Marketing Manager z firmy Mio Technology, producenta nawigacji GPS:
„Na koszty poruszania się wpływają nie tylko rosnące ceny paliwa, ale także czas, jaki spędzamy w korkach. Przed 4 miesiącami udostępniliśmy aplikację w serwisie Facebook, w którym można policzyć, ile wydajemy na paliwo stojąc w korku.
Z obliczeń naszej aplikacji wynika, że jeżeli w korku spędzamy tylko pół godziny dziennie, to (przy założeniu, że do pracy dojeżdżamy przez 5 dni w tygodniu) na benzynę bezołowiową spalaną w korku wydamy aż 750 PLN rocznie.
Z aplikacji wciąż można skorzystać i sprawdzić jakie są indywidualne koszty stania w korkach dla każdego kierowcy. Aplikacja jest dostępna pod adresemhttp://apps.facebook.com/iletraciszwkorkach/, a także na profilu firmy Mio,www.facebook.com/MioPolska".
Mio Technology — informacje
Mio Technologyprojektuje i sprzedaje urządzenia, dzięki którym użytkownicy mogą wykorzystać najnowsze osiągnięcia w dziedzinie usług mobilnych. Firma powstała w maju 2002 roku, obecnie działa na Tajwanie, w Chinach, Europie, Ameryce Północnej, Australii, Japonii oraz Korei Południowej.Mio Technologyzatrudnia ponad 1500 osób na całym świecie, a swoje produkty oferuje w niemal 50 krajach. Firma dysponuje szeroką gamą mobilnych produktów do nawigacji, włączając systemy nawigacji samochodowej, handheldy, telefony oraz urządzenia GPS PDA. Wszystkie zaprojektowane z myślą o eksplorowaniu oraz odkrywaniu świata. ObecnieMio Technologyjest liderem sprzedaży urządzeń GPS w Polsce **.
Więcej informacji na temat firmy i jej produktów znajduje się pod adresem www.mio.com/pl
**Wg danych z raportu GfK za 2010 źródło: Biuro Prasowe MiTAC Europe Załączniki: Hashtagi: #sprawy społeczne #transport