Data publikacji: 18.09.2013 Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Konferencja Rynek Usług Pocztowych: Poczta skutecznie odpowiada na zmiany trendów Kategoria: transport, ekonomia/biznes/finanse
– Poczta Polska od dwóch lat skutecznie wdraża strategię polegającą na rozwoju najbardziej perspektywicznych segmentów biznesu. To rynek paczkowo – kurierski, usługi bankowo-ubezpieczeniowe oraz logistyka – powiedział Łukasz Gołębiowski, dyrektor zarządzający Pionem Sprzedaży Poczty Polskiej, w czasie konferencji „Rynek usług pocztowych w Polsce”.
– Poczta Polska od dwóch lat skutecznie wdraża strategię polegającą na rozwoju najbardziej perspektywicznych segmentów biznesu. To rynek paczkowo – kurierski, usługi bankowo-ubezpieczeniowe oraz logistyka – powiedział Łukasz Gołębiowski, dyrektor zarządzający Pionem Sprzedaży Poczty Polskiej, w czasie konferencji „Rynek usług pocztowych w Polsce”.
18 września pod honorowym patronatem prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej odbyła się IX edycja konferencji „Rynek usług pocztowych w Polsce”. W czasie prezentacji Łukasz Gołębiowski zapowiedział, że Poczta Polska jeszcze w tym roku zaproponuje nowe e-usługi. – Nie zapominamy także o rynku tradycyjnej korespondencji na którym mamy najsilniejszą pozycję – podkreślił.
Wystąpienia w czasie konferencji dotyczyły zmian w prawie pocztowym oraz doświadczeń operatorów działających na zliberalizowanym od 1 stycznia 2013 roku rynku. Konferencja „Rynek usług pocztowych w Polsce” stanowi największe tego typu wydarzenie dla sektora usług pocztowych, kurierskich, kolporterskich i dystrybucyjnych w Polsce i aspiruje do miana największej konferencji pocztowej w Europie Środkowej. W tym roku Poczta Polska była platynowym, a Bank Pocztowy – złotym partnerem tego wydarzenia. źródło: Biuro Prasowe Poczta Polska Załączniki: Hashtagi: #transport #ekonomia/biznes/finanse