Wiadomości branżowe

Konferencja technologiczna: Poczta Polska mobilna, cyfrowa i dla sektora e-commerce

Konferencja technologiczna: Poczta Polska mobilna, cyfrowa i dla sektora e-commerce
Elektroniczne awizo, skuteczny system śledzenia i ekspansja na rynku e-commerce to efekty realizowanej przez Pocztę Polską strategii rozwoju biznesu pocztowego. O nowościach dla klientów i trendach na rynku pocztowym rozmawiali uczestnicy II Forum Technologicznego – Poczta XXI wieku.Tradycyjny rynek usług pocztowych dynamicznie się zmienia pod wpływem cyfryzacji, szybko rozwijającego się e-commerce i rosnącego dostępu do stacjonarnego i mobilnego Internetu. Dlatego firmy pocztowe coraz większy nacisk kładą na komercyjne e-usługi i e-government. Biznes pocztowy musi się tak zmieniać, aby zapewnić klientom jak największą wygodę i dostęp do produktów on-line.– Poczta Polska z platformą Envelo, oferującą elektroniczne usługi pocztowe i dodatkowe ułatwienia takie jak elektroniczne awizo, system śledzenia przesyłek czy bogatą ofertę dla sektora e-commerce, to odpowiedź na trendy rynkowe – powiedział Marek Cynowski, odpowiedzialny za rynek e-commerce w Poczcie Polskiej.Na tak dynamicznym rynku operatorzy pocztowi mają szansę na skuteczną walkę o klienta. Ich atuty to duży zasięg, rozwinięta służba doręczeniowa, zaufanie do marki i kompleksowa obsługa logistyczna. Zmieniają

Teaser

Elektroniczne awizo, skuteczny system śledzenia i ekspansja na rynku e-commerce to efekty realizowanej przez Pocztę Polską strategii rozwoju biznesu pocztowego. O nowościach dla klientów i trendach na rynku pocztowym rozmawiali uczestnicy II Forum Technologicznego – Poczta XXI wieku.

Tradycyjny rynek usług pocztowych dynamicznie się zmienia pod wpływem cyfryzacji, szybko rozwijającego się e-commerce i rosnącego dostępu do stacjonarnego i mobilnego Internetu. Dlatego firmy pocztowe coraz większy nacisk kładą na komercyjne e-usługi i e-government. Biznes pocztowy musi się tak zmieniać, aby zapewnić klientom jak największą wygodę i dostęp do produktów on-line.

Poczta Polska z platformą Envelo, oferującą elektroniczne usługi pocztowe i dodatkowe ułatwienia takie jak elektroniczne awizo, system śledzenia przesyłek czy bogatą ofertę dla sektora e-commerce, to odpowiedź na trendy rynkowe – powiedział Marek Cynowski, odpowiedzialny za rynek e-commerce w Poczcie Polskiej.

Na tak dynamicznym rynku operatorzy pocztowi mają szansę na skuteczną walkę o klienta. Ich atuty to duży zasięg, rozwinięta służba doręczeniowa, zaufanie do marki i kompleksowa obsługa logistyczna. Zmieniają się również placówki pocztowe. Są wygodniejsze i oferują oprócz tradycyjnych usług także produkty bankowe i ubezpieczeniowe. Coraz więcej operatów ma już kompleksowe usługi e-government. Dla klienta – obywatela to możliwość otwarcia w placówce działalności gospodarczej, poświadczenie profilu zaufanego, uzyskanie wypisów z państwowych rejestrów lub otrzymanie paszportu.

Paczka dostarczona do bagażnika

Wystąpienia w czasie konferencji dotyczyły także nowinek technologicznych. Jako przykład dopasowania do oczekiwań klientów uczestnicy podawali nowe pomysły na dostarczanie paczek. Wśród nich jest np. możliwość pozostawienia paczki w bagażniku auta klienta e-commerce. Po zakupie kurier na podstawie lokalizacji auta zostawia w jego bagażniku przy pomocy klucza cyfrowego zakupiony towar (technologia „roam delivery”).

Forum Technologiczne Poczta XXI wieku to największe wydarzenie konferencyjne poświęcone zagadnieniom cyfryzacji usług pocztowych, mobilności, poczcie hybrydowej, obsłudze sektora e-commerce, automatyzacji procesów pocztowych i innym innowacjom na rynku pocztowo-kurierskim. W tym roku Poczta Polska była platynowym partnerem tego wydarzenia.

A to już wiesz?  Zima – najtrudniejszy czas dla kierowców

Źródło Poczta Polska. Dostarczył netPR.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy