Data publikacji: 05.06.2012 Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Kupuj w Lidlu tankuj taniej Kategoria: handel, media/marketing/reklama
Sieć handlowa Lidl i stacje paliw Shell zapraszają do kolejnej odsłony akcji promocyjnej „Kupuj w Lidlu, tankuj taniej”. Klienci sieci mają okazję zaoszczędzić nawet do 30 groszy na każdym litrze paliwa!
Sieć handlowa Lidl i stacje paliw Shell zapraszają do kolejnej odsłony akcji promocyjnej „Kupuj w Lidlu, tankuj taniej”. Klienci sieci mają okazję zaoszczędzić nawet do 30 groszy na każdym litrze paliwa!
Wakacje zbliżają się wielkimi krokami, a większość z nas już planuje wyprawy na krótsze lub dłuższe urlopy. W budżecie każdego wyjazdu ważną pozycją są koszty paliwa, dlatego Lidl przygotował specjalną ofertę rabatową dla zmotoryzowanych. Każdy klient, który zrobi zakupy na kwotę minimum 100 złotych, otrzyma specjalny kupon promocyjny do wykorzystania na stacjach paliw Shell w całej Polsce. Akcja rozpoczyna się 4 czerwca i będzie obowiązywać przez 4 tygodnie, do niedzieli 1 lipca 2012r. Realizacja kuponów potrwa dwa tygodnie dłużej
i zakończy się 15 lipca 2012r.
Zasady akcji:
Przy zatankowaniu minimum 20 litrów paliwa na stacji Shell i przy okazaniu kuponu promocyjnego z sieci Lidl, każdy klient otrzyma rabat w wysokości 15 groszy na litrze następujących paliw: LPG, Shell FuelSave 95, Shell FuelSave Diesel lub aż 30 groszy na każdym litrze paliwa Shell V-Power, Shell V-Power Racing oraz Shell V-Power Diesel.
Wydatki na paliwo to ważna część budżetu każdego kierowcy, dlatego przy robieniu codziennych zakupów warto zajrzeć do Lidla. Oprócz szerokiego asortymentu produktów najwyższej jakości, można znacznie oszczędzić na kosztach tankowania.
Regulamin promocji oraz zasady realizacji kuponów promocyjnych są dostępne na stronach: www.lidl.pl oraz www.shell.pl
Informacje o firmie
Lidl Polska należy do międzynarodowej grupy przedsiębiorstw Lidl, w której skład wchodzą niezależne spółki prowadzące aktywną działalność na terenie całej Europy. Historia sieci Lidl sięga lat 30. XX wieku, a pierwsze sklepy pod szyldem tej marki powstały w Niemczech
w latach 70. XX wieku. Obecnie w wielu krajach Europy istnieje około 9 000 sklepów tej marki, a w Polsce ponad 420.
Działalność Shell obejmuje biznes Retail (sieć stacji i sklepów Shell, łącznie blisko 400 obiektów w całym kraju, oferujące sprzedaż paliw Premium Shell V-Power, Karty paliwowe euroShell dla flot oraz Oleje i Smary Helix). źródło: Biuro Prasowe Lidl Załączniki: Hashtagi: #handel #media/marketing/reklama