media/marketing/reklama transport

L200 z tytułem Pickup'a Roku

L200 z tytułem Pickup'a Roku
Najpopularniejszy tygodnik motoryzacyjny w Wielkiej Brytanii „Auto Express” już drugi rok z rzędu przyznał tytuł „Pickup roku” Mitsubishi

Data publikacji: 15.07.2016 Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: L200 z tytułem Pickup'a Roku Kategoria: media/marketing/reklama, transport

Najpopularniejszy tygodnik motoryzacyjny w Wielkiej Brytanii „Auto Express” już drugi rok z rzędu przyznał tytuł „Pickup roku” Mitsubishi L200.

Najpopularniejszy tygodnik motoryzacyjny w Wielkiej Brytanii „Auto Express” już drugi rok z rzędu przyznał tytuł „Pickup roku” Mitsubishi L200.

Redaktor naczelny tygodnika „Auto Express” Steve Fowler w ten sposób uzasadnił werdykt podczas uroczystej ceremonii rozdania nagród w Londynie: „Zgodnie z oczekiwaniami, L200 to typowo solidny pickup, który jednocześnie góruje nad rywalami dopracowaniem i komfortem, dzięki czemu daje poczucie jazdy samochodem osobowym. Bardziej niż wystarczająca przestrzeń ładunkowa i przyzwoite osiągi tworzą uniwersalny pakiet, który trudno pokonać.”

Lance Bradley, dyrektor zarządzający Mitsubishi Motors UK, powiedział: „Z wielką przyjemnością odebraliśmy tę nagrodę po raz kolejny. Kultowe Mitsubishi L200 to nasz ogromny sukces. Fakt, że utrzymaliśmy ten tytuł to najlepsza pochwała dla walorów L200, szczególnie zważywszy na ciągły rozwój segmentu pickupów. Ta nagroda jest dla nas szczególnym wyróżnieniem za skonstruowanie znakomitego pojazdu.”

Auto Express to najlepiej sprzedający się tygodnik motoryzacyjny w Wielkiej Brytanii. Nakład wydania papierowego wynosi 45 150 egzemplarzy, zaś stronę internetową odwiedza miesięcznie cztery miliony użytkowników.

L200 od dziesięcioleci niezmiennie pozostaje liderem segmentu pickupów w Wielkiej Brytanii i stanowi jeden z filarów obecności Mitsubishi na tamtejszym rynku. Na koniec czerwca br. sprzedaż była o 23 proc. większa w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku.

1 / 4

W pierwszej połowie bieżącego roku sprzedaż Mitsubishi L200 w 34 krajach Europy wzrosła z 9667 do 12235 sztuk, co stanowi aż 27% wzrost w porównaniu do tego samego okresu w 2015 roku. Nowe Mitsubishi L200 cieszy się także większą popularnością wśród polskich klientów: w pierwszej połowie roku na zakup tego modelu zdecydowało się aż o  87% więcej klientów, niż przed rokiem.  źródło: Biuro Prasowe Mitsubishi Motors Załączniki: L200 z tytułem Pickup'a Roku media/marketing/reklama, transport - Najpopularniejszy tygodnik motoryzacyjny w Wielkiej Brytanii „Auto Express” już drugi rok z rzędu przyznał tytuł „Pickup roku” Mitsubishi L200. Hashtagi: #media/marketing/reklama #transport

A to już wiesz?  Mitsubishi Motors na Matsuri - pikniku z kulturą japońską

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy