Data publikacji: 20.02.2018 Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Linie Emirates i Arsenal przedłużają umowę sponsorską Kategoria: media/marketing/reklama, transport
Wtorek, 20 lutego 2018 r. – Dubai, ZEA –
Logo Emirates pozostanie na koszulkach Arsenalu do końca sezonu 2023-2024
Emirates sponsorem tytularnym stadionu klubu do 2028 r. na mocy podpisanej wcześniej umowy
Wtorek, 20 lutego 2018 r. – Dubai, ZEA – Emirates, największe linie lotnicze świata, i klub piłkarski Arsenal FC podpisały nową umowę sponsorską. Na mocy największego porozumienia w historii klubu i jednego z największych w piłce nożnej logo przewoźnika pozostanie na klubowych koszulkach przez kolejnych pięć lat, do końca sezonu 2023-2024.
Nowa umowa sponsorska zacieśnia współpracę jednego z najbardziej charakterystycznych i uznanych duetów w sporcie. Umowę formalnie sfinalizowali dyrektor Arsenalu Ivan Gazidis i prezes linii Emirates sir Tim Clark.
Ivan Gazidis: – W tej chwili jest to najdłużej obowiązująca umowa sponsorska w Premier League i jeden z najdłużej trwających związków w sporcie na świecie. Nasze porozumienie świadczy o sile i głębi naszej wyjątkowej współpracy. Linie Emirates po raz kolejny okazują ogromne zaufanie do naszego podejścia i ambicji, a znacząco zwiększone inwestycje przewoźnika pomogą nam z powodzeniem walczyć o kolejne trofea i tytuły dla klubu i naszych kibiców na całym świecie.
– Emirates to znakomity partner dla Arsenalu – najwyższej klasy marka o prawdziwie światowym zasięgu. Przewoźnik pełni ważną rolę w naszych planach rozszerzania wpływów i kręgu kibiców na świecie. Przedłużenie umowy sponsorskiej do 2024 roku świadczy o tym, jak bardzo obaj partnerzy cenią sobie współpracę i korzystają na niej.
Oprócz koszulek zawodników, logo Emirates pozostanie także na sprzęcie sportowym i akcesoriach treningowych Arsenalu. Ponadto zespół będzie podróżować na turnieje przedsezonowe wielokrotnie nagradzanymi samolotami Emirates. Przewoźnik zachowa prawa do prowadzenia działań i kampanii marketingowych na całym świecie. Stadion Arsenalu zachowa nazwę Emirates Stadium do 2028 roku w ramach umowy podpisanej jeszcze w 2012 roku.
Linie Emirates zaczęły sponsorować londyński klub w sezonie 2006/2007, a przedłużenie umowy oznacza, że logo przewoźnika będzie widnieć na koszulkach wszystkich drużyn Arsenalu przez co najmniej 18 lat.
Prezes linii Emirates sir Tim Clark: – Atrakcyjność i wpływ Arsenalu na całym świecie w połączeniu z ambicjami zespołu czyni klub idealnym partnerem linii Emirates, które jako marka kierują się tymi samymi wartościami. Wspierając piłkę nożną od lat, jesteśmy żywo zainteresowani tą grą i z dumą współpracujemy z drużyną.
– Jako firma działamy na rzecz sportu na całym świecie i pod tym względem nasza umowa z Arsenalem nie jest wyjątkiem. Nasza współpraca z klubem Arsenal FC stanowi doskonałe połączenie dwóch globalnych marek i niezmiernie cieszymy się, że przedłużyliśmy ją o kolejnych pięć lat – zbliżając kibiców z całego świata do jednej z najlepszych drużyn na świecie.
Oprócz umów z największymi klubami piłkarskimi w Europie, linie Emirates są oficjalnym przewoźnikiem międzynarodowych zawodów sportowych w golfie, tenisie, rugby, krykiecie, jeździe konnej i sportach motorowych. źródło: Biuro Prasowe Emirates Załączniki: Hashtagi: #media/marketing/reklama #transport