transport

Linie Emirates wznawiają usługi naziemne dla klientów premium

Linie Emirates wznawiają usługi naziemne dla klientów premium
1 lipca 2020 r. – Warszawa, Polska

Data publikacji: 01.07.2020 Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Linie Emirates wznawiają usługi naziemne dla klientów premium Kategoria: transport, transport

1 lipca 2020 r. – Warszawa, Polska –

1 lipca 2020 r. – Warszawa, Polska – Klienci klasy premium mogą znowu cieszyć się z usług, takich jak prywatny kierowca czy poczekalnia na lotnisku w Dubaju, które wracają po analizie pod kątem ich bezpieczeństwa.

Emirates wdrożyły kompleksowy zestaw środków ostrożności, aby podróżni i pracownicy linii byli bezpieczni na każdym etapie swojej podróży.

Na początek Emirates otworzyły jedną lożę na Terminalu 3 w hali B na Międzynarodowym Porcie Lotniczym w Dubaju, obsługującą pasażerów klas pierwszej i biznes oraz wybranych członków programu lojalnościowego Emirates Skywards (posiadających 1000 godzin w dniu 1 lipca). W nadchodzących miesiącach planowane jest otwieranie pozostałych salonów w Dubaju, a także na lotniskach na całym świecie.

Lotnisko w Dubaju o powierzchni 9 209 metrów kwadratowych oferuje klientom klasy premium ciszę i możliwość relaksu i odpoczynku przed lotem. W salonie zmniejszono liczbę miejsc siedzących i zwiększono pomiędzy nimi przestrzeń, co ułatwi utrzymanie dystansu społecznego. Podobnie jak na lotnisku, w loży obowiązuje nakaz noszenia maseczek.    

Udogodnienia i wyposażenie salonu zostało tak zmodyfikowane, by zapewnić klientom komfort, a jednocześnie utrzymać wysokie standardy bezpieczeństwa i higieny, przy ograniczonym kontakcie i ryzyku przenoszenia infekcji. Jedzenie podawane jest nie przy otwartym bufecie jak dotychczas, a w zamkniętych pojemnikach, włączając w to także dania dla wegetarian. Bezpłatne napoje, w tym alkohole, oferowane są w butelkach jednorazowych. Wino i szampan nie są tymczasowo dostępne, ponieważ serwuje się je z butelek.

1 / 6

Loża będzie dezynfekowana pod koniec każdego dnia, a dodatkowo pracownicy poczekalni będą dezynfekować każde krzesło i stolik po zwolnieniu ich przez klienta. Dla bezpieczeństwa gości oraz własnego, pracownicy salonu Emirates będą także nosić odzież ochronną.

A to już wiesz?  Linie Emirates dotrzymują obietnic swoim klientom i realizują zwroty

1 lipca Emirates wznawiają usługę prywatnego kierowcy dla klientów klas pierwszej i biznes w Dubaju, a także w innych miastach. Samochody w Dubaju będą czyszczone i dezynfekowane w środku i na zewnątrz na koniec każdej zmiany. Kierowcy będą wyposażeni w maseczki i rękawiczki, a dodatkowo  będą też poddawani kontrolom. Miejsca w samochodach, które są często dotykane, takie jak klamki, ale też uchwyty bagażu każdego klienta, będą dezynfekowane po dotarciu do celu podróży. Foteliki dla dzieci będą dostępne na życzenie, a następnie dezynfekowane i owijane w folię po każdym użyciu. Każdy samochód może przewieźć trzech pasażerów, a klienci są zobowiązani do noszenia maseczek. Można także skorzystać z większych, dostępnych na życzenie samochodów, które przewiozą czterech pasażerów.

Na lotnisku wprowadzono wiele środków, by zapewnić zdrowie i bezpieczeństwo podróżującym. Wszyscy klienci otrzymują są bezpłatne zestawy higieniczne zawierające maseczki, rękawiczki, środki do dezynfekcji rąk czy antybakteryjne chusteczki. Międzynarodowy Port Lotniczy w Dubaju zlecił też dezynfekcję i dokładne czyszczenie całego terminalu.

Na pokładzie klienci premium mogą korzystać z luksusu prywatności dzięki wydzielonym kabinom pierwszej klasy, a także komfortowym przestrzeniom i rozkładanym fotelom w klasie biznes, wszystko z zachowaniem najwyższych standardów higieny. Aby ograniczyć kontakt, wprowadzono zmiany w serwisie pokładowym, a wspólne przestrzenie, w tym salonik pokładowy A380, zostały zamknięte. Z kolei personel Emirates jest ubrany w odzież ochronną. Podczas lotów trwających powyżej 1,5 h obecny jest dodatkowy członek personelu – asystent obsługi kabiny, który odpowiada między innymi za częste czyszczenie toalet.

Nowoczesne kabiny Emirates wyposażone są w zaawansowane filtry powietrza HEPA, które usuwają 99,97% wirusów, eliminują kurz, alergeny i zarazki w kabinie, czyniąc ją bezpieczną. Po podróży i lądowaniu każdy samolot przechodzi dezynfekcję, by zapewnić bezpieczeństwo i sprostać wysokim wymogom sanitarnym. 

Więcej informacji dotyczących wdrożonych środków i serwisu podczas lotów znajduje się na stronie www.emirates.com/yoursafety.

A to już wiesz?  „abc na kołach” największą siecią handlu mobilnego w Polsce. Sieć ma już 100 specjalistycznych aut-sklepów

Siatka: Emirates aktualnie obsługują ponad 50 kierunków, oferując podróżnym dogodne przesiadki w Dubaju. Wszystkie działania odbywają się przy starannym zachowaniu środków ostrożności mających na celu zapewnienie zdrowia i bezpieczeństwa klientów i pracowników.

Podróżujący liniami Emirates mogą także odwiedzić Dubaj, który już 7 lipca otwiera się dla gości biznesowych i turystycznych. W zeszłym tygodniu ogłoszono otwarcie miasta dla przyjeżdżających oraz nowe protokoły podróży lotniczych, które mają zapewnić zdrowie i bezpieczeństwo obywatelom, mieszkańcom i turystom odwiedzającym Zjednoczone Emiraty Arabskie.

Ograniczenia podróży: podróżni powinni zwrócić uwagę na obowiązujące ograniczenia podróży – będą oni mogli wejść na pokład samolotu tylko wtedy, gdy spełnią kryteria wjazdu do kraju docelowego. Lista dostępnych kierunków pod adresem  www.emirates.com/wherewefly. Odwiedzający Dubaj powinni w trakcie pobytu posiadać międzynarodową polisę ubezpieczeniową na wypadek choroby Covid-19. Więcej informacji na temat wymagań dla przyjeżdżających do Dubaju można znaleźć  tutaj.

Mieszkańcy i rezydenci powracający do ZEA mogą sprawdzić najnowsze wymagania pod adresem:  www.emirates.com/returntoDubai. źródło: Biuro Prasowe Emirates Załączniki: Linie Emirates wznawiają usługi naziemne dla klientów premium transport, transport - 1 lipca 2020 r. – Warszawa, Polska – Hashtagi: #transport #transport

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy