Data publikacji: 10.10.2018 Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Mitsubishi Eclipse Cross zdobywa nagrodę Good Design 2018 Kategoria: media/marketing/reklama, transport
Kompaktowy SUV Mitsubishi Eclipse Cross otrzymał nagrodę Good Design 2018 przyznawaną przez japoński Instytut Promocji Wzornictwa.
Kompaktowy SUV Mitsubishi Eclipse Cross otrzymał nagrodę Good Design 2018 przyznawaną przez japoński Instytut Promocji Wzornictwa.
Jury konkursowe wysoko oceniło sylwetkę Eclipse Cross: „Odważny profil jest bardzo wyrazisty. Bardzo charakterystyczna linia ostro wcina się w boki i kieruje uwagę na detale: z jednej strony wzdłuż tej linii umieszczone są klamki drzwi, podkreślające jednolitą kompozycję, z drugiej zaś poziomo dzieli ona tylne okno, aby zapewnić dobrą widoczność. Byliśmy również pod wrażeniem sposobu, w jaki stylizacja wykorzystuje różne przekroje dla przednich i tylnych krawędzi dachu, aby stworzyć sylwetkę przypominającą coupe, a jednocześnie zapewnić przestrzeń kabiny i komfort wymagany w SUV.”
Eclipse Cross to połączenie sportowego coupe i dynamiki samochodu SUV z charakterystycznym dla Mitsubishi oryginalnym stylem, technologią i pewnym prowadzeniem. Inne wyróżniające cechy tego modelu to: stylizacja, która motywuje kierowcę do doświadczania nowych przygód i czerpania z nich przyjemności; technologia napędu na cztery koła, która daje poczucie pewności za kierownicą i radość z jazdy oraz technologie łączności pokładowej, które pozwalają w pełni cieszyć się z użytkowania samochodu.
W swojej stylistyce zewnętrznej Mitsubishi Eclipse Cross łączy nowatorski wygląd SUV-a ze stylem sportowego coupe. Nadwozie zostało zaprojektowane tak, aby zapewnić wysoką pozycję za kierownicą, duży prześwit i przestronną kabinę, charakterystyczną dla stylu pojazdów SUV; główna linia podkreśla profil w kształcie klina, akcentowany przez linię pasa przedniego z charakterystyczną szybą przednią, tyłem zakończonym krótkim zwisem i pionową tylną klapą oraz głęboko poszerzonymi, muskularnymi błotnikami.
1 / 2
Warto wiedzieć…
Od 1957 roku nagroda Good Design Award jest jedynym kompleksowym systemem oceny i uznania w Japonii w ramach Systemu Selekcji Dobrych Projektów (Good Design Product Selection System), znanego jako system G Mark. Przez 60 lat celem programu była promocja wzornictwa przemysłowego i poprawa jakości życia w Japonii. Dzięki projektowi przyznano ponad 45 000 nagród G Mark. Dziś, program stał się światową nagrodą za wzornictwo – wiele firm i organizacji z całego świata uczestniczy w jego rozwoju, a znak G Mark, stanowi symbol doskonałego wzornictwa.
O MITSUBISHI MOTORS
Mitsubishi Motors Corporation to działający w branży motoryzacyjnej producent o zasięgu międzynarodowym, z siedzibą w Tokio, który zbudował konkurencyjną przewagą na rynku pojazdów typu SUV i pick-up oraz elektrycznych i hybryd ładowanych z gniazdka PHEV. Odkąd grupa Mitsubishi wyprodukowała swój pierwszy samochód, ponad sto lat temu, wykazaliśmy się ambitnym i często rewolucyjnym podejściem, rozwijając nowe klasy pojazdów i wprowadzając technologie wyznaczające granice nowoczesności. Strategia marki, tkwiąca w genach Mitsubishi Motors, trafi do gustów ambitnych kierowców, gotowych rzucić wyzwanie konwencjom i zdecydować się na zmiany. Zgodnie z tą filozofią, Mitsubishi Motors wprowadziło w roku 2017 nową strategię marki, wyrażoną w sloganie „Drive your Ambition” – połączenie osobistego zaangażowania i ekspansywnego nastawienia oraz odzwierciedlenie stałego dialogu między marką a jej klientami. Dzisiaj Mitsubishi Motors angażuje się w działania inwestycyjne, w innowacyjne technologie, atrakcyjne projekty i rozwój produktów, dostarczając klientom na całym świecie ekscytujące pojazdy, znane z wyrazistego charakteru. źródło: Biuro Prasowe Mitsubishi Motors Załączniki: Hashtagi: #media/marketing/reklama #transport