Data publikacji: 01.10.2020 Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Mitsubishi L200 z nagrodą Car of The Year 2020 i dwoma prestiżowymi tytułami Kategoria: towary konsumpcyjne, transport
MITSUBISHI L200 – pickup o ładowności 1 tony został w Rosji Samochodem Roku 2020 w kategorii pick-upów. Jurorzy docenili jego trwałość, niezawodność, osiągi terenowe, komfort i walory stylistyczne. Rosyjska nagroda cieszy się największym zasięgiem w Europie, prawie 1,5 miliona uczestników z Rosji nominowało w systemie głosowania online zwycięzców w każdej kategorii.
MITSUBISHI L200 – pickup o ładowności 1 tony został w Rosji Samochodem Roku 2020 w kategorii pick-upów. Jurorzy docenili jego trwałość, niezawodność, osiągi terenowe, komfort i walory stylistyczne. Rosyjska nagroda cieszy się największym zasięgiem w Europie, prawie 1,5 miliona uczestników z Rosji nominowało w systemie głosowania online zwycięzców w każdej kategorii. Ponadto L200 zdobył również nagrodę TOP 5 AUTO2 w kategorii lekki samochód dostawczy/pickup oraz SUV Roku 20203 w kategorii pickup.
Potężna konstrukcja L200, odzwierciedlająca koncepcję „Engineered Beyond Tough” oraz terenowe możliwości napędu na wszystkie koła, idące w parze z trwałością, niezawodnością i komfortem modelu, stworzonego z myślą o potrzebach zarówno firm, jak i prywatnych użytkowników, zyskały uznanie wielu klientów i pomogły L200 w zdobyciu prestiżowej nagrody.
– Pierwsza generacja pickupa Mitsubishi miała światowy debiut w 1978 roku. Od tego czasu wyprodukowano około 5 milionów pojazdów – powiedział Osamu Iwaba, prezes i dyrektor generalny MMC Rus LLC, oficjalnego dystrybutora samochodów Mitsubishi w Rosji. – L200 stało się popularnym modelem w rosyjskich rodzinach. W firmach lub jako pojazd rodzinny używa go ponad 63 000 właścicieli samochodów z Rosji. Jesteśmy bardzo dumni, że tak wielu Rosjan wybrało pickupa L200 jako swojego niezawodnego towarzysza i dziękujemy wszystkim, którzy oddali swoje głosy na ten model – dodał Osamu Iwaba.
1 / 6
L200 to jeden z najważniejszych modeli strategicznych MITSUBISHI MOTORS. Od światowego debiutu wersji odnowionej w 2018 roku i rosyjskiej premiery wiosną 2019 roku, model trafił na rynki 135 krajów na całym świecie, a całkowita sprzedaż osiągnęła w sierpniu 2020 r. ponad 258 000 egzemplarzy.
1. Na niektórych rynkach sprzedawany jest jako TRITON,
2. TOP 5 AUTO to nagroda, którą przyznają głosujący eksperci branży motoryzacyjnej z Rosji, w tym dziennikarze. W tegorocznym głosowaniu końcowym wzięło udział 48 jurorów z Rosji.
3. Nagrodę SUV Roku przyznają trzy grupy głosujących: media motoryzacyjne, blogerzy i opinia publiczna w Rosji. W tym roku spośród wszystkich uczestników głosy online oddało 10 000 osób.
O MITSUBISHI MOTORS
Mitsubishi Motors Corporation to działający w branży motoryzacyjnej producent o zasięgu międzynarodowym, z siedzibą w Tokio, który zbudował konkurencyjną przewagę na rynku pojazdów typu SUV i pick-up oraz elektrycznych i hybryd ładowanych z gniazdka PHEV. Odkąd grupa Mitsubishi wyprodukowała swój pierwszy samochód, ponad sto lat temu, marka wykazała się ambitnym i często rewolucyjnym podejściem, rozwijając nowe klasy pojazdów i wprowadzając technologie wyznaczające standardy nowoczesności. Strategia marki, tkwiąca w genach Mitsubishi Motors, trafi do gustów ambitnych kierowców, gotowych rzucić wyzwanie konwencjom i zdecydować się na zmiany. Zgodnie z tą filozofią, firma Mitsubishi Motors wprowadziła w 2017 roku nową strategię marki, wyrażoną w sloganie „Drive Your Ambition” – połączenie osobistego zaangażowania z chęcią odkrywania i rozwoju oraz odzwierciedlenie stałego dialogu między marką a jej klientami. Dzisiaj Mitsubishi Motors intensywnie inwestuje w innowacyjne technologie, atrakcyjny design i rozwój produktów, dostarczając klientom na całym świecie ekscytujące pojazdy, znane z wyrazistego charakteru. źródło: Biuro Prasowe Mitsubishi Motors Załączniki: Hashtagi: #towary konsumpcyjne #transport