Data publikacji: 16.10.2017 Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Mitsubishi po raz trzeci Oficjalnym Samochodem Warszawskiego Festiwalu Filmowego Kategoria: wydarzenia, media/marketing/reklama
W miniony piątek, 13 października, rozpoczęła 33. edycja niezwykle prestiżowego i cenionego w całym filmowym świecie Warszawskiego Festiwalu Filmowego. Już po raz trzeci Oficjalnym Samochodem WFF zostało Mitsubishi. W tym roku tę zaszczytną rolę pełni wyjątkowy egzemplarz hybrydowego SUV-a z elektrycznym napędem na 4 koła – Mitsubishi Outlander PHEV z szatą graficzną zaprojektowaną przez znakomitego artystę grafika – Andrzeja Pągowskiego. Samochód wita dziesiątki tysięcy wielbicieli kina przy wejściu do festiwalowego kina – Kinoteki.
W miniony piątek, 13 października, rozpoczęła 33. edycja niezwykle prestiżowego i cenionego w całym filmowym świecie Warszawskiego Festiwalu Filmowego. Już po raz trzeci Oficjalnym Samochodem WFF zostało Mitsubishi. W tym roku tę zaszczytną rolę pełni wyjątkowy egzemplarz hybrydowego SUV-a z elektrycznym napędem na 4 koła – Mitsubishi Outlander PHEV z szatą graficzną zaprojektowaną przez znakomitego artystę grafika – Andrzeja Pągowskiego. Samochód wita dziesiątki tysięcy wielbicieli kina przy wejściu do festiwalowego kina – Kinoteki.
Polski oddział Mitsubishi Motors trzeci rok z rzędu został partnerem wielkiego artystycznego wydarzenia, jakim jest Warszawski Festiwal Filmowy. W tym roku u stóp Pałacu Kultury i Nauki, u wejścia do Kinoteki, czekają na widzów dwa modele marki spod znaku Trzech Diamentów – niezwykła hybryda z elektrycznym napędem na 4 koła – Mitsubishi Outlander PHEV z rysunkami i podpisem Andrzeja Pągowskiego oraz Mitsubishi Outlander w specjalnej wersji Calligraphy. Tradycyjnie flota samochodów Mitsubishi w wśród nich modele ASX, Outlander, Outlander PHEV, Pajero i L200, przez okres całego festiwalu posłuży do przewożenia znanych przedstawicieli świata filmu i gości festiwalu a wnętrze tych pojazdów przemieni się w plan zdjęciowy kilku odcinków FesTiVi – telewizji festiwalowej, emitującej na stronie www.wff.pl relacje z wydarzeń oraz wywiady z twórcami filmów prezentowanych na festiwalu.
W tym roku do udziału w festiwalu twórcy zgłosili aż cztery i pół tysiąca filmów z 99 krajów świata. Ostatecznie w programie 33. WFF znalazło się 195 filmów pełnometrażowych i krótkometrażowych z 63 krajów a widzowie będą świadkami 28 światowych i 13 europejskich premier oraz 27 międzynarodowych debiutów. Galę Otwarcia 33. Warszawskiego Festiwalu Filmowego zaszczyciło wielu przedstawicieli świata filmu a wśród nich wybitni aktorzy Agata Kulesza, Maja Komorowska i Andrzej Chyra oraz znakomici reżyserzy Janusz Zaorski, Borys Lankosz, Andrzej Jakimowski, Łukasz Palkowski czy zdobywca Oskara za film „Ida” Paweł Pawlikowski z żoną Małgorzatą Belą.
1 / 9
„Cieszę się, że marka Mitsubishi może już trzeci raz wesprzeć świat kultury i tak wyrafinowane artystycznie wydarzenie, jakim od lat jest Warszawski Festiwal Filmowy. Będąc w przededniu premiery naszego zupełnie nowego modelu Mitsubishi Eclipse Cross obserwuję i jeszcze lepiej rozumiem emocje, jakie towarzyszą licznym premierowym pokazom podczas festiwalu. W tym roku nawet Oficjalny Samochód Festiwalu przemyca artystyczne przesłanie – widzowie mogą zobaczyć, jak hybrydowe Mitsubishi Outlander PHEV widzi i przedstawia słynny polski grafik Andrzej Pągowski.” – powiedział Yasuyuki Oyama, prezes polskiego oddziału Mitsubishi Motors. „Jak co roku informujemy o naszym zaangażowaniu w promocję kultury naszych fanów na Facebooku i Instagramie, zachęcając ich do uczestnictwa w festiwalu – ich reakcje pokazują, że wielu właścicieli Mitsubishi łączy kinowa pasja.” – dodaje Oyama. źródło: Biuro Prasowe Mitsubishi Motors Załączniki: Hashtagi: #wydarzenia #media/marketing/reklama