Data publikacji: 21.09.2018 Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nagrody Which? Best Buy dla Outlandera i za niezawodność Mitsubishi Kategoria: handel, transport
Mitsubishi Outlander otrzymał nagrodę "Which? Best Buy" w kategorii używanych dużych SUV-ów. Pokonał wszystkich konkurentów w konkursie przewodnika „Which? Car Guide” 2018/2019, zajmując pierwsze miejsce w swojej kategorii. Mitsubishi Outlander uzyskał wynik 5 gwiazdek w ocenach niezawodności i relacji ceny do przestronności, komfortu oraz wartości wyposażenia wersji standardowej. Ogólny wynik Outlandera to 72%.
Bardzo dobrą recenzję wydawnictwa uzyskała też hybryda ładowana z gniazdka Mitsubishi Outlander PHEV, startujący w kategorii "Nowy duży SUV" i doceniony za przestronne wnętrze, wysoki poziom wyposażenia i zasięg w cyklu bezemisyjnym, który uznano, że „znacznie ograniczający średnie zużycie paliwa”.
Mitsubishi Motors zajęło 7. pozycję w rankingu producentów, w ankiecie dotyczącej solidności marki: „Puścili z torbami mechaników, trzy czwarte właścicieli Mitsubishi nie musiało odwiedzać serwisu w ciągu ostatnich 12 miesięcy”. Marka uzyskała również maksymalne 5 gwiazdek za niezawodność pojazdów w wieku 3-8 lat.
Wcześniej wyróżnienie „Which? Best Buy” w kategorii używanych samochodów elektrycznych otrzymały: pojazd elektryczny Mitsubishi iMiEV oraz van Mitsubishi Grandis, w kategorii używanych samochodów segmentu MPV.
Rob Lindley, dyrektor zarządzający Mitsubishi Motors w Wielkiej Brytanii, powiedział: „Docenienie przez „Which?” i otrzymanie wielu rekomendacji „Best Buy” jest doskonałym świadectwem wszechstronności i niezawodności naszej oferty pojazdów zarówno w przeszłości, jak i obecnie. Jako marka weszliśmy w okres wzrostu, w tym roku wprowadziliśmy trzy nowe modele – w tym nowego Outlandera PHEV – i mamy przed sobą ekscytującą przyszłość.”
1 / 2
O MITSUBISHI MOTORS
Mitsubishi Motors Corporation to działający w branży motoryzacyjnej producent o zasięgu międzynarodowym, z siedzibą w Tokio, który zbudował konkurencyjną przewagą na rynku pojazdów typu SUV i pick-up oraz elektrycznych i hybryd ładowanych z gniazdka PHEV. Odkąd grupa Mitsubishi wyprodukowała swój pierwszy samochód, ponad sto lat temu, wykazaliśmy się ambitnym i często rewolucyjnym podejściem, rozwijając nowe klasy pojazdów i wprowadzając technologie wyznaczające granice nowoczesności. Strategia marki, tkwiąca w genach Mitsubishi Motors, trafi do gustów ambitnych kierowców, gotowych rzucić wyzwanie konwencjom i zdecydować się na zmiany. Zgodnie z tą filozofią, Mitsubishi Motors wprowadziło w roku 2017 nową strategię marki, wyrażoną w sloganie „Drive your Ambition” – połączenie osobistego zaangażowania i ekspansywnego nastawienia oraz odzwierciedlenie stałego dialogu między marką a jej klientami. Dzisiaj Mitsubishi Motors angażuje się w działania inwestycyjne, w innowacyjne technologie, atrakcyjne projekty i rozwój produktów, dostarczając klientom na całym świecie ekscytujące pojazdy, znane z wyrazistego charakteru. źródło: Biuro Prasowe Mitsubishi Motors Załączniki: Hashtagi: #handel #transport