Data publikacji: 15.04.2014 Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: NEYMAR kontra KEN BLOCK Kategoria: sport, media/marketing/reklama
Napastnik reprezentacji Brazylii, Neymar,
Napastnik reprezentacji Brazylii, Neymar, stanął naprzeciw Kena Blocka w nietypowym eksperymencie freestylowym. Aby obejrzeć jego premierę, już teraz należy się rejestrować na www.castrol.com/footkhana.
Castrol, oficjalny sponsor mistrzostw świata w piłce nożnej 2014 FIFA World Cup™, porównał umiejętności piłkarza i kierowcy w teście Castrol Footkhana. Neymar razem z czołowymi freestylerami na świecie – Lassi Hurskainenem, Andrew Hendersonem i Seanem Garnierem – zmierzył się z najbardziej znanym amerykańskim kierowcą rajdowym Kenem Blockiem, jeżdżącym w barwach Castrol EDGE Titanium FST™. Światowa premiera filmu z tego niecodziennego wydarzenia odbędzie się 22 kwietnia. Aby obejrzeć materiał wideo na „wirtualnym stadionie” trzeba zarejestrować się na stronie www.castrol.com/footkhana. Już dziś można obejrzeć zapowiedź tego filmu na http://youtu.be/BiR3THtVULo.
„Praca z Kenem Blockiem i freestylerami była dla mnie niesamowitym doświadczeniem. Porównanie naszych umiejętności dało ciekawy efekt. Czekam z niecierpliwością na premierę filmu i wrażenia miłośników piłki nożnej” – powiedział Neymar komentując swój udział w teście.
„Neymar, podobnie jak ja, jest pasjonatem swojej dyscypliny. Jestem przekonany, że Footkhana – połączenie Gymkhany z piłką nożną – spodoba się moim fanom” – podkreślił Ken Block.
„Castrol jest znany z tego, że wspiera pionierów w realizacji marzeń i przekraczaniu granic, a projekt Footkhana jest tego bardzo dobrym przykładem” – skomentował A. S. Ramchander, wiceprezes światowego marketingu w Castrol. źródło: Biuro Prasowe BP Europa SE, Oddział w Polsce Załączniki: Hashtagi: #sport #media/marketing/reklama