Data publikacji: 23.08.2012 Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Niech Cię usłyszą jak ojca Rydzyka Kategoria: media/marketing/reklama, transport
„Jak mnie słychać koledzy?” – „Jak ojca Rydzyka w Toruniu”. Takie i inne dialogi można usłyszeć w CB radio. Kierowcy ciężarówek mają swój własny język, nie zawsze zrozumiały dla pozostałych uczestników ruchu. Marka Mio wykorzystuje to językowe zjawisko do promocji trybu ciężarowego w nawigacjach z najnowszej serii Mio Spirit 2012. Właśnie ogłosiła konkurs na Facebooku na najciekawsze zwroty używane przez „ciężarowców”.
„Jak mnie słychać koledzy?” – „Jak ojca Rydzyka w Toruniu”. Takie i inne dialogi można usłyszeć w CB radio. Kierowcy ciężarówek mają swój własny język, nie zawsze zrozumiały dla pozostałych uczestników ruchu. Marka Mio wykorzystuje to językowe zjawisko do promocji trybu ciężarowego w nawigacjach z najnowszej serii Mio Spirit 2012. Właśnie ogłosiła konkurs na Facebooku na najciekawsze zwroty używane przez „ciężarowców”.
„Miśki suszą”, „krokodyle gryzą” to tylko przykłady wyrażeń używanych przez kierowców ciężarówek. Slang ciężarowców jest o wiele bogatszy. Marka Mio na stronie www.facebook.com/MioPolska ogłosiła konkurs, w którym można zgłaszać najciekawsze zwroty z języka motoryzacyjnego. Osoba, której zgłoszenie będzie uznane za najciekawsze, zostanie nagrodzona nawigacją Mio Spirit 490 z 30 dniową wersją demonstracyjną trybu ciężarowego.
Tryb ciężarowy
We wszystkich nawigacjach Spirit 2012, w tym również Spirit 490LM, dostępna jest 30 dniowa wersja demonstracyjna trybu ciężarowego. W momencie jego uruchomienia użytkownik wprowadza do nawigacji parametry swojego pojazdu. Są to m.in.: nacisk na oś, całkowita waga pojazdu, jego długość, wysokość itp. Od tej pory urządzenie będzie wyznaczało trasę odpowiednią dla pojazdu o podanych właściwościach. We wszystkich nawigacjach serii Mio Spirit 2012 istnieje możliwość aktywowania na stałe tego rozwiązania, natomiast w urządzeniu Spirit 697LM Truck jest ona dostępna w pełnej wersji, bez dodatkowych opłat.
Nawigacje Spirit 2012
W nowej linii nawigacji, obok trybu ciężarowego, pojawiły się również inne ciekawe rozwiązania.
„Wszystkie nawigacje wyposażono w mapy 44 krajów Europy, a także w bezterminową aktualizację map. Dzięki temu użytkownicy mają możliwość aktualizowania swoich urządzeń bez dodatkowych opłat, przez cały okres ich eksploatacji. Takie rozwiązanie pozwala kierowcy obniżyć długofalowe koszty użytkowania sprzętu” – wyjaśnia Tarik Hassan, CEE Marketing Manager MiTAC Europe. Użytkownicy nawigacji z nowej serii Mio mogą korzystać z funkcjiasystenta pasa ruchu i parkowania, podglądu skrzyżowań, funkcji text-to-speech, symulacji trasy w tunelu oraz podglądu punktów pomocy drogowej w danym kraju.
Część modeli z najnowszej serii Mio jest wyposażona w technologię Bluetooth, co umożliwia synchronizację nawigacji z telefonem i korzystanie z niej jako zestawu głośnomówiącego, sprawdzania prognozy pogody na najbliższe dni czy wyszukiwania pomocy drogowej. Za pośrednictwem Bluetooth dostępne jest także wyszukiwanie użytecznych miejsc poprzez Google. Dostępna w ten sposób baza użytecznych miejsc (POI), jest ograniczona tylko zasobami Internetu.
Modele Mio Spirit 697LM, 695LM, 497LM i 495LM są też wyposażone w system TMC, który pozwala unikać korków i innych utrudnień na drogach. Usługa jest dostępna bez dodatkowych opłat dla użytkowników (także na terenie całej Polski). Korzystając z najwyższego modelu Mio Spirit 697LM użytkownicy mogą używać funkcji Komend głosowych, która pozwala szybko wprowadzić do nawigacji dane adresowe bez używania rąk.
Seria Mio Spirit 2012 dostępna jest w Polsce od lipca bieżącego roku i obejmuje siedem urządzeń: Mio Spirit 490LM, Spirit 495LM, Spirit 497LM, Spirit 690LM, Spirit 695LM, Spirit 697LM oraz Spirit 697LM Truck. Więcej informacji o poszczególnych modelach można znaleźć na stronie www.mio.com/pl.
MiTAC International Corporation — informacje
MiTAC International Corp. zostało założone w 1982 roku i rozpoczęło swoją działalność w Hsinchu Science Park (HCSP), na Tajwanie. Od tej pory MiTAC rozwinęło się w międzynarodową organizację, która oferuje usługi z następujących dziedzin: produkcjia systemów elektronicznych (ESM), zintegrowane zarządzanie rozwojem i produkcją (JDM), produkcja sprzętu dla firm zewnętrznych (ODM) oraz produkcja urządzeń dla marek własnych (OEM i OPM). MiTAC posiada także takie globalne marki jak Mio, Magellan, Navman oraz TYAN, zajmuje się również dystrybucją urządzeń GPS oraz serwerów, na całym świecie. Firma tworzy też rozwiązania i produkty dla technologii „chmury”. Przedstawicielstwa MiTAC znajdują się na całym świecie, a firma zatrudnia obecnie 9 000 pracowników w skali globalnej. Bogate doświadczenie MiTAC umożliwia dostarczanie produktów i usług dopasowanych dokładnie do potrzeb jej klientów.
Więcej informacji na temat firmy i jej produktów znajduje się pod adresem www.mio.com/pl. źródło: Biuro Prasowe MiTAC Europe Załączniki: Hashtagi: #media/marketing/reklama #transport