przemysł ciężki usługi

Nokian Heavy Tyres wprowadza na rynek Hakkapeliittę Truck F2

Nokian Heavy Tyres wprowadza na rynek Hakkapeliittę Truck F2
Data publikacji: 09.02.2017 Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nokian Heavy Tyres wprowadza na rynek Hakkapeliittę Truck F2 Kategoria: nowe produkty/usługi, przemysł ciężki Nowa opona na oś

Data publikacji: 09.02.2017 Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nokian Heavy Tyres wprowadza na rynek Hakkapeliittę Truck F2 Kategoria: nowe produkty/usługi, przemysł ciężki

Nowa opona na oś prowadzącą od producenta z dalekiej północy

Nokian Heavy Tyres wprowadza na rynek oponę Hakkapeliitta Truck F2 na oś prowadzącą. Produkt będzie przeznaczony dla ciężarówek i autobusów.  

Nowa opona Nokian Hakkapeliitta Truck F2 to przede wszystkim nowoczesny i udoskonalony design. Wzór bieżnika jest bardziej ostry, dzięki czemu zapewnia maksymalną przyczepność. Nowy model F2 zastępuje dotychczasową wersję F. Opona zapewnia dodatkową przyczepność i lepsze wyczucie nawierzchni w sytuacjach, w których nawet kilka procent różnicy w parametrach ma ogromne znaczenie. Produkt świetnie sprawdzi się zarówno w długich trasach, jak i podczas jazdy po lokalnych drogach.

Hakkapeliitta Truck F2 obfituje w innowacyjne rozwiązania. Nowa wersja systemu lameli Spiral Sipe System nadaje jej doskonałą przyczepność nawet wtedy, gdy ulegnie zużyciu. Rowki bieżnika są szerokie i mają zygzakowaty kształt, co zapewnia jeszcze lepsze właściwości samoczyszczące. Dzięki zwiększonej liczbie krawędzi wzrasta także przyczepność opony na śniegu. Dopracowana konstrukcja rowków z większymi i bardziej zaawansowanymi strukturami usuwającymi kamyki, chroni osnowę opony przed zanieczyszczeniami. W modelu F2 zastosowano nową konstrukcję barku opony, która poprawia zwrotność i mobilność auta podczas jazdy w głębokim śniegu. Dla uzyskania lepszej przyczepności, opona Hakkapeliitta Truck F2 może zostać również z łatwością nabita kolcami – w tym celu wyposażono ją w rozmieszczone fabrycznie otwory. Ponadto, w modelu F2 zastosowano nowoczesny i unikalny projekt ściany bocznej.

Innowacyjny projekt lameli bloków opony sprawia, że zjawisko ząbkowania opon zostało ograniczone do minimum. Model F2 charakteryzują także niewielki opór toczenia i niski poziom hałasu podczas jazdy.

Linia produktów Nokian Hakkapeliitta Truck F2 obejmuje rozmiary 385/65R22.5, 315/80R22.5, 315/70R22.5 oraz 295/80R22.5. Asortyment na sezon zimowy zostanie wprowadzony jesienią 2017 roku.

A to już wiesz?  Linie Emirates SkyCargo będą latać do Bolonii

„Nowy model F2 zapewnia świetne wyczucie nawierzchni na skraju drogi, w pobliżu przydrożnych rowów, gdzie śnieg jest bardziej ubity” – mówi Petri Pasanen, pochodzący z Ivalo (Finlandia) kierowca ciężarówki przewożącej drewno. „Opona bez problemów przedziera się przez głębokie zaspy śnieżne. W tak trudnych warunkach drogowych jest to niezwykle ważne”. Model Nokian Hakkapeliitta Truck F2 stworzono jednak nie tylko z myślą o wąskich leśnych drogach. „Opona równie dobrze trzyma się nawierzchni na autostradzie” – dodaje z uśmiechem Petri.

Wskaźnik zużycia bieżnika dla poprawy bezpieczeństwa zimą

Tak jak w przypadku poprzedniego modelu, na bieżniku umieszczono opatentowany przez Nokian Tyres wskaźnik zużycia bieżnika (DSI – Driving Safety Indicator). Liczby wytłoczone na centralnej powierzchni opony oznaczają głębokość głównych rowków bieżnika. Symbol płatka śniegu, czyli zimowy wskaźnik bezpieczeństwa jazdy (WSI – Winter Safety Indicator), jest widoczny, dopóki głębokość rowków wynosi przynajmniej osiem milimetrów. Kiedy symbol płatka śniegu ulegnie wytarciu, zalecamy zakup nowych opon zimowych, co pozwoli zapewnić odpowiedni poziom bezpieczeństwa podczas jazdy.

Najważniejsze innowacje:

System lameli Spiral Sipe System

W modelu Hakkapeliitta Truck F2 zastosowano udoskonalony system lameli na blokach bieżnika. Rozwiązanie to kryje się pod nazwą Spiral Sipe System i zapewnia zwiększoną przyczepność nawet wtedy, gdy opona ulegnie zużyciu.

Nowe zygzakowate rowki

Właściwości samoczyszczące opony są niezwykle istotne podczas jazdy w trudnych warunkach. Otwarta konstrukcja i szerokie rowki zwiększają możliwości czyszczące produktów z serii Nokian Hakkapeliitta Truck F2. Dzięki szerokim rowkom opony mają także więcej krawędzi chwytnych, które wchodzą w kontakt z nawierzchnią jezdni.

Nowy projekt rowków i struktur usuwających kamyki

Aby skutecznie zapobiegać osadzaniu kamyków na dnie rowków bieżnika, w oponie Hakkapeliitta Truck F2 zastosowano ulepszoną wersję struktur usuwających zanieczyszczenia. Dzięki większym rozmiarom gwarantują one jeszcze lepsze zabezpieczenie dna rowków.

A to już wiesz?  Energa uruchomiła pierwszy na Pomorzu inteligentny parking

Nowy kształt barku

Kształt barku ma znaczenie przede wszystkim w oponach zimowych przeznaczonych do jazdy po śniegu. Model F2 posiada nową konstrukcję barku, dzięki której opona przedziera się przez śnieżne zaspy łatwiej niż kiedykolwiek, pozwalając jednocześnie kierowcy ocenić warunki panujące na drodze.

Unikalny projekt ściany bocznej

Prace nad oponą Nokian Hakkapeliitta Truck F2 miały miejsce wyłącznie w Finlandii. Model F2 wykorzystuje unikalny projekt ściany bocznej i stanowi godną reprezentację kraju z okazji setnej rocznicy ogłoszenia niepodległości. Obchody tego ważnego wydarzenia przypadają na 2017 rok.

Zdjęcia oraz materiał wideo dotyczące produktu:

https://nokiantyres.studio.crasman.fi/bank/public_press_room/launch_material_for_new_nokian_tyres/nokian_hakkapeliitta_truck_f2

Więcej o produkcie:
www.nokiantyres.com/hakkapeliittatruckf2 źródło: Biuro Prasowe Nokian Tyres Załączniki: Nokian Heavy Tyres wprowadza na rynek Hakkapeliittę Truck F2 nowe produkty/usługi, przemysł ciężki - Hashtagi: #nowe produkty/usługi #przemysł ciężki

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy