transport usługi

Nokian Tyres rozszerza linię produktów z aramidową ścianą boczną

Nokian Tyres rozszerza linię produktów z aramidową ścianą boczną
Data publikacji: 16.01.2018 Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nokian Tyres rozszerza linię produktów z aramidową ścianą boczną Kategoria: nowe produkty/usługi, transport Technologia aramidowej ściany bocznej opracowana

Data publikacji: 16.01.2018 Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nokian Tyres rozszerza linię produktów z aramidową ścianą boczną Kategoria: nowe produkty/usługi, transport

Technologia aramidowej ściany bocznej opracowana przez Nokian Tyres została zaprojektowana, aby zwiększyć trwałość rozwiązań używanych w ekstremalnych warunkach. Z większej wytrzymałości, jaką zapewnia ten wynalazek, mogą obecnie również skorzystać zawodowi kierowcy
i właściciele kamperów. Struktura ściany bocznej wykorzystująca trwałe włókno aramidowe jest już dostępna w oponach do furgonetek i kamperów produkowanych przez Nokian Tyres.

 

Dzięki technologii aramidowej ściany bocznej z łatwością skupisz się na pracy

 

Opony w furgonetkach i kamperach są zwykle bardzo intensywnie użytkowane. Pojazdy tego typu są ciężkie i często załadowane do pełna, a do tego jeździmy nimi po bezdrożach i żwirze oraz najeżdżamy na krawężniki. Odpowiednia opona musi być w stanie unieść pojazd oraz zapewnić bezpieczne i stabilne prowadzenie w każdych warunkach.

 

„Chcemy zapewnić kierowcom furgonetek i kamperów taką samą wytrzymałość produktu, jaką już teraz cieszą się użytkownicy naszych opon z serii SUV i LT. Dzięki włóknu aramidowemu kierowcy nie muszą ponosić dodatkowych kosztów wynikających z uszkodzenia opon, a ładunek przewożony pojazdem bez trudu dociera do swojego miejsca przeznaczenia” – mówi Petri Niemi, dyrektor ds. zarządzania produktem i cenami w Nokian Tyres.

 

Włókno aramidowe pozwala obniżyć koszty i zapewnia spokój ducha

 

Krawężniki i dziury w nawierzchni mogą poważnie uszkodzić oponę. Zniszczenia powstałe na ścianie bocznej zwykle oznaczają konieczność zakupu i założenia nowej opony.

 

Technologia aramidowej ściany bocznej jest oparta na zastosowaniu włókna aramidowego, które wchodzi w skład innowacyjnej struktury tej części opony. Ten sam materiał wykorzystywany jest w przemyśle lotniczym i zbrojeniowym. Włókno aramidowe wzmacnia ścianę boczną, dzięki czemu jest ona dużo bardziej wytrzymała na uderzenia, rozcięcia czy jazdę po zagłębieniach terenu.

A to już wiesz?  Hicron wspiera Volvo CE w roll-oucie systemu SAP

 

Technologia aramidowej ściany bocznej jest już od kilku lat wykorzystywana w oponach Nokian Tyres przeznaczonych do SUV-ów. Teraz można ją znaleźć we wszystkich dostępnych na rynku produktach dostosowanych do furgonetek i kamperów.

 

Produkty, w których wykorzystano technologię aramidowej ściany bocznej na dzień 1 stycznia 2018 roku:

 

Nokian WR C3

Nokian cLine Van

Nokian cLine Cargo

Nokian Weatherproof C

 

Pozostałe produkty, w których również zastosowano technologię aramidowej ściany bocznej:

 

Nokian Hakkapeliitta R3 SUV (nowość)

Nokian WR SUV 4 (nowość)

Nokian Hakkapeliitta R2 SUV

Nokian Line SUV

Nokian Weatherproof SUV

Nokian WR SUV 3

Nokian zLine SUV

Nokian Hakkapeliitta LT2

Nokian Rockproof

Nokian Rotiiva HT

Nokian Rotiiva AT

Nokian Rotiiva AT Plus

 

Trwałość, jakiej jeszcze nie było – obejrzyj film

 

Zobacz, jak działa technologia aramidowej ściany bocznej marki Nokian

 

Nokian Tyres – producent opon z dalekiej Północy źródło: Biuro Prasowe Nokian Tyres Załączniki: Nokian Tyres rozszerza linię produktów z aramidową ścianą boczną nowe produkty/usługi, transport - Hashtagi: #nowe produkty/usługi #transport

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy