Data publikacji: 13.03.2020 Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nowa odsłona flotowego konsultingu Kategoria: wydarzenia, media/marketing/reklama
Marki ŠKODA i Volkswagen Financial Services zorganizowały warsztaty z menedżerami flot, w ramach planowanego na bieżący rok rozszerzenia programu Biznes Ekspert – dostępnego online narzędzia, które jest nowym rozwiązaniem w branży flotowej.
Marki ŠKODA i Volkswagen Financial Services zorganizowały warsztaty z menedżerami flot, w ramach planowanego na bieżący rok rozszerzenia programu Biznes Ekspert – dostępnego online narzędzia, które jest nowym rozwiązaniem w branży flotowej.
Program Biznes Ekspert został stworzony z myślą o małych i średnich przedsiębiorstwach – ich właściciele i menedżerowie flot mogą korzystać z udostępnionych przez Biznes Ekspert narzędzi (aplikacji, systemów, raportów) i wsparcia profesjonalnych doradców. Dzięki temu firmy mogą podejmować właściwe decyzje dotyczące finansowania i zarządzania pojazdami.
Zorganizowane przez ŠKODĘ i Volkswagen Financial Services warsztaty odbyły się 6 marca br. w Warszawie. Wzięła w nich udział grupa doświadczonych menedżerów flot. – Celem warsztatów było zweryfikowanie razem z flotowcami merytorycznego zakresu narzędzia online w formie ankiety, którego wprowadzenie planujemy na III kwartał bieżącego roku. To kolejny krok w rozwoju konsultingu w ramach Biznes Eksperta. – podkreślił dr Daniel Trzaskowski, Dyrektor Zarządzający Biznesu Flotowego w Volkswagen Financial Services.
Idea ankiety jest prosta: menedżer floty po udzieleniu odpowiedzi na 35 pytań otrzyma informację zwrotną wraz z oceną jego działań w następujących obszarach:
Zasoby do zarządzania flotą
Telematyka oraz systemy do zarządzania flotą
Polityka flotowa i mobilność
Kontrola kosztów
Szkodowość
Compliance
Bezpieczeństwo i ekologia
Wypełnienie ankiety pozwoli menedżerowi sprawdzić, czy i w jakim stopniu jego flota jest profesjonalnie zarządzana, w porównaniu do odpowiedzi innych flotowców. Otrzyma więc ocenę swojego profesjonalizmu w odniesieniu do rynku, a także informację, które obszary należy poprawić. Kolejnym krokiem będzie omówienie uzyskanych wyników z doradcą Biznes Eksperta lub Regionalnym Kierownikiem Sprzedaży Flotowej.
1 / 2
– Zależy nam na jak największej wiarygodności danych w ankiecie. Tylko w takiej formie będzie ona wartościowym narzędziem. Dlatego poprosiliśmy naszych klientów – doświadczonych menedżerów flot – o wskazanie, czy oceny, które przypisaliśmy do poszczególnych odpowiedzi są adekwatne, czy któreś powinny być wyżej lub najwyżej oceniane i które dałyby im najbardziej użyteczną wiedzę. – podsumował dr Daniel Trzaskowski. źródło: Biuro Prasowe Volkswagen Financial Services Załączniki: Hashtagi: #wydarzenia #media/marketing/reklama