Data publikacji: 11.01.2012 Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nowa odsłona programu partnerskiego Mio z dużymi zmianami Kategoria: media/marketing/reklama, transport
Już po raz piąty ruszył Mio Grand Tour – program partnerski producenta nawigacji samochodowych, firmy Mio Technology. W nowej odsłonie uproszczony został system naliczania bonusów, zmniejszyła się także liczba urządzeń, którą dealer musi zakupić aby uzyskać korzyści. W nowym programie liczy się także szybkość – atrakcyjne nagrody czekają na tych, którzy jako pierwsi ukończą zadania przewidziane w programie.
Już po raz piąty ruszył Mio Grand Tour – program partnerski producenta nawigacji samochodowych, firmy Mio Technology. W nowej odsłonie uproszczony został system naliczania bonusów, zmniejszyła się także liczba urządzeń, którą dealer musi zakupić aby uzyskać korzyści. W nowym programie liczy się także szybkość – atrakcyjne nagrody czekają na tych, którzy jako pierwsi ukończą zadania przewidziane w programie.
Mio Grand Tour to wielka podróż po wirtualnej mapie Europy. Wykonując specjalnie przygotowane zadania w napotkanych na trasie punktach POI uczestnicy zabawy mają szansę na dodatkowe premie pieniężne. Nowością w tegorocznej edycji jest nagroda za pierwsze miejsce na mecie wirtualnej podróży: dealerzy, którzy dotrą tam jako pierwsi w swoich kategoriach zdobędą telewizory LCD.
Zmiany w sposobie naliczania bonusów
Zmianom uległy zasady naliczania bonusów. W najnowszej edycji Mio Grand Tour partnerzy łatwiej i szybciej osiągną korzyści wynikające z udziału w programie, ponieważ bonus dealerski przyznawany jest już po zakupie 10 urządzeń Mio, niezależnie od modelu.
„Wykonywanie zadań w punktach POI daje dodatkowe premie finansowe, a nagroda za pierwsze miejsce wprowadza element rywalizacji – niezbędny dla dobrej zabawy. Naturalnie utrzymaliśmy walory edukacyjne naszego programu, dzięki czemu osoby biorące udział w naszym programie partnerskim będą miały okazję poznać wiele ciekawostek na temat Europy, a przy okazji pogłębią wiedzę na temat sprzedawanych nawigacji Mio” – wyjaśnia Tarik Hassan, Marketing Manager CEE z firmy Mio Technology.
Najnowsza edycja Mio Grand Tour potrwa przez cały 2012 rok. Program partnerski Mio Technology skierowany jest do partnerów handlowych firmy, którzy kupują nawigacje producenta u jego autoryzowanych dystrybutorów na terenie Polski.
Jak dołączyć?
Więcej informacji na temat V edycji Mio Grand Tour oraz szczegółowa lista korzyści wynikających z dołączenia do programu znajduje się na stronie: http://pl.miograndtour.com/.
Mio Technology — informacje
Mio Technologyprojektuje i sprzedaje urządzenia, dzięki którym użytkownicy mogą wykorzystać najnowsze osiągnięcia w dziedzinie usług mobilnych. Firma powstała w maju 2002 roku, obecnie działa na Tajwanie, w Chinach, Europie, Ameryce Północnej, Australii, Japonii oraz Korei Południowej.Mio Technologyzatrudnia ponad 1500 osób na całym świecie, a swoje produkty oferuje w niemal 50 krajach. Firma dysponuje szeroką gamą mobilnych produktów do nawigacji, włączając systemy nawigacji samochodowej, handheldy, telefony oraz urządzenia GPS PDA. Wszystkie zaprojektowane z myślą o eksplorowaniu oraz odkrywaniu świata..
Więcej informacji na temat firmy i jej produktów znajduje się pod adresem www.mio.com/pl. źródło: Biuro Prasowe MiTAC Europe Załączniki: Hashtagi: #media/marketing/reklama #transport