media/marketing/reklama Technologie

Nowa technologia pomaga wybrać olej silnikowy Castrol

Nowa technologia pomaga wybrać olej silnikowy Castrol
Wraz ze startem drugiego etapu piłkarskiej promocji konsumenckiej Castrol „Wygraj bilety na UEFA Euro 2012™ i zagraj z Dudkiem”, na wybranych materiałach dotyczących kampanii pojawił się specjalny kod ułatwiający dobór właściwego

Data publikacji: 27.09.2011 Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nowa technologia pomaga wybrać olej silnikowy Castrol Kategoria: technologie, media/marketing/reklama

Wraz ze startem drugiego etapu piłkarskiej promocji konsumenckiej Castrol „Wygraj bilety na UEFA Euro 2012™ i zagraj z Dudkiem”, na wybranych materiałach dotyczących kampanii pojawił się specjalny kod ułatwiający dobór właściwego oleju.

Wraz ze startem drugiego etapu piłkarskiej promocji konsumenckiej Castrol „Wygraj bilety na UEFA Euro 2012™ i zagraj z Dudkiem”, na wybranych materiałach dotyczących kampanii pojawił się specjalny kod ułatwiający dobór właściwego oleju.

Z elektronicznego kodu skorzystać może każdy posiadacz smartphonów, wyposażonego w specjalną aplikację do odczytu kodów, jak np. i-nigma, która jest dostępna za darmo w Anroid Market, czy w iTunes. Teraz konsumenci odwiedzający punkt sprzedaży, mogą sami, przy pomocy swojego telefonu zeskanować symbol 2D, co poprowadzi ich bezpośrednio do mobilnej aplikacji – narzędzia doboru oleju. Po podaniu marki i modelu auta system natychmiast wygeneruje rekomendację najbardziej odpowiedniego oleju Castrol dla wybranego modelu silnika.

„W dzisiejszych czasach różnorodność silników, jak i wymagań producentów sprawia, że na rynku dostępnych jest wiele specyfikacji olejów” – tłumaczy Krzysztof Moczulski z Działu Marketingu Castrol w Polsce. „Łatwo jest się pogubić w specyfikacjach dla różnych marek. Dlatego chcieliśmy wyjść naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów i ułatwić im zakup odpowiedniego oleju, który będzie najlepszy dla ich samochodu. Kody zamieszczone są w widocznym miejscu na wszystkich materiałach promocyjnych dotyczących naszej nowej promocji pt. „Wygraj bilety na UEFA Euro 2012™ i zagraj z Dudkiem”, które znajdują się m.in. w hipermarketach czy na stacjach benzynowych. Liczymy, że ta innowacja spotka się z uznaniem konsumentów.” 

Castrol korzysta z innowacji również w komunikacji marketingowej B2C i B2C, czego przykładem jest Strefa Kibica UEFA Euro 2012™ na stronie www.castrolfan.pl, stworzona z wykorzystaniem metodologii ux design. Umożliwia ona m.in. pobranie widżetu, dzięki któremu użytkownicy mogą śledzić aktualności oraz analizy piłkarskie, opracowane przez ekspertów. Do udziału w promocji użytkowników zachęca instruktażowe wideo, w którym Jerzy Dudek – Ambasador Castrol w Polsce krok po kroku prowadzi przez ścieżkę konkursu http://castrolfan.onet.pl/bilety-na-euro/jak-wygrac-bilety.html .

A to już wiesz?  Linie Emirates po raz 14. z rzędu otrzymują nagrodę na gali Skytrax World Airline Awards za najlepszy system rozrywki pokładowej

Nowa technologia i innowacje to kod DNA lidera na rynku olejów silnikowych Castrol, który tworzy swoje produkty w oparciu o badania i testuje je w ekstremalnych warunkach. Nowym produktem firmy, wprowadzanym obecnie do sprzedaży na rynku polskim jest Castrol EDGE z Fluid Strength Technology™, najbardziej wytrzymały olej w historii firmy. Więcej informacji można znaleźć na www.castrol.pl, www.castroledge.pl oraz www.castrolfan.pl . źródło: Biuro Prasowe BP Europa SE, Oddział w Polsce Załączniki: Nowa technologia pomaga wybrać olej silnikowy Castrol technologie, media/marketing/reklama - Wraz ze startem drugiego etapu piłkarskiej promocji konsumenckiej Castrol „Wygraj bilety na UEFA Euro 2012™ i zagraj z Dudkiem”, na wybranych materiałach dotyczących kampanii pojawił się specjalny kod ułatwiający dobór właściwego oleju. Hashtagi: #technologie #media/marketing/reklama

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy