Data publikacji: 27.09.2011 Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nowa technologia pomaga wybrać olej silnikowy Castrol Kategoria: technologie, media/marketing/reklama
Wraz ze startem drugiego etapu piłkarskiej promocji konsumenckiej Castrol „Wygraj bilety na UEFA Euro 2012™ i zagraj z Dudkiem”, na wybranych materiałach dotyczących kampanii pojawił się specjalny kod ułatwiający dobór właściwego oleju.
Wraz ze startem drugiego etapu piłkarskiej promocji konsumenckiej Castrol „Wygraj bilety na UEFA Euro 2012™ i zagraj z Dudkiem”, na wybranych materiałach dotyczących kampanii pojawił się specjalny kod ułatwiający dobór właściwego oleju.
Z elektronicznego kodu skorzystać może każdy posiadacz smartphonów, wyposażonego w specjalną aplikację do odczytu kodów, jak np. i-nigma, która jest dostępna za darmo w Anroid Market, czy w iTunes. Teraz konsumenci odwiedzający punkt sprzedaży, mogą sami, przy pomocy swojego telefonu zeskanować symbol 2D, co poprowadzi ich bezpośrednio do mobilnej aplikacji – narzędzia doboru oleju. Po podaniu marki i modelu auta system natychmiast wygeneruje rekomendację najbardziej odpowiedniego oleju Castrol dla wybranego modelu silnika.
„W dzisiejszych czasach różnorodność silników, jak i wymagań producentów sprawia, że na rynku dostępnych jest wiele specyfikacji olejów” – tłumaczy Krzysztof Moczulski z Działu Marketingu Castrol w Polsce. „Łatwo jest się pogubić w specyfikacjach dla różnych marek. Dlatego chcieliśmy wyjść naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów i ułatwić im zakup odpowiedniego oleju, który będzie najlepszy dla ich samochodu. Kody zamieszczone są w widocznym miejscu na wszystkich materiałach promocyjnych dotyczących naszej nowej promocji pt. „Wygraj bilety na UEFA Euro 2012™ i zagraj z Dudkiem”, które znajdują się m.in. w hipermarketach czy na stacjach benzynowych. Liczymy, że ta innowacja spotka się z uznaniem konsumentów.”
Castrol korzysta z innowacji również w komunikacji marketingowej B2C i B2C, czego przykładem jest Strefa Kibica UEFA Euro 2012™ na stronie www.castrolfan.pl, stworzona z wykorzystaniem metodologii ux design. Umożliwia ona m.in. pobranie widżetu, dzięki któremu użytkownicy mogą śledzić aktualności oraz analizy piłkarskie, opracowane przez ekspertów. Do udziału w promocji użytkowników zachęca instruktażowe wideo, w którym Jerzy Dudek – Ambasador Castrol w Polsce krok po kroku prowadzi przez ścieżkę konkursu http://castrolfan.onet.pl/bilety-na-euro/jak-wygrac-bilety.html .
Nowa technologia i innowacje to kod DNA lidera na rynku olejów silnikowych Castrol, który tworzy swoje produkty w oparciu o badania i testuje je w ekstremalnych warunkach. Nowym produktem firmy, wprowadzanym obecnie do sprzedaży na rynku polskim jest Castrol EDGE z Fluid Strength Technology™, najbardziej wytrzymały olej w historii firmy. Więcej informacji można znaleźć na www.castrol.pl, www.castroledge.pl oraz www.castrolfan.pl . źródło: Biuro Prasowe BP Europa SE, Oddział w Polsce Załączniki: Hashtagi: #technologie #media/marketing/reklama