Data publikacji: 27.01.2014 Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nowe placówki Poczty Polskiej dla Wrocławia Kategoria: nowe produkty/usługi, transport
Wrocław to kolejne miasto, którego mieszkańcy będą mogli korzystać z nowego typu placówek Poczty Polskiej. Punkty mieszczące się w Bielanach Wrocławskich oraz w Jelczu Laskowicach to nie tylko nowy wystój, wizualizacja oraz dłuższe godziny otwarcia, ale także nowy standard usług: bez okienek i z pełną ofertą pocztową i finansowo – ubezpieczeniową.
Wrocław to kolejne miasto, którego mieszkańcy będą mogli korzystać z nowego typu placówek Poczty Polskiej. Punkty mieszczące się w Bielanach Wrocławskich oraz w Jelczu Laskowicach to nie tylko nowy wystój, wizualizacja oraz dłuższe godziny otwarcia, ale także nowy standard usług: bez okienek i z pełną ofertą pocztową i finansowo – ubezpieczeniową.
W nowych punktach Poczty można zrealizować wszystkie usługi pocztowe, nadać listy, paczki, zrobić przelew, otworzyć konto czy kupić polisę. Placówka mieszcząca się w Centrum Handlowym przy ul. Francuskiej od poniedziałku do soboty będzie obsługiwać klientów w godz. 9:45 – 21:00, zaś w niedzielę do godz. 19:45. Punkt zlokalizowany w Domu Handlowym przy ul. Bożka czynny będzie w godz. 8:00 – 19:00 (w dni robocze) oraz w od 8:00 do 19:00 w sobotę.
Rewitalizacja sieci sprzedaży to jeden ze strategicznych projektów Poczty Polskiej na lata 2013-2017. Łącznie, na terenie całej Polski, do końca roku będzie funkcjonowało ponad 170 placówek w nowym modelu. Nowe placówki pocztowe funkcjonują już m.in. w Warszawie, Łodzi, Poznaniu, Krakowie, Poznaniu, Katowicach oraz w mniejszych miejscowościach takich jak Węgrów, Pruszków, Kędzierzyn Koźle, Tarnowskie Góry i Tyczyn.
Nowy model placówki jest materialnym dowodem szeregu przełomowych zmian, jakie dokonują się w Poczcie Polskiej. Profesjonalna obsługa, łatwy dostęp do usług i przyjazna atmosfera to cele, jakie stawia sobie Spółka zmieniając placówki pocztowe. Taki podział rozszerza i poprawia funkcjonalność dla klientów. Dzięki temu, placówka staje się czymś więcej niż tylko miejscem do wysłania i odbierania korespondencji. Klienci mogą w nich otworzyć konto, kupić polisę, a w strefie samoobsługowej własnoręcznie nadać przesyłkę czy odebrać list polecony. źródło: Biuro Prasowe Poczta Polska Załączniki: Hashtagi: #nowe produkty/usługi #transport