Data publikacji: 10.12.2015 Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Oferta Poczty Polskiej wybrana jako najkorzystniejsza w przetargu na obsługę sądów Kategoria: transport, ekonomia/biznes/finanse
Oferta Poczty Polskiej, narodowego operatora, zdobyła blisko 98 punktów na 100 możliwych w przetargu na obsługę polskich sądów – wynika z dzisiejszej decyzji Centrum Zakupów dla Sądownictwa. Według Zamawiającego, oferta Poczty Polskiej jest najkorzystniejsza i spełnia wszystkie wymagania specyfikacji zamówienia. Konkurencyjna propozycja złożona przez PGP uzyskała jedynie 67,79 pkt.
Oferta Poczty Polskiej, narodowego operatora, zdobyła blisko 98 punktów na 100 możliwych w przetargu na obsługę polskich sądów – wynika z dzisiejszej decyzji Centrum Zakupów dla Sądownictwa. Według Zamawiającego, oferta Poczty Polskiej jest najkorzystniejsza i spełnia wszystkie wymagania specyfikacji zamówienia. Konkurencyjna propozycja złożona przez PGP uzyskała jedynie 67,79 pkt.
– Poczta Polska udowodniła, że państwowa firma może realnie konkurować i zmusić przereklamowanego konkurenta do odwrotu – podkreśla Zbigniew Baranowski, rzecznik prasowy Poczty Polskiej.
Poczta Polska złożyła rynkową ofertę, mając jednocześnie świadomość roli Poczty Polskiej jako firmy kluczowej dla infrastruktury krytycznej państwa i służby dla obywateli w tym specyficznym i arcyodpowiedzialnym zamówieniu.
–Ten przetarg to ważny element w rozwoju Poczty Polskiej. Walczymy o nasze miejsce na rynku, poszukując dodatkowych źródeł przychodu, rozwijając usługi finansowe i zdobywając kontrakty nie tylko na obsługę listów, ale przede wszystkim – paczek – dodaje Zbigniew Baranowski.
Poczta Polska przygotowała też kompleksowe rozwiązanie dla przesyłek poleconych oparte na Elektronicznym Potwierdzeniu Odbioru (EPO). Jest to system wykorzystujący tablety dla listonoszy i pady w placówkach pocztowych. Informacja o doręczeniu przesyłki zostanie wysłana elektronicznie do systemu nadawcy od razu po odebraniu przesyłki przez adresata i złożeniu przez niego podpisu bezpośrednio u listonosza na urządzeniu mobilnym (tablecie). Poczta Polska od dawna świadczy usługę Elektronicznego Potwierdzenia Odbioru. Wprowadzone innowacje pozwolą Poczcie na jej jeszcze szybszą popularyzację.
Poczta Polska w tym roku wygrała konkurs na operatora wyznaczonego organizowany przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej, zdobywając 210 na 220 punktów. Oznacza to, że przez kolejne 10 lat Polacy będą mogli korzystać z bezpiecznych usług pocztowych po przystępnych cenach na terenie całego kraju. Firma, nie otrzymując żadnych dotacji z budżetu państwa, od pięciu lat osiąga dodatnie wyniki finansowe zatrudniając blisko 80 tys. osób na umowach o pracę. źródło: Biuro Prasowe Poczta Polska Załączniki: Hashtagi: #transport #ekonomia/biznes/finanse