Data publikacji: 30.01.2014 Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Oświadczenie Poczty Polskiej Kategoria: transport, ekonomia/biznes/finanse
W związku z nieprawdziwymi i godzącymi w wizerunek Poczty Polskiej informacjami opublikowanymi dziś na konferencji prasowej Polskiej Grupy Pocztowej, InPost, Ruch S.A. oraz Ogólnopolskiego Związku Pracodawców Niepublicznych Operatorów Pocztowych, Poczta Polska oświadcza:
W związku z nieprawdziwymi i godzącymi w wizerunek Poczty Polskiej informacjami opublikowanymi dziś na konferencji prasowej Polskiej Grupy Pocztowej, InPost, Ruch S.A. oraz Ogólnopolskiego Związku Pracodawców Niepublicznych Operatorów Pocztowych, Poczta Polska oświadcza:
Zarzucanie Poczcie Polskiej sabotowania kontraktu na obsługę polskiego wymiaru sprawiedliwości pod koniec 2013 roku, należy potraktować jako próbę odwrócenia uwagi opinii publicznej od rzeczywistych problemów, z jakimi obecnie musi mierzyć się polskie sądownictwo i prokuratura. Dotyczą one terminowości i jakości świadczonych usług oraz bezpieczeństwa obrotu pocztowego.
Zarzuty wykonawców realizujących ten kontrakt dotyczące sabotowania przez PP pracy wymiaru sprawiedliwości są nieprawdziwe i spotkają się ze zdecydowaną reakcją prawną Poczty Polskiej.
Poczta Polska jest dziś jedynym operatorem pocztowym w kraju, którego praca i jakość usług jest regularnie badana przez Urząd Komunikacji Elektronicznej – regulatora rynku. W ciągu ostatnich dwóch lat Poczta Polska osiągnęła bardzo wysokie wyniki jakościowe świadczonych usług.
Ponieważ przedstawiciele Polskiej Grupy Pocztowej próbują podważyć zaufanie do Poczty Polskiej informujemy, że:
– terminowość Poczty Polskiej w zakresie korespondencji poleconej (z awizacją i bez awizacji) wynosi 96 proc.
– Poczta Polska w 2013 roku dostała nagrodę Światowego Związku Pocztowego za jakość świadczonych usług.
– Według badań Gfk Polonia Poczta Polska ma ponad dwukrotnie lepszą terminowość w zakresie przesyłek poleconych priorytetowych niż InPost.
Poczta Polska jest jedyną firmą sieciową w Polsce, która jest w stanie w sposób bezpieczny i skuteczny realizować najbardziej złożone zamówienia na rynku pocztowym. Firma posiada ok. 7800 placówek. Każdego dnia doręczaniem korespondencji do milionów Polaków zajmuje się 26 tys. listonoszy. źródło: Biuro Prasowe Poczta Polska Załączniki: Hashtagi: #transport #ekonomia/biznes/finanse