Paczkakorzysci.pl to platforma sprzedaży przedpłaconych usług paczkowych Poczty Polskiej. Specjalnie dla osób sprzedających na Allegro, Poczta przygotowała darmowe szablony do tworzenia aukcji.
Klienci mogą wybierać na stronie gotowe szablony i dopasować je do swojej e-działalności. Szablony zostały zaprojektowane i zaprogramowane zgodnie ze specyfikacją wzorów Allegro. Na razie największą popularnością cieszą się te związane z branżą „Dom i ogród” i „Elektronika”.
– Dzięki wielu różnym kategoriom branżowym proponujemy 14 wzorów, które można personalizować pod własne potrzeby. Allegro.pl to najpopularniejsza platforma e-sprzedaży w Polsce, korzysta z niej wielu naszych klientów, to właśnie dla nich stworzyliśmy wygodny i łatwy w obsłudze kreator aukcji – mówi Marek Cynowski, pełnomocnik ds. eCommerce w Poczcie Polskiej.
Opakowania i ubezpieczenie również w cenie
Szablony aukcji to dodatkowe ułatwienie dla klientów paczkowej platformy sprzedażowej Poczty Polskiej: paczkakorzysci.pl. Obecnie są na niej dostępne 4 przedpłacone pakiety paczkowe. Najmniejszy liczy 100 paczek w cenie 6.99 PLN netto za przesyłkę, największy to 600 przesyłek w cenie 9.99 PLN. Oferta najmniejszego pakietu jest przeznaczona dla firm, które do tej pory jeszcze nie korzystały z usług paczkowych Poczty Polskiej.
We wszystkich pakietach klienci dostają opakowania w cenie – dokładnie takie jakie wybiorą z szeregu propozycji. Wszystkie formalności związane z zamówieniem załatwimy on-line na stronie paczkakorzysci.pl
Każdy z pakietów jest realizowany w usłudze Paczka48, tym samym klienci mają zagwarantowane doręczenie przesyłki do drugiego dnia po nadaniu, możliwość korzystania z aplikacji ułatwiającej jej przygotowanie do wysłania oraz otrzymują ubezpieczenie przesyłki.
26 miliardów złotych na e-rynku
Poczta Polska jest obecnie najpopularniejszą firmą logistyczną wśród firm branży eCommerce. Z usług spółki regularnie korzysta prawie 60 proc. przedsiębiorstw z tego segmentu. Takie wyniki to efekt elastycznej oferty i ofensywy produktowej Poczty Polskiej. Spółka skutecznie wdraża strategię polegającą na rozwoju najbardziej perspektywicznych segmentów biznesu. Jednym z nich jest właśnie rynek eCommerce, którego wartość w Polsce szacowana jest na ok. 26 mld zł, a jego udział w handlu rośnie w bardzo szybkim tempie – z 3,8% w roku 2012 do 5,9% w roku 2017. Już obecnie, tylko w ciągu godziny, w Polsce realizowanych jest ok. 15 tysięcy przesyłek z towarami zakupionych w sklepach internetowych.
Wszystkie szablony aukcji są dostępne tutaj: http://paczkakorzysci.pl/szablony-aukcji