internet media/marketing/reklama

Zenith: Globalne wydatki na reklamę w branży motoryzacyjnej maleją ponad dwukrotnie szybciej niż rynek

Data publikacji: 23.09.2020 Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Zenith: Globalne wydatki na reklamę w branży motoryzacyjnej maleją ponad dwukrotnie szybciej niż rynek Kategoria: internet, media/marketing/reklamaWydatki w kategorii reklamy motoryzacynej zmniejszą się o 21% w ujęciu globalnym w 2020 roku, przy 9% spadku całego rynku reklamy na świecieNa większości rynków światowych w 2021 roku obserwować będziemy ożywienie, którego skala będzie największa w krajach najbardziej dotkniętych wcześniejszymi spadkamiMarki samochodowe wydają więcej na telewizję niż przeciętnie: nadal jest to postrzegane jako kluczowe w budowaniu świadomości na szeroką skalęReklama digital jest jedynym kanałem, który według prognoz globalnych będzie się rozwijał w kategorii moto w latach 2019-2022Według najnowszych prognoz opublikowanych przez Zenith, globalne wydatki na reklamę w kategorii moto zmniejszą się o 21,0% w 2020 roku na 10 kluczowych rynkach*.…