Data publikacji: 02.01.2014 Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Poczta Polska: listonosze sprzedają ubezpieczenia przez smartfony Kategoria: nowe produkty/usługi, technologie
Poczta Polska i Pocztowe Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych rozpoczęły pilotaż sprzedaży ubezpieczeń komunikacyjnych OC przy użyciu smartfonów. Dzięki temu klienci Poczty Polskiej będą korzystać z możliwości zakupu ubezpieczenia on-line u listonoszy. To pierwszy krok do wyposażenia w urządzenie mobilne listonoszy Poczty Polskiej i do zaoferowania za ich pośrednictwem szerszej gamy produktów finansowych.
Poczta Polska i Pocztowe Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych rozpoczęły pilotaż sprzedaży ubezpieczeń komunikacyjnych OC przy użyciu smartfonów. Dzięki temu klienci Poczty Polskiej będą korzystać z możliwości zakupu ubezpieczenia on-line u listonoszy. To pierwszy krok do wyposażenia w urządzenie mobilne listonoszy Poczty Polskiej i do zaoferowania za ich pośrednictwem szerszej gamy produktów finansowych.
Rozwój oferty ubezpieczeniowej i bankowej to jeden z głównych elementów strategii Poczty Polskiej. Poczta Polska opiera się w akwizycji klientów na produktach Grupy Poczty Polskiej czyli TUW Pocztowe i Banku Pocztowego.
Nowe narzędzie umożliwi listonoszom sprzedaż ubezpieczeń poza placówką pocztową. Proces zawarcia umowy ubezpieczenia przez aplikację oparty jest na integracji z systemem TUW Pocztowe, co pozwala na szybkie i bezbłędne wyliczenie składki oraz zawarcie umowy ubezpieczenia.
– Za pomocą smartfona z zainstalowaną aplikacją można sprawdzić wysokość składki każdego klienta i z tymi, którzy zdecydują się na zakup ubezpieczenia zawrzeć polisę „od ręki” podczas tej samej wizyty w ciągu zaledwie 2 minut – mówi Iwona Wróbel, dyrektor zarządzający Pionem Usług Finansowych Poczty Polskiej.
Poczta Polska konsekwentnie stawia na poszerzanie dostępnej oferty usług i produktów. Wspólnie z Bankiem Pocztowym i TUW Pocztowe realizuje największy obecnie w Polsce proces budowy profesjonalnych punktów finansowych zlokalizowanych w placówkach pocztowych.
– Listonosze, wyposażeni w urządzenia mobilne, są obok Pocztowych Stref Finansowych i sprzedaży w placówkach pocztowych, najważniejszym elementem sieci sprzedaży Ubezpieczeń Pocztowych – mówi Aleksandra Widziewicz, prezes TUW Pocztowe.
Codzienna obecność listonoszy w rejonach doręczeń w Polsce to ułatwienie dla klientów w dostępie do usług ubezpieczeniowych i finansowych czyli wszędzie tam, gdzie brakuje infrastruktury bankowej i ubezpieczeniowej. Obecnie sprzedaż ubezpieczeń komunikacyjnych OC przez smartfony jest realizowana pilotażowo przez 100 listonoszy na terenie całego kraju, w najbliższej przyszłości ten system dystrybucji zostanie rozszerzony na kilka tysięcy listonoszy Poczty Polskiej. źródło: Biuro Prasowe Poczta Polska Załączniki: Hashtagi: #nowe produkty/usługi #technologie