Data publikacji: 19.10.2020 Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Poczta Polska wspiera budowę szpitala tymczasowego na Stadionie Narodowym Kategoria: zdrowie, sprawy społeczne
W poniedziałek, 19 października br., Poczta Polska zrealizowała dostawę 120 palet z łóżkami niezbędnymi do zorganizowania na Stadionie Narodowym w Warszawie szpitala tymczasowego. Dzisiejsza akcja to kolejny wyraz wsparcia Narodowego Operatora Pocztowego, będącego największą firmą logistyczną w kraju, dla instytucji walczących z pandemią koronawirusa.
W poniedziałek, 19 października br., Poczta Polska zrealizowała dostawę 120 palet z łóżkami niezbędnymi do zorganizowania na Stadionie Narodowym w Warszawie szpitala tymczasowego. Dzisiejsza akcja to kolejny wyraz wsparcia Narodowego Operatora Pocztowego, będącego największą firmą logistyczną w kraju, dla instytucji walczących z pandemią koronawirusa.
Samochody Poczty Polskiej odebrały ze składnic Rezerw Materiałowych w Wąwale (województwo łódzkie) oraz Szepietowie (województwo podlaskie) 120 palet z łóżkami potrzebnymi do zorganizowanie w Warszawie tymczasowego szpitala. Wszystkie dostawy realizowane były w reżimie sanitarnym, z zachowaniem wszelkich środków bezpieczeństwa związanych z ograniczeniami wynikającymi z pandemią koronawirusa.
– Spółka stale wspiera instytucje zmagające się z pandemią koronawirusa. Za każdym razem kiedy możemy pomóc w realizacji projektów niezbędnych do zwalczania wirusa, jesteśmy do dyspozycji. Ostatnie dostawy realizowane przez Pocztę dobitnie dowodzą, jak największa w kraju firma logistyczna, jest ważna dla Polski i Polaków. W sytuacjach kryzysowych Nasza Firma i jej Pracownicy zawsze stają na wysokości zadania – podkreślił Tomasz Zdzikot, prezes zarządu Poczty Polskiej.
W ubiegłym tygodniu Spółka wsparła Ministerstwo Zdrowia podczas dostaw respiratorów i kardiomonitorów do szpitali w całym kraju. W najbliższym czasie przed Pocztą kolejne wyzwania – dostarczenie do szpitali ponad tysięcy palet ze sprzętem ochronnym (m.in. maseczki i rękawiczki). Od początku pandemii Poczta zrealizowała ponad 1500 zleceń transportowych w ramach walki z koronawirusem.
1 / 6
Poczta Polska stale dba o bezpieczeństwo swoich Pracowników i Klientów. Przestrzegając wszelkich zaleceń Rządu dostosowuje się do obowiązujących realiów i dokłada wszelkich starań, aby w tym trudnym czasie służyć Państwu i Obywatelom.
– Od marca br. wprowadziliśmy szereg procedur. Przez cały czas dbamy o bezpieczeństwo pracowników i klientów. Chcemy, aby Spółka funkcjonowała w miarę normalnie, ale to zdrowie jest dla nas priorytetem. Jeśli będzie ono równie ważne dla nas wszystkich, poradzimy sobie w tym wyjątkowym czasie w jakim przyszło nam żyć – powiedział Andrzej Bodziony, wiceprezes zarządu Poczty Polskiej, który m.in. nadzoruje prace Zespołu ds. monitorowania zagrożenia koronawirusem. źródło: Biuro Prasowe Poczta Polska Załączniki: Hashtagi: #zdrowie #sprawy społeczne