Data publikacji: 14.10.2013 Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Poczta Polska zatrudnia laureatów konkursu „Grasz o staż” Kategoria: praca, media/marketing/reklama
Aż dziewięciu stażystów z programu „Grasz o staż” po wakacjach dostało pracę w Poczcie Polskiej. Największy polski operator pocztowy nie tylko ufundował największą liczbę staży w tegorocznej edycji konkursu, ale również skorzystał z szansy na zdobycie najzdolniejszych młodych ludzi.
Aż dziewięciu stażystów z programu „Grasz o staż” po wakacjach dostało pracę w Poczcie Polskiej. Największy polski operator pocztowy nie tylko ufundował największą liczbę staży w tegorocznej edycji konkursu, ale również skorzystał z szansy na zdobycie najzdolniejszych młodych ludzi.
– Dziewięciu nowych pracowników w firmie zatrudniającej ponad dziewięćdziesiąt tysięcy osób może na pierwszy rzut oka nie robić wrażenia. Jednak to pokazuje zmianę, która dokonuje się w Poczcie. Widać, że Poczta jest bardzo atrakcyjnym pracodawcą, który umie zdobyć najcenniejszych studentów i absolwentów wyższych uczelni. A tacy są ci, którzy wygrali swoją szansę w programie „Grasz o staż” – wyjaśnia Andrzej Nitecki, dyrektor Centrum Zarządzania Zasobami Ludzkimi w CZZL.
Poczta Polska jest jednym z największych pracodawców w Polsce. – Pracowaliśmy przy aktualnych projektach i pod okiem opiekunów merytorycznych. Szybko przekonałem się, że chciałbym zostać w tej firmie na dłużej – mówi Roch Stefaniak, jeden z laureatów konkursu, któremu po trzech miesiącach stażu w Biurze Promocji i Marketingu zaproponowano umowę o pracę na czas nieokreślony. – Z przyjemnością zaproponowaliśmy mu to stanowisko. Jest bardzo kreatywny i nie mam wątpliwości, że będzie cenny dla zespołu – wyjaśnia Marcin Szymkowiak, dyrektor Biura Promocji i Marketingu.
W tegorocznej edycji konkursu „Grasz o staż” udział wzięło ponad 2,6 tys. studentów i absolwentów uczelni wyższych. Po kilkuetapowej selekcji 235 laureatów konkursu otrzymało nagrody w postaci płatnych praktyk.
„Grasz o staż” to konkurs organizowany przez firmę doradczą PwC i „Gazetę Wyborczą”. Poczta Polska była fundatorem staży już po raz drugi. źródło: Biuro Prasowe Poczta Polska Załączniki: Hashtagi: #praca #media/marketing/reklama